بن سیمنز احتمالا به جام جهانی بسکتبال نرود

ستاره باشگاه فیلادلفیا سونی سیکسرز، بن سیمنز، احتمالا نتواند در جام جهانی بسکتبال که در تابستان برگزار می شوند، برای تیم ملی کشورش، استرالیا، به میدان برود.

سیمنز که اولین بازی خود برای کشورش را در مسابقات قهرمانی قاره اقیانوسیه در سال 2013 به عنوان یک بازیکن نوجوان انجام داد و به قهرمانی رسید، چند ماه قبل در شبکه های اجتماعی گفته بود که دوست دارد به همراه کشورش در جام جهانی شرکت کند و به موفقیت تیم ملی اش کمک کند.

این بازیکن حالا آماده است تا تمامی پیش فصل خود را در حال آمادگی برای فصل بعد فیلادلفیا سپری کند و به جام جهانی و به خدمت تیم ملی کشورش نرود. همینطور او المپیک 2016 را نیز برای آمادگی برای فصل اول خود در لیگ NBA از دست داده بود.

سیمنز البته، تنها بازیکن تیم ملی استرالیا در لیگ NBA نیست و استرالیا علی رغم نداشتن سیمنز، در جام جهانی از کمک بازیکنانی مثل جو اینگلز، اندرو باگت، پتی مایلز و آرون باینز بهره می برد.

بن سیمنز که در سال 2016 به عنوان انتخاب اول درفت، به فیلادلفیا پیوست، پس از یک فصل مصدومیت در سال 2017 برای این تیم به میدان رفت و از آن زمان تاکنون، به عنوان مهم ترین ستاره این تیم شناخته می شود. او حالا در فصل بعد در کنار بازیکنانی مثل جوئل امبید و ستارگانی جدیدی همچون آل هارفورد و توبایس هریس، می خواهد که در کنفرانس شرق خوش بدرخشد و در صورت امکان، برای قهرمانی در NBA نیز تلاش کنند.

سیمنز، بهترین بازیکن جدید سال 2018 است که در ترکیب بازیکنان جدید سال 2018 هم قرار گرفته بود و اولین حضور وی نیز در آل استار، به سال گذشته باز می گردد.

جام جهانی بسکتبال از اواخر آگوست امسال در چین برگزار می شود که در آن، استرالیا با تیم های لیتوانی، کانادا و سنگال در دور گروهی، هم گروه است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *