استیو کر: سیستم خط حمله گلدن استیت تغییر عمده‌ای نخواهد داشت 

گلدن استیت واریرز نسبت به پنج فصل اخیر، در این فصل تغییرات زیادی به خود دیده است.

تغییرات خط حمله گلدن استیت

استفن کری و دریموند گرین هنوز در تیم حضور دارند و گلدن استیت موفق شد که قرارداد کوین لونی را تمدید کند. اما ترکیب آن‌ها هشت بازیکن جدید را به خود می‌بیند و کلی تامپسون برای ماه‌ها به خاطر مصدومیت رباط صلیبی‌اش دور از میادین است. استیو کر، اخیراً در مصاحبه با آنتونی اسلاتر، خبرنگار The Athletic تأیید کرده است که او و دستیارانش باید راه چاره‌ای برای خط حمله این تیم بیاندیشند اما انتظار ندارند که این تغییرات عمده باشد. استیو کر، سرمربی گلدن استیت گفت:

فکر نمی‌کنم خط حمله ما تغییر عمده‌ای داشته باشد. اما همه آن‌چیزی که شما مجبورید انجام دهید این است که به ترکیب تیم نگاه کنید و. می‌بینید که چه بازیکنانی را از دست داده‌ایم. وقتی شما ثبات را از دست می‌دهید، نکته مهم‌تر این است که یک نقطه تکیه‌گاه داشته باشید.

استیو کر گلدن استیت

استیو کر در ماه می سال ۲۰۱۴ هدایت گلدن استیت را بر عهده گرفت و واریرز در آن زمان هر فصل در انتهای جدول رده‌بندی حضور داشت. اگر هر آنچه که در این پیش‌فصل رخ داده را فاکتور بگیریم، این تغییرات و تحولات را خواهیم دید و باب میرز، مدیر ورزشی گلدن استیت ماه قبل بدان اشاره داشته است. باب میرز درباره جذب دی آنجلو راسل گفت:

توانایی پرتاب هرگز اهمیت زیادی نداشته است. اما توانایی بازی هجومی پیک اند رول چیزی است که ما می‌خواهیم ئ استیو کر از آن آگاه است.

زوج‌سازی استفن کری-دریموند گرین یکی از بهترین بازی‌های پیک اند رول در ورزش بسکتبال را به نمایش می‌گذارد و بسیار محتمل است که در ماه‌هایی که پیش رو داریم چنین سبکی از بازی هجومی را در این تیم ببینیم. دی آنجلو راسل در موقعیت بال اسکرین پیشرفت خوبی کرده است اما استیو کر نمی‌خواهد اصول و فلسفه بسکتبال او را از بین ببرد. کر افزود:

در ابتدا ما قصد داریم تا به برنامه‌های مختلف نگاهی بیندازیم و بازیکنان را در موقعیتی قرار دهیم که در آن موفق هستند. سپس شروع به ترمیم سیستم تیم خواهیم کرد. با بازگشت کلی تامسپون شرایط برای اجرای برنامه‌ها بهتر خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *