• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ناکامی آندره ایگودالا در اولین بازی برای میامی؛ درخشش دوباره دامیان لیارد

ناکامی آندره ایگودالا در اولین بازی برای میامی؛ درخشش دوباره دامیان لیارد

آندره ایگودالا در اولین شانس خود کم آورد و نتوانست برای میامی هیت پیروزی را به ارمغان آورد. بازی بعدی او مقابل تیم سابقش خواهد بود.

ناکامی آندره ایگودالا در اولین دیدار برای میامی هیت

دامیان لیارد ۳۳ امتیاز و ۸ پاس گل بدست آورد و گری ترنت جی آر ۲۲ امتیاز کسب کرد تا یکشنبه شب پورتلند بلیزرز با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۰۹ مقابل میامی هیت به برتری برسد. آندره ایگودالا در اولین حضورش از فینال NBA توانست فقط ۲ امتیاز کسب کند. آندره ایگودالا پس از پایان بازی اظهار داشت:

امشب احساس خوبی داشتم. می‌خواهم نسبت به جایی که در آن هستم احساس داشته باشم. صادقانه بگویم، من پس از فینال فصل قبل NBA حتی در یک مسابقه تمرینی هم بازی نکرده بودم. تلاش می‌کنم تا نسبت به جایی که ذهن من در آن است احساس داشته باشم. به طور کلی، از حضور در این بازی احساس واقعاً خوبی داشتم.

برای آندره ایگودالا و میامی هیت، بازی بعدی مقابل گلدن استیت واریرز خواهد بود، تیمی که او با پیراهن آن در سه قهرمانی تیمش شرکت داشت و در فینال بسکتبال NBA سال ۲۰۱۵ عنوان MVP را بدست آورد. آندره ایگودالا در مورد بازی در مقابل تیم سابق خود گفت:

در طول دوران حرفه‌ای خود در بازی‌های بسکتبال زیادی حاضر بوده‌ام و نوسان احساسی بالایی را تجربه کرده‌ام. برای این تیم مهم‌ترین نکته این است که در بازی‌ها پیروز باشیم. این بازی خارج از خانه دشوار است. ما ترکیب جدیدی داریم و پیروزی در این دیدار مهم‌تر از احساس من است.

حسن وایتساید ۱۱ امتیاز و ۱۷ ریباند مقابل تیم سابق خود بدست آورد که شامل ۲ پنالتی در ۱۱.۵ ثانیه مانده به بازی بود که موجب برتری ۷ امتیازی پورتلند بلیزرز شد. در حالیکه دامیان لیارد برای هر بازی تأثیرگذاری خاص خود را دارد، مهم‌ترین پرتاب پورتلند را ترنت انجام داد. این نیمکت‌نشین سابق در ۵ بازی اخیر تیم میانگین ۱۴ امتیاز را به ثبت رساند و بالای ۵۱ درصد پرتاب سه امتیازی موفق در طول این بازی‌ها داشت.

آندره ایگودالا

دامیان لیارد پس از پایان بازی اظهار داشت:

شما عاشق این هستید که بازی‌ این بازیکن را تماشا کنید. یک پیک راند دومی که عنوان آل‌استار آل آمریکن مک دونالد را به دست آورد و به دانشگاه دوک رفت اما به او فرصتی داده نشد. او چیزهای زیادی یاد گرفت و پدر او در این لیگ حاضر بود و حالا این فرصت به او رسید.

بازی ترنت از چشمان حریف هم دور نماند و مخصوصاً او با پرتاب سه امتیازی خود در ۲:۰۸ مانده به پایان بازی که پورتلند را با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۳ پیش انداخت توجهات را به خود معطوف ساخت. اریک اسپوئلسترا، سرمربی میامی هیت پس از پایان بازی اظهار داشت:

او واقعاً پیشرفت کرده و بازی خوبی انجام داد. آسان نیست که در برابر این بازیکنان بزرگ یک بازیکن نقش‌پذیر باشید. البته از دور آسان به نظر می‌رسد اما شما مجبورید که بسیاری از نکات ریز را رعایت کنید. در پایان بازی تیم‌ها تلاش می‌کنند که توپ از دستان بازیکنان بزرگ دور باشد و شما مجبورید که پا پیش بگذارید و یک پرتاب حساس انجام دهید.

گوران دراگیچ ۲۷ امتیاز برای میامی هیت به دست آورد. هیت در بازی امروز بدون جیمی باتلر و تایلر هرو به میدان آمد. دونکان رابینسون ۱۹ امتیاز کسب کرد اما بعد از نیمه اول ۴ امتیاز بدست آورد. آندره ایگودالا قبل از ددلاین نقل و انتقالاتی از ممفیس به میامی هیت آمد و اولین بازی خود را در کوارتر اول برای این تیم انجام داد و شماره پیراهن ۲۸ را پوشید. او با بلاک کردن ماریو هزونجا، بازیکن پورتلند تأثیرگذاری خود را نشان داد. در کوارتر دوم هزونجا از ناحیه مچ پای چپ آسیب دید و به بازی برنگشت و پورتلند فقط ۸ بازیکن داشت که می‌توانست از آن‌ها استفاده کند. بعد از این‌که در ۰.۹ ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم روی دامیان لیارد اعلام خطا شد، تری اسکاتس، سرمربی پورتلند بلیزرز چلنج انجام داد. لیارد هر دو پنالتی را تبدیل به امتیاز کرد تا پورتلند با برتری ۹۳ بر ۸۳ پای به کوارتر چهارم بگذارد.

ایگودالا کوارتر چهارم را با پاس گل خود به کریس سیلوا آغاز کرد. او در موقعیت بعدی یک توپ‌ربایی انجام داد تا رابینسون پرتاب سه امتیازی خود را انجام دهد و پورتلند بلیزرز مجبور شود در ۱۱:۰۱ مانده به پایان بازی تقاضای تایم اوت کند. لی‌آپ بم آدبایو برتری پورتلند بلیزرز را در ۴۶ ثانیه مانده به پایان بازی با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۸ کاهش داد. اما لیارد با لی‌آپ خود در ۲۵ ثانیه مانده به پایان بازی حساب کار را ۱۱۳ بر ۱۰۸ کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *