• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • رودی گوبرت ، فرشته نجات‌بخش یوتا جاز در آخرین لحظات دیدار با پلیکانز

رودی گوبرت ، فرشته نجات‌بخش یوتا جاز در آخرین لحظات دیدار با پلیکانز

رودی گوبرت ، سنتر یوتا جاز به برندون اینگرام اجازه نداد تا پرتاب لحظه آخری خود را تبدیل به امتیاز کند.

درخشش رودی گوبرت برابر پلیکانز

این عمل گوبرت موجب شد یوتا جاز دوشنبه شب با نتیجه ۱۲۸ بر ۱۲۶ نیو اورلینز پلیکانز را از پیش رو بردارد و نوار پیروزی‌های خود را به ۶ پیروزی متوالی افزایش دهد. رودی گوبرت در پایان بازی اظهار داشت:

بازوهایم را به پرواز درآوردم، توپ را با ساعدم دفع کردم و هر دوی ما به زمین افتادیم.

بوگدان بوگدانوویچ ۳۵ امتیاز کسب کرد و جو اینگلز ۲۲ امتیاز برای یوتا جاز بدست آورد. یوتا ۱۱ بازی از ۱۲ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشت. بوگدان بوگدانوویچ در پایان بازی اظهار داشت:

در انتهای بازی فوق‌العاده ظاهر شدیم.

برندون اینگرام که ۳۵ امتیاز کسب‌شده‌اش برای نجات نیو اورلینز پلیکانزی که در ۷ بازی از ۹ بازی اخیرش پیروز شده در مورد این بازی گفت:

فکر می‌کنم روی من خطا شد اما داور آن را ندید. این واقعیت ماجرا است.

لونزو بال، گارد نیو اورلینز پلیکانز درباره صحنه آخر بازی اظهار داشت:

خطا بود. نه کمتر، نه بیشتر. باید دو پنالتی در اختیار ما قرار می‌گرفت.

کوئین اسنایدر، رودی گوبرت را به خاطر بازی فوق‌العاده‌اش تحسین کرد. بازیکنان یوتا جاز این عمل دفاعی گوبرت را جشن گرفتند و سریعاً به سمت تونل خروج از زمین حرکت کردند. داناوان میشل، گارد یوتا جاز پس از دومین اقدام حیاتی رودی گوبرت در این فصل اظهار داشت:

رودی آن توپ را بلاک کرد. دلیل پیروزی ما در این بازی همین بود. این برای دومین بار در این بازی‌های خارج از خانه است که او اینکار را انجام می‌دهد. می‌دانستم که رودی جلوی بازیکن حریف را در کنار سبد خواهد گرفت.

رودی گوبرت

آلوین گنتری، سرمربی نیو اورلینز پلیکانز گفت او هیچ توجیهی از مقامات داوری نشنیده است. گنتری در پایان بازی گفت:

همه آن‌چه که انجام دادیم چیزی بود که به بازیکنان گفته بودیم، برای رسیدن به سبد سخت تلاش کردیم و بعد آن‌ها تشخیص دادند که آن حرکت لحظه آخر خطا نبود و این پایان بازی بود.

رودی گوبرت ۱۹ ریباند و ۹ امتیاز کسب کرد و داناوان میشل یک شب ۱۹ امتیازی را سپری کرد و پرتاب او در ۱:۱۲ مانده به پایان بازی نتیجه را در عدد ۱۲۶ به تساوی کشاند. با توجه به از دست رفتن ۳ پرتاب پایانی نیو اورلینز پلیکانز و ۲ پرتاب پایانی یوتا جاز، این عملکرد گوبرت و میشل در نهایت به پیروزی یوتا جاز ختم شد. در این بازی ۱۸ بار جای برنده و بازنده عوض شد و ۱۱ بار دو تیم به امتیاز مساوی رسیده بودند.

یوتا جاز در کوارتر سوم با ۱۱ امتیاز پیش افتاده بود و تا قبل از این‌که لونزو بال که در این بازی ۲۱ امتیاز کسب کرد یک پرتاب سه امتیازی انجام دهد و بازی را در ۳:۱۵ مانده به پایان بازی در امتیاز ۱۲۱ مساوی کند، یوتا جاز در کوارتر چهارم از حریف پیش بود. پرتاب آزاد جو اینگلز و الی اوپ دست چپ او به گوبرت رسید و وی کمک کرد تا یوتا اختلاف را به ۵ امتیاز برساند و پس از آن پرتاب آزاد جی جی ردیک و پرتاب سه امتیازی برندون اینگرام بازی را در امتیاز ۱۲۶ به تساوی کشاند. جی جی ردیک با کسب ۲۳ امتیاز برای نیو اورلینز پلیکانز به کار خود در این بازی پایان داد.

نکات بازی:

یوتا جاز: جو اینگلز ۴ پرتاب سه امتیازی انجام داد و یوتا جاز که میانگین ۱۲.۴ پرتاب موفق سه امتیازی در هر بازی را به نام خود ثبت کرده با ۱۶ پرتاب موفق سه امتیازی به کار خود در این بازی پایان داد. یوگدانوویچ ۱۱ پرتاب موفق از ۲۱ پرتاب خود داشت که شامل ۳ پرتاب سه امتیازی بود و ۱۰ پرتاب آزاد او نیز همگی تبدیل به امتیاز شدند. یوتا جاز با ترکیب اصلی داناوان میشل، جو اینگلز، بوگدان بوگدانوویچ، رویس اونیل و رودی گوبرت موفق به ثبت آمار ۱۱ پیروزی و ۲ شکست شد. جاز در دیدارهای خارج از خانه به رکورد ۱۱ پیروزی و ۹ شکست رسید.

نیو اورلینز پلیکانز: دریک فیورز ۱۰ ریباند و ۳ بلاک به نام خود ثبت کرد. برندون اینگرام در ۳۷ بازی ابتدایی نیو اورلینز هشت بار یا بیشتر به امتیاز ۳۰ یا بیشتر از آن دست یافته است. ای تاؤن مور ۱۳ امتیاز کسب کرد اما همه ۴ پرتاب سه امتیازی خود را در این بازی از دست داد.

بازی بعدی:

یوتا جاز: چهارشنبه شب از نیویورک نیکس پذیرایی خواهد کرد.

نیو اورلینز پلیکانز: چهارشنبه شب به مصاف شیکاگو بولز خواهد رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *