کوای لنارد با مدیران لس آنجلس کلیپرز برای حضور در این تیم به توافق رسید

کوای لنارد که با تورنتو رپترز به مقام قهرمانی فصل ۱۹-۲۰۱۸ رسیده و عنوان برترین بازیکن فینال ها (MVP) را بدست آورده این روزها در کانون اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا قرار گرفته است و با تیم لس آنجلس کلیپرز به توافق رسیده است.

کوای لنارد در آستانه پیوستن به تیم لس آنجلس کلیپرز قرار دارد

پیش از این عنوان شده بود دو تیم لس آنجلس لیکرز و تورنتو رپترز شانس بیشتری برای دراختیار گرفتن این فوق ستاره بسکتبال NBA دارند و از لس آنجلس کلیپرز به عنوان شانس بعدی پس از این دو تیم یاد می شد. اما حال بر طبق خبرهایی موثق و بر خلاف پیش بینی های قبل، کوای لنارد با مدیران لس آنجلس کلیپرز برای فصل بعد به توافقات لازم رسیده است. براساس گزارش کریس هاینس از Yahoo Sports، کوای لنارد فوق ستاره فصل قبل تورنتو رپترز که با این تیم توانسته به مقام قهرمانی رقابت های باشگاهی NBA برسد، با مدیران لس آنجلس کلیپرز به توافق رسیده و فصل بعد را در این تیم خواهد گذراند. همچنین آدرین وجناروسکی از ESPN گزارش می دهد که توافق بین لنارد و کلیپرز چهار ساله و به ارزش ۱۴۲ میلیون دلار خواهد بود. پیش از این، کوای لنارد اعلام کرده بود که گزینه های او برای فصل بعد تنها از بین تیم های لیکرز، رپترز و کلیپرز خواهد بود.

لس آنجلس کلیپرز کوای لنارد

علاوه بر این، خبر تکان دهنده دیگری نیز از اطراف باشگاه کلیپرز به گوش می رسد و آن هم توافق با ستاره تیم اوکلاهاما سیتی تاندر یعنی پال جرج می باشد. آدرین وجناروسکی از ESPN گفته که کلیپرز با مهاجم آل استاری اوکلاهاما سیتی تاندر یعنی پال جرج در ازای چند پیک درفت و دو بازیکن قرارداد امضا خواهد کرد. منابع لیگ به این مفسر ورزشی NBA گفته اند که لس آنجلس کلیپرز چهار پیک تضمین نشده راند اول، یک پیک تضمین شده راند اول و دو تعویض پیک را همراه با شای گیلجس الکساندر و دنیلو گالیناری را به ازای به دست آوردن بازیکنی که لنارد خواستار بازی در کنارش بود را به اوکلاهاما فرستاده است. پال جرج و کوای لنارد دو ستاره پرفروغ فصل پیش مسابقات بسکتبال حرفه ای باشگاهی ایالات متحده به حساب می آیند که درخشش فوق العاده ای را در تیم های خود داشته اند و حال با پیوستن این دو بازیکن به کلیپرز، می توان این باشگاه را نیز در کنار لیکرز از تیم های مدعی فصل آینده رقابت های NBA در کنفرانس غرب و کل مسابقات به حساب آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *