بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA ؛ بیروزی سن آنتونیو و ممفیس در مقابل حریفان

 مسابقات بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA که از بامداد پنجشنبه گذشته به صورت رسمی بازی‌های خود را پس از پنج ماه دوری، آغاز کرد دیشب در چند بازی دیگر ادامه یافت که در ادامه به بررسی نتایج آن خواهیم پرداخت.

در ادامه بازی‌های بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA چه نتایجی رقم خورد؟

همان طور که در خبرهای روزهای گذشته سایت بسکتفا خواندید پیش از آغاز رسمی رقابت‌ها، تیم‌های حاضر در لیگ NBA به مدت یک هفته در قالب بازی‌های دوستانه با یکدیگر به رقابت پرداختند تا تیم‌ها یک دیگر را محک بزنند و همچنین آمادگی بازیکنان خود را بررسی کنند چرا که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان این مسابقات به مدت پنج ماه به حالت تعلیق درآمد. هرکدام از تیم‌ها در سه بازی با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم‌های مدعی برای سایر تیم‌ها خط و نشان کشیدند.

در یک بازی سن آنتونیو اسپرز و یوتا با یکدیگر به رقابت پرداختند که سن آنتونیو موفق شد با نتیجه ۱۱۹ – ۱۱۱ حریف خود را شکست دهد. کوارتر اول با برتری ۳۶ – ۲۷ به نفع تیم برنده به اتمام رسید. کوارتر دوم نیز سن آنتونیو توانست با نتیجه ۲۴ بر ۲۳ پیروز به رختکن برود. در کوارتر سوم یوتا که تلاش خود را دو چندان کرده بود موفق شد تا حدودی فاصله امتیازی را جبران کند و با نتیجه ۳۶ – ۳۴ ست را پیروز شود. اما در کوارتر چهارم نیز باز یوتا هر چه تلاش کرد نتوانست اختلاف زیادی که بوجود آمده بود را جبران کند و این ست را نیز با نتیجه ۲۳ بر ۲۷ مغلوب شد که در مجموع کلی ۱۱۹ – ۱۱۱ یوتا پیروز اعلام شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن سن آنتونیو دریک وایت بود که در مدت زمان ۳۳ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ اسیست بدست آورد و نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن ممفیس جردن کلارکسون بود که در مدت زمان ۲۴ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۴ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ اسیست را به نام خود ثبت کند.

در دیگر بازی ممفیس گریزلیرز و اوکلاهاما سیتی تاندر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱۲۱ بر ۹۲ به نفع ممفیس به پایان رسید. در ست اول اوکلاهاما بسیار عالی ظاهر شد و موفق شد با نتیجه ۲۵ – ۳۷ حریف خود را شکست دهد. کوارتر دوم ممفیس موفق شد ورق را برگرداند و با نتیجه ۳۸ بر ۲۳ پیروز میدان باشد. در کوارتر سوم اوکلاهاما که تلاش خود را دو چندان کرده بود و نمی‌خواست که در این بازی شکست بخورد موفق نشد پیروز به رختکن رود و با نتیجه ۳۲ – ۱۸ ست را واگذار کرد و اختلاف امتیاز بیشتر شد. کوارتر چهارم نیز تیم برنده مجددا موفق شد نتیجه ۲۶ – ۱۴ را رقم بزند و در مجموع کلی با نتیجه ۱۲۱ – ۹۲ پیروز اعلام شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن ممفیس دایان بروکس بود که در مدت زمان ۲۶ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ اسیست بدست آورد و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن اوکلاهاما سیتی تاندر کریس پاول بود که در مدت زمان ۲۸ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۱۷ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ اسیست را به نام خود ثبت کند.

بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA

در دیگر بازی بروکلین نتس و ساکرامنتو کینگز با یکدیگر به رقابت پرداختند که بروکلین موفق شد با نتیجه ۱۱۹ – ۱۰۶ حریف خود را شکست دهد. کوارتر اول با برتری ۲۴ – ۲۷ به نفع تیم بازنده به اتمام رسید. کوارتر دوم اما ورق برگشت و بروکلین موفق شد ورق را برگرداند و با نتیجه ۳۸ بر ۲۳ پیروز میدان باشد. در کوارتر سوم ساکرامنتو که تلاش خود را دو چندان کرده بود موفق نشد فاصله امتیازی را جبران کند و با نتیجه ۳۰ – ۲۹ ست را واگذار کرد. اما در کوارتر چهارم نیز باز تیم بازنده هر چه تلاش کرد نتوانست اختلاف زیادی که بوجود آمده بود را جبران کند و این ست را نیز با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب شد که در مجموع کلی ۱۱۹ – ۱۰۶ یوتا پیروز اعلام شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن بروکلین نتس کریس لورت بود که در مدت زمان ۳۶ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۷ اسیست بدست آورد و نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن ساکرامنتو کینگز بوجان بوجنویچ بود که در مدت زمان ۳۴ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۷ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ اسیست را به نام خود ثبت کند.

در یکی دیگر از بازی‌ها فیلادلفیا و اورلاندو مجیک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۱ به نفع فیلادلفیا به پایان رسید. در ست اول فیلادلفیا خوب ظاهر شد و موفق شد با نتیجه ۲۵ – ۲۳ حریف خود را شکست دهد. کوارتر دوم اما ورق برگشت و اورلاندو مجیک موفق شد با نتیجه ۲۳ بر ۲۷ پیروز میدان باشد. در کوارتر سوم امتیاز ۲۹ – ۲۹ مساوی رقم خورد. کوارتر چهارم نیز تیم برنده مجددا موفق شد نتیجه ۳۱ – ۲۲ را رقم بزند و در مجموع کلی با نتیجه ۱۰۸ – ۱۰۱ پیروز اعلام شود. در این بازی امتیازآورترین بازیکن فیلادلفیا توبیاس هریس بود که در مدت زمان ۴۰ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۳ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۴ اسیست بدست آورد و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن اورلاندو مجیک ایوان فورنیر بود که در مدت زمان ۳۴ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۲ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ اسیست را به نام خود ثبت کند.

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *