انتقاد شدید از امکانات اسکان زنان بسکتبالیست WNBA

 

 

استفن ای اسمیت معتقد است که سازمان لیگ ان بی ای نیاز دارد که معضلات آزار دهنده ای را که در ساختمان های آکادمی IMG در فلوریدا زنان بسکتبالیست را احاطه کرده، از بین ببرد.

در اپیزود روز سه شنبه برنامه First Take، این مجری ای اس پی ان نگرانی های خود را پس از آگاهی از شرایط ضعیف زندگی در محل اقامت زنان بسکتبالیست ان بی ای ابراز کرد.

اسمیت گفت: «من سروصدا های زیادی می شنوم. بسیاری از افراد در 24 ساعت اخیر با من ارتباط برقرار کرده اند و درباره این صحبت کردند که با بازیکنان مردان ان بی ای به شکلی کاملا متفاوت نسبت به زنان رفتار می شود. عده زیادی از اعضای لیگ زنان ان بی ای، از رفتاری که با آنها می شود ناراحت اند. اتاق های هتل اگرچه خوب است، اما ساختمان های رخت شویی و چیزهایی که آنجا هست، به شکل قابل توجهی کمتر از چیزی است که در اختیار بازیکنان لیگ مردان ان بی ای قرار گرفته است.

 

اینطور چیزها برای ان بی ای بسیار مشکل ساز خواهد شد چرا که وقتی شما می گویید لیگ زنان ان بی ای، این گونه نیست که مردم آن را در هنگام چنین اتفاقاتی از لیگ مردان جدا کنند. همه این ها در هم تنیده می شوند. پس سازمان لیگ ان بی ای احتمالا نیاز دارد که از این موضوع آگاه باشد و اطمینان حاصل کند که این مشکلات را با عجله و خیلی سریع برطرف می کند چون اعتراض هایی شنیده می شود که در حال زیاد شدن است.»

 

سازمان لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا، رقابت های زنان موسوم به WNBA را در سال 1996 ایجاد کرد و هنوز 50 درصد لیگ حرفه ای زنان را در اختیار دارد.

زمانی که روز دوشنبه بازیکنان لیگ بسکتبال زنان در حال ورود به خانه جدیدشان بودند، ویدیوهایی شروع به انتشار در رسانه های اجتماعی کرد که امکانات کثیف و شاید آلوده را نشان می داد؛ امکاناتی مثل اتاق رخت شویی با زمین های کثیف و دارای تله موش.

آجا ویلسون، ستاره تیم لاس وگاس ایسز، به این ویدیو در توییتر جواب داد و تایید کرد که این واقعا اتاق لباس شویی محل اقامت آنها بوده است.

ویدیوی دیگری هم منتشر شد که نشان داد یک کرم روی زمین در کنار تخت خواب یک بازیکن وجود دارد.

یک گزارش از سایت Deadspin ادعا می کند که این شرایط بدتر می شود. 2 تیم به خاطر وجود ساس در محل اقامتشان مجبور به جابجایی و انتقال به اتاق های دیگر شدند. بریانا استوارت، ستاره تیم سیاتل استورم، یک ویدیو در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که نشان می داد در اتاقش بین تشک و فنر تخت خواب، تله ساس وجود داشت.

برخی بازیکنان لیگ مردان ان بی ای، که در یک مجموعه لاکچری در والت دیزنی ورلد بیرون از اورلاندو مستقر هستند، ناراحتی خود را از شرایط اسکان بازیکنان لیگ زنان نشان دادند.

ای اس پی ان گزارش داد که شرایط ضعیف فقط مربوط به یکی از سه محل اسکان تیم های زنان در آکادمی IMG بوده است. دو ساختمان دیگر این آکادمی نظرات مثبتی را دریافت کردند. چند بازیکن هم از این ساختمان به نام The Lodge به دو ساختمان دیگر فرستاده شدند.

 

علاوه بر این، سازمان لیگ زنان ان بی ای برای بازیکنان یک فرم نظرسنجی فرستاده که از آنها فیدبک بگیرد و آکادمی آی ام جی هم دوشنبه شب در یک میتینگ از قبل برنامه ریزی شده به آنها گفته که نگرانی های بازیکنان را برطرف خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *