لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی فیلادلفیا سونی سیکسرز – ساکرامنتو کینگز

سونی سیکسرز کینگز لیگ بسکتبال NBA

امروز در بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال، می‌خواهیم به بررسی وضعیت دو تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز و ساکرامنتو کینگز بپردازیم. این دو تیم قرار است در راستای سری مسابقات لیگ بسکتبال NBA در ساعت ۲:۳۰ بامداد شنبه ۲۵ اسفند در ورزشگاه اختصاصی فیلادلفیا سونی سیکسرز یعنی ولز فارگو سنتر به مصاف یکدیگر بروند. با بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال همراه باشید.

فیلادلفیا سونی سیکسرز: باید قدر موقعیت فعلی‌شان در لیگ بسکتبال NBA را بدانند

وقتی در سال ۲۰۱۳،‌ مسئولان تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز تصمیم به بازسازی این تیم گرفته و ستارگانی همچون جرو هالیدی، اسپنسر هاوز و ایوان ترنر را از تیم خارج کردند، خیلی‌ها پایان تیم مورد علاقه‌ی‌شان را پیش‌بینی کردند و وقتی این تیم با ۲۶ باخت پیاپی، رکورد طولانی‌ترین نوار باخت در یک فصل را در لیگ بسکتبال NBA ثبت کرد، پیش‌بینی خیلی‌ها درست از آب درآمد.

اما وقتی این تیم بسکتبال، فصل ۱۷-۲۰۱۶ را در جایگاه چهاردهم کنفرانس شرق به پایان رساند، چیزی که شاید هیچ‌کس پیش‌بینی نمی‌کرد این بود که آن‌ها در سال بعد به جایگاه سوم کنفرانس خود دست یابند. از میان بازیکنان جوان زیادی که فیلادلفیا سونی سیکسرز در درفت‌های سال‌های اخیر برای خود انتخاب کرد، جوئل امبید و بن سیمونز استعدادهایی بودند که شکوفایی‌شان سرنوشت این تیم را تغییر داد. اضافه شدن جیمی باتلر و توبیاس هریس به این تیم هم اوضاع را بیش از پیش بهبود بخشیده و آن‌ها اکنون بعد از میلواکی باکس و تورنتو رپترز، بهترین تیم لیگ بسکتبال NBA در کنفرانس شرق هستند. بعد از سختی‌های زیادی که برای رسیدن به این جایگاه کشیده‌اند، حالا باید قدر موقعیتشان را دانسته و به هیچ‌چیز جز کسب قهرمانی راضی نباشند.

فیلادلفیا در بازی اخیر خود در مقابل کلیولند کاوالیرز بدون دوتا از ستاره‌های خود به پیروزی دست یافت. جیمی باتلر که به‌خاطر ضعف حریف در آن بازی به‌کار گرفته نشد و استراحت کرد، احتمالاً در بازی پیش‌رو حاضر شود. اما بن سیمونز که به‌علت بیماری در آن بازی حضور نداشت، ممکن است به این بازی هم نرسد.

جوئل امبید فیلادلفیا سونی سیکسرز

ساکرامنتو کینگز: ممکن است خشک‌سالی به پایان برسد؟

تیم بسکتبال ساکرامنتو کینگز رکورد طولانی‌ترین خشک‌سالی پلی‌آف در لیگ بسکتبال NBA را داراست. از آخرین‌باری که آن‌ها به مرحله‌ی پلی‌آف راه پیدا کردند، ۱۲ سال می‌گذرد. آن‌ها در پلی‌آف سال ۲۰۰۶ در دور اول حذف شدند. حالا میان این تیم بسکتبال و راه‌یابی به مرحله‌ی پلی‌آف فقط یک لس آنجلس کلیپرز مانده و فاصله‌ی میان آن‌ها به‌اندازه‌ی ۵ برد است. آیا ۱۵ بازی باقی‌مانده‌ی ساکرامنتو کینگز در فصل عادی کافی است برای اینکه بتوانند این فاصله را درنوردیده و با پشت‌سر گذاشتن کلیپرز به خشک‌سالی پایان دهند؟ قطعاً در این راه به تمام نیروی تیم احتیاج دارند و اینکه ماروین بگلی از ناحیه‌ی زانو مصدوم شده، اصلاً خبر خوبی نیست. او پوینت فوروارد نیمکت‌نشین ساکرامنتو کینگز است که از پوینت فوروارد اصلی این تیم دقایق بیشتری در زمین حضور داشته، متوسط امتیازگیری بیشتری داشته (۱۴ در مقابل ۱۰) و از همه‌ی بازیکنان تیم هم بهتر بلاک می‌کند.

از اینکه تا پایان مطلبی دیگر، همراه بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال بودید، متشکریم. با دنبال کردن سایر مطالب سایت بسکتبال ما، اطلاعات بسکتبالی خود را به‌روز کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *