بن سیمنز قرارداد خود را با فیلادلفیا تمدید کرد

طبق گفته وکیل بن سیمنز، فوق ستاره باشگاه فیلادلفیا سونی سیکسرز، این بازیکن بر سر تمدید قراردادی 5 ساله و 170 میلیون دلاری، با سران این باشگاه به توافق رسید و در تابستان پیش رو بازیکن آزاد نخواهد بود.

دو طرف این قرارداد، تا اواسط ماه اکتبر زمان داشتند که شاین بر سر این تمدید به توافق برسند اما سیمنز و مسئولان باشگاه فیلادلفیا، خیلی زودتر از موعد تعیین شده، برای تمدید قرارداد به توافق دست یافتند.

ESPN البته چندی پیش خبر از انجام این تمدید با قراردادی ماکسیمم و 170 میلیون دلاری داده بود و حالا در روز دوشنبه، این تمدید قرارداد 5 ساله امضا شد.

بن سیمنز، در سال 2016 به عنوان پیک اول درفت به فیلادلفیا سونی سیکسرز پیوست و پس از گذشت یک سال مصدومیت، در فصل 2017-18 وارد لیگ NBA شد. او از همان ابتدا به عنوان یکی از ارکان اصلی تیمش، فیلادلفیا لقب گرفت و توانست در اولین فصل حضورش در NBA، عنوان بهترین بازیکن جدیدالورود فصل را به دست آورد.

سیمنز همچنین در سال دوم حضورش در فیلادلفیا، وارد مسابقه ال استار شد تا خود را به عنوان یکی از ستاره های اصلی این تیم، مطرح کند. او که به عنوان مهاجم وارد لیگ شد و در این دو فصل، به عنوان گارد از وی بازی گرفته می شود، در فصل بعد با ترکیب خوبی در فیلادلفیا هم تیمی است و می خواهد به کمک آن ها، در صورت امکان با فیلادلفیا برای قهرمانی تلاش کند.

دیگر هم تیمی های اصلی سیمنز نیز مثل وی قراردادهای بلند مدتی دارند. آل هارفورد ( 4 ساله 109 میلیون دلار)، جوئل امبید (5 ساله 150 میلیون دلار) و توبایس هریس ( 5 ساله 180 میلیون دلار) از مهم ترین هم تیمی های مرد استرالیایی هستند که این 4 نفر ارکان اصلی فیلادلفیا را برای چندین سال بعد، تشکیل خواهند داد.

بدین ترتیب و با این تمدید قرارداد، سیمنز در تابستان پیش رو وارد فصل نقل و انتقالات آزاد نخواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *