• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ناکامی لوکا دانچیچ مقابل شیکاگو بولز؛ غیبت پورزینگیس دردسرساز شد

ناکامی لوکا دانچیچ مقابل شیکاگو بولز؛ غیبت پورزینگیس دردسرساز شد

کوبی وایت ۱۹ امتیاز بدست آورد، اوتو پورتر جی آر در بازگشتش از مصدومیت ۱۸ امتیاز بدست آورد و شیکاگو بولز دوشنبه شب موفق شد دالاس ماوریکس را با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۷ مغلوب سازد. در این شب پرتاب‌های لوکا دانچیچ به درون سبد نغلتید.

ناکامی لوکا دانچیچ برابر شیکاگو

دنزل ولنتاین با ۱۷ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورد و شیکاگو بولز تنها دومین پیروزی خود را در ۱۲ بازی اخیر بدست آورد اگرچه راچ لاوین، امتیازآورترین بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت. دنزل ولنتاین در پایان این بازی اظهار داشت:

مثل یک تیم پیروز در زمین حاضر شده‌ایم. ما دقیقاً در این جایگاه قرار داریم. واقعاً حس خوبی است وقتی به میدان می‌روید و چنین تیمی را شکست می‌دهید.

شیکاگو بولز خود را آماده جهش در کنفرانس شرق می‌بیند و بعد از فقط ۴۹ پیروزی در ۲ فصل گذشته به دنبال راهیابی به مرحله پلی‌آف می‌باشد. آن‌ها شدیداً از غیبت مصدومان خود ضربه خورده‌اند و آن‌طور که پیش‌بینی می‌کردند نتوانستند ظاهر شوند اما علیرغم شانس اندک، هنوز برای راهیابی به مرحله پلی‌آف شانس دارند. پورتر در پایان بازی گفت:

ما به راهیابی به پلی‌آف فکر نمی‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا بازیکنانمان برگردند و در حال حاضر فقط پیروز شویم. اگر نتیجه‌ای را که می‌خواهیم در چند بازی بدست آوریم، سپس می‌توانیم در مورد پلی‌آف و دیگر جزئیات نیز فکر کنیم.

شیکاگو بولز در کوارتر سوم دالاس را ۳۳ بر ۱۷ شکست داد تا ۱۰ امتیاز عقب‌افتادگی خود را در نیمه اول به پیروزی ۸۱ بر ۷۵ تبدیل کند و در لحظات پایانی یک پیروزی بزرگ را بدست آورد. وقتی ماکسی کلبر در ۱۸ ثانیه مانده به پایان بازی دانک خود را به نمایش گذاشت دالاس ماوریکس ۱۰۷ بر ۹۹ عقب افتاده بود. دلون رایت یک توپ ربایی کرد و پاسی برای دوریان فنی اسمیت فرستاد تا این بازیکن پرتابی سه امتیازی داشته باشد. تادئوس یانگ، بازیکن شیکاگو بولز اولین پنالتی خود را از دست داد و دومین پنالتی را در ۱۳ ثانیه مانده به پایان به درون سبد فرستاد. فنی اسمیت یک پرتاب سه امتیازی دیگر را به نمایش گذاشت تا در ۳ ثانیه مانده به پایان بازی نتیجه را ۱۰۸ بر ۱۰۷ سازد و پس از آن وندل کارتر جی آر بعد از هدر دادن یک پنالتی دومین پنالتی را به درون سبد فرستاد. سپس فنی اسمیت یک پاس بلند برای لوکا دانچیچ ارسال کرد اما وی این پاس را از دست داد. لوکا دانچیچ که یک روز ناامیدکننده را پشت سر گذاشت در پایان بازی اظهار داشت:

باید آن پرتاب را به درون سبد می‌فرستادم. می‌خواستم آن پرتاب را تبدیل به امتیاز کنم اما این موقعیت به هدر رفت.

لوکا دانچیچ

پورتر ۱۷ دقیقه بازی کرد و ۳ پرتاب سه امتیازی در اولین حضورش از تاریخ ۶ نوامبر انجام داد. ولنتاین از رکورد فصل قبلش که ۱۶ امتیاز بود عبور کرد و وایت به حضور قدرتمندانه خود ادامه داد. این بازیکن فصل اولی میانگین بیش از ۲۸ امتیاز را در ۵ بازی قبلی تیمش بدست آورد. تیم هارداوی جی آر با ۲۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن دالاس ماوریکس بود. دانچیچ بعد از غیبت در پیروزی یکشنبه مقابل مینسوتا تیمبرولوز به دلیل مصدومیت در این دیدار حاضر شد. دوریان فنی اسمیت ۱۸ امتیاز بدست آورد. اما با توجه به اینکه کریستاپس پورزینگیس و سث کری بعد از پیروزی روز گذشته در این بازی حضور نداشتند ماوریکس برای دومین بار در ۳ بازی گذشته تن به شکست داد. ریک چارلیزل، سرمربی دالاس ماوریکس در پایان بازی گفت:

مشخصاً کوارتر سوم زمان سقوط ما بود. آن‌ها با شدت و حدت زیادی از رختکن به زمین مسابقه آمدند و ما نتوانستیم پاسخی به تیم حریف بدهیم. عاشق شیوه‌ای هستم که در آن در پایان بازی به دنبال راهی برای توپ‌ربایی و امتیازگیری بودیم. در مورد پرتاب لوکا نیز باید بگویم من پشت سر او بودم و پرتاب درستی انجام داد.

دانچیچ در مورد انگشت شست مصدوم خود نیز گفت:

زمان لازم است تا بهتر شود. اما در حال بهبودی است.

نکات بازی:

دالاس ماوریکس: ۱۷ امتیاز دالاس در کوارتر سوم پایین‌ترین امتیاز این فصل آن‌ها در یک کوارتر بود. ویلی کالی اشتین بعد از اینکه به دلایل شخصی در ۶ بازی غیبت داشت در این بازی در دسترس بود. جیلن برانسون به دلیل مصدومیت پنجمین بازی متوالی خود را از دست داد.

شیکاگو بولز: ۱۸ امتیاز پورتر بیشترین امتیاز در زمان‌هایی است که او ۲۰ دقیقه یا کمتر بازی کرده است. او در تاریخ ۲۹ مارس سال ۲۰۱۵ و بازی مقابل واشنگتن ویزاردز در ۱۸ دقیقه حضورش ۱۵ امتیاز کسب کرده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *