استفن کری: ویروس کرونا همه را کلافه کرده است

استفن کری بازیکن تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز در مصاحبه‌ای کوتاه در خصوص شرایط این روزهای تیمش و بازیکنان بسکتبال صحبت کرد. این بازیکن که یکی از بهترین‌های فصل ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ بوده، معتقد است که ویروس کرونا همه فعالیت‌ها از جمله بسکتبال را مختل کرده و وضعیت این روزها کلافه کننده شده است.

آیا ویروس کرونا اجازه برگزاری دوباره بازی‌های بسکتبال را خواهد داد؟!

تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز که یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر بسکتبال NBA است ستارگان زیادی از جمله استفن کری، کلی تامپسون، اریک پاسکال، جردن پول، دریموند گرین و … را در ترکیب خود دارد.
لیگ بسکتبال NBA قرار است از چند روز دیگر یعنی ۹ مرداد ماه مسابقات خود را از سر گیرد و تیم‌ها مجددا با یکدیگر به رقابت بپردازند تا تکلیف قهرمان این دوره نیز مشخص گردد. استفن کری ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت در آخرین مصاحبه خود در خصوص وضعیت نابسامان این روزهای بازیکنان بسکتبال صحبت کرد و گفت:

این روزها نه تنها بازیکنان بسکتبال، بلکه همه مردمان دنیا کلافه هستند و مشخص است که روند زندگی عادی دچار اختلال شده است. هیچکس هنوز به شرایط فعلی عادت نکرده و شرایط بسیار سخت است. این که در فعالیتی همانند ورزش مخصوص ما باید با استرس به میدان برویم سرسام آور است زیرا هر کدام از ما با زنجیره‌ای از آدم‌ها در ارتباط هستیم که شاید ناقل ویروس کرونا باشند و ندانسته خود و دیگران را در معرض خطر قرار دهیم. درست است که همه نهایت تلاش خود را برای اجرای قرنطینه به کار می‌گیرند ولی بالاخره این همه انسان هستند که همگی با هم در ارتباط هستند و جلوی این زنجیره بزرگ را نمی‌توان گرفت. به همین خاطر سخت است که هر بازی با استرس به میدان برویم و عدم تمرکز لازم به ما این اجازه را نمی‌دهد تا در حد توانایی‌های خود ظاهر شویم. همه بازیکنانی که من می‌بینم از شرایط فعلی کلافه هستند و مداوم از ما تست‌های کرونا گرفته می‌شود. برخی از دوستانم با این مریضی دست و پنجه نرم می‌کنند که امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی خود را به دست آورند.

استفن کری
کری در خصوص وضعیت تیم ادامه داد:

بازیکنان تمام تمرکز خود را در تمرین‌ها گذاشته‌اند تا بتوانند شرایط فعلی را کنترل کنند. برخی اتفاقات از دست ما خارج هستند ولی همگی دست بر دست هم دادیم تا بتوانیم به بهترین نحو با شرایط فعلی برخورد کنیم تا ببینیم در ادامه چه اتفاقی پیش خواهد آمد. امیدوارم هر چه سریعتر ویروس کرونا دست از سر جهان بردارد و مردم به زندگی روزمره خود بازگردند.

بد نیست بدانید کمیته برگزاری مسابقات زمان برگزاری مسابقات را کوتاهتر کرده است و این بازی‌ها که قرار است در شهر اورلاندو برگزار شود، با تغییر زمانی رو به رو خواهد بود. بر همین اساس تیم‌ها قبل از آغاز رقابت‌ها ۳ بازی تدارکاتی خواهند داشت که زمان مسابقه نخست کوتاهتر خواهد بود. طبق قوانین NBA هر کوارتر ۱۲ دقیقه است که در بازی اول به ۱۰ دقیقه کاهش خواهد یافت. این تغییر تنها برای بازی اول است و در مسابقات بعدی به روال گذشته باز می‌گردد. لازم به ذکر است در حال حاضر ۲۲ تیم در ادامه رقابت‌ها حضور خواهند داشت که بعد از ۸ مسابقه ۶ تیم حذف می‌شوند و ۱۶ تیم دیگر در پلی آف رقابت خواهند کرد تا در نهایت تکلیف قهرمانی این فصل مسابقات مشخص گردد که البته اگر ویروس کرونا اجازه ادامه این فعالیت‌ها را بدهد.

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *