کمکش کنید یا او را بیرون بیاورید؟ ایده های تجاری برتر بردلی بیل

بیل بردلی-زدن به دل منطقه رنگی

وضع موجود نمی تواند آن را برای بردلی بیل و جادوگران واشنگتن کاهش دهد.

او یک ستاره 26 ساله دو ستاره است که پشتیبان خود ، جان وال را به یک اشک آشیل از دست داد و فاقد استعداد اثبات شده در اطراف اوست. آنها یک فصل 50 باخت را پشت سر می گذارند و هنوز هم دقیقاً نزدیک به خط لوکس – مالیات در کمین هستند.

بیل از ژوئیه ، بر اساس دیوید آلدریج ، دو سال 111 میلیون دلار حداکثر جدول را در جدول داشته است ، اما او انگیزه کمی برای امضای آن ندارد. او می تواند با انتظار پول بیشتری کسب کند – افتخار All-NBA باعث می شود وی واجد شرایط فوق العاده باشد – و او وقت خواهد داشت تا ببیند ، در صورت وجود ، چه پیشرفت هایی را در این باشگاه ایجاد می کند.

در همین حال جادوگران اصرار دارند که می خواهند اطراف Beal بسازند و علاقه ای به برخورد با او ندارند. اما حتی نگاهی گذرا به این فهرست نشانگر نقص هایی است که می تواند زودتر از موعد نیاز به بازسازی داشته باشد.

بنابراین ، بهترین راه برای پیشرفت Beal و Wizards چیست؟ آیا واشنگتن می تواند از او حمایت مناسب داشته باشد یا باید از او برای سوختن به بازسازی استفاده کند؟ ما هر دو طرف را با بسته های تجاری بالقوه که ارزش کاوش را دارند بررسی خواهیم کرد.

بردلی بیل

 

Backcourt Flier ارزان

جادوگران واشنگتن دریافت می کنند: کریس دون

تعداد کمی انگیزه در مذاکرات تجاری قدرتمندتر از ناامیدی است ، و موقعیت های ناامیدکننده تر نمودار وضعیت عمیق تری نسبت به گروه نگهبان نقطه جادوگران وجود دارد (نه جان وال ، یک اشعیا توماس و ایش اسمیت) و مخازن بال بولز (Denzel. ولنتاین ، چندلر هاچیسون و … همین است).

پس از دو فصل ناهموار و شایع در تجارت در شیکاگو ، Dunn ممکن است مانند یک علت گمشده برای وفادار City Windy احساس کند. این ایده باید برای هر کس دیگری وحشیانه باشد ، به خصوص تیمی که سؤالات زیادی در مورد جادوگران داشته باشد.

سه سال پیش ، دون پنجمین انتخاب کلی بود ، درست در مقابل بادی هیلد و جمال موری انتخاب شد. گزارش پیشاهنگی DraftExpress ، گفت: “ترکیبی از ابزارهای بدنی نخبگان ، توانایی دستیابی به لبه ، در حال گذار و خارج از دریبل ، توانایی عبور دادن ، و صعود دفاعی به او امکان عظیمی از پتانسیل ها را می دهد …”

جادوگران باید ببینند که آیا دان می تواند شیار خود را به عقب برگرداند. اگر حتی وجود داشته باشد خطر حداقل است. هزینه تجارت غیر از این خواهد بود و ورود دون بی نهایت هیجان انگیزتر از آنچه توماس و اسمیت می توانند ارائه دهند می باشد.

 

حتی اگر دان به طور چشمگیری بهبود نیاورد ، می تواند بار دفاعی روی Beal را کاهش دهد و شاید مقداری از ارزش تهاجمی خارج از توپ را باز کند ، زیرا او دارای قدرت ورزشی و قدرت برای به پایان رساندن بازی ها به عنوان برش است.

 

گاو نرها ممکن است احساس کنند که در Dunn فروش کم دارند ، اما این تنها در صورتی صادق است که پیشنهادات دیگر روی میز باشد. اگر آنها بودند ، شما فکر می کنید شیکاگو تا به حال چشم پوشی می کرد. این مسأله چندان دور از ذهن نیست ، زیرا مایل ، شلیک کننده محیط پیرامونی 35.9 درصد ، می تواند نقش تیم دوم را به خود جلب کند و انتخاب او در اوایل دور دوم سقوط کند.

تعویض پتانسیل با پایداری در بال ها

جادوگران واشنگتن دریافت می کنند: رابرت کوینگتون

اگر جادوگران Beal را حفظ کنند ، اهداف برنده آنها شفاف خواهد بود. بنابراین ، نیاز آشکار برای به روزرسانی سریع در آینده نیز وجود خواهد داشت ، جایی که احتمالاً مایلز نخست وزیر او و قهوه ای خام ارگانیک دو نقطه برتر در نمودار عمق را اشغال می کنند.

رابرت كوینگتون به خصوص با توجه به محدودیت هایی كه در فهرست واشنگتن وجود دارد ، رویایی خواهد بود. او از چهار موقعیت دفاع می کند – بعضی اوقات گاهی اوقات در پنج ضربه ای قرار می گیرد – و سه نفری را با حجم چشمگیر خط می زند (حرفه 2.8 در هر 36 دقیقه). برای یک بازیگر نقش 28 ساله ، او به همان اندازه که می شود خوب است. این فصل گذشته ، او در رده بندی واقعی به علاوه منهای ESPN به رتبه 40 برتر رسید.

راب ماهونی ، Sports Illustrated نوشت: “او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان بال در لیگ شناخته می شود.” “هر تیم برای یک مدافع پیرامون درجه یک استفاده می کند ، به ویژه یکی از این نوع سیالیت های موقعیتی. … لاغر شدن روی Covington برای خاموش کردن دفاع و گسترش کف روی تخلف و کار ساختن یک تیم برنده قابل ملاحظه می شود. آسان تر.”

كوینگتون بلافاصله امكان دفاعی Beal و اتاق تنفس بیشتر را در جرم ارائه می دهد. از آنجا که او تا سال 2022 به امضا رسید ، وی همچنین برای کمک به بهبودی جان جان جان بعداً به او کمک می کند.

بنابراین چرا گرگها می خواهند او را منتقل كنند؟

ممکن است که آنها این کار را نکنند ، اگرچه برایان ویندورست ESPN در ماه ژوئیه گزارش داد که “آنها به عنوان پیش نویس در حال پیشبرد روند پیشرفت به وی بودند.” او احتمالاً تمام توانایی خود را درک کرده و در ماه آوریل تحت عمل جراحی زانو قرار گرفته است ، بنابراین شاید مینسوتا کف سقف بلند خود را برای سقف بلند مدت بالاتر جابجا کند.

اگر گرگ ها با ابرقهرمانی کارل-آنتونی تونز به تازگی لگد بزنند ، می توانند توسط تروا براون جونیور 20 ساله ، یک چرخش 6 7 7 اینچی که ممکن است یک جهش ثابت از این باشد ، مورد تعجب قرار بگیرند. بازیکن پشتیبانی: Tack on Miles (یک تیرانداز قابل استفاده یا تراشه تجاری احتمالی در قرارداد منقضی شده) و یک آینده بالقوه در اوایل آینده ، و شاید مینه سوتا از این فرصت استفاده می کند تا آینده خود را روشن تر کند.

در حال بارگیری برای بازگشت جان وال

جادوگران واشنگتن دریافت می کنند: کوین لاو

در ماه ژانویه ، یک مدیر اجرایی NBA به کن برگر Bleacher Report گفت که “دو قرارداد بدترین لیگ” متعلق به کوین عشق و جان وال است. به طور طبیعی ، ما به دنبال این هستیم که آنها را در همان حقوق و دستمزد قرار دهیم ، و روشی را می بینیم که کاملاً نادرست نباشد.

بیایید بگوییم واشنگتن بیشتر از همه فکر خود را تصور می کند. با توجه به سرمایه گذاری های سالانه این سازمان در جمع آوری های اخیر ، این به نظر نمی رسد یک کشش بزرگ باشد. حال ، بیایید که با بارهای زیادی از خوش بینی در مورد بهبودی دیواری ، رابطه خوبی داشته باشیم.

آیا نمی توانید پس از آن سناریویی را ببینید که در آن سعی می کند عشق کم بخرید ، فضای داخلی این فضای جلو به مدت طولانی مورد نیاز است و یک شریک انتخاب و پاپ فوق العاده سرگرم کننده برای وال و بردلی بیل است؟

به تازگی ، 17-16-2016 ، سرمربی جادوگران ، اسکات بروکس ، جریمه 10 برترین را در اطراف وال و بیل ایجاد کرد. اعطا می شود ، وال در آن زمان علامت سوال کمتری داشت ، اما Beal نیز کمتر توسعه یافته بود. در شروع مقدماتی ، ماركیف موریس و ماركین گورتات حضور داشتند.

آن بازیکنان را برای عشق (یک فاصله از کف ، بازی 4) و توماس برایان (یک مرکز بهاری 6’11 “با یک شوت بیرونی) تعویض کنید و این حمله به راحتی می تواند قوی تر باشد.

خطرات از طریق پشت بام — عشق ، دیوار و بیل همه آسیب های عمده ای داشته اند یا اینکه مشکل عمده آن نجومی است. اما با داشتن تعداد کمی تراشه تجاری جذاب ، واشنگتن می تواند تنها فرصتی برای تجارت برای ایجاد اختلاف احتمالی باشد.

به طور عمومی ، این توافق فقط با یک امتیاز بزرگ از طرف کلیولند کاهش می یابد. همانطور که کریس فدور از Cleveland.com گزارش داد ، کاوها “می خواهند برخی از بازیکنان جوان و پیش نویس های انتخابی” را در یک تجارت تئوریک عشق قرار دهند. آنها فقط یک خارش در این مبادله خراشیده می شوند ، و حتی این یک انتخاب دور اول است که به شدت محافظت می شود.

اگرچه در پشت درهای بسته ، Cavs ممکن است از این نتیجه خوشحال شود. چهار سال باقیمانده عشق و 120.4 میلیون دلار تمام ساختهای یک قرارداد آلباتروس را دارند. این امر آن را از کتابها پاک می کند با یک سکه حقوق بلند مدت که باز می گردد. مایلز و یان مهینمی هر دو در حال انقضا هستند و پیمان جامدرو جونز فقط تا حدی تضمین شده است.

واشنگتن احتمالاً می خواهد كه این انتخاب را به عنوان یك دور دوم تبدیل كند ، اما كلولند برای اولین بار از این امر جلوگیری می كند ، دانستن فضای كلاه در این مرحله از بازسازی آن به معنای چندانی نخواهد بود. با این حال ، این امر می تواند انعطاف پذیری Cavs را در صورت بالغ شدن جوانهایشان ایجاد کند ، و این باعث می شود جادوگران یک ستاره سوم احتمالی در صورتی که لیست آنها رقابتی تر از آنچه ظاهر می شود باشد.

نقل مکان به Rockies

جادوگران واشنگتن دریافت می کنند: گری هریس ، مایکل پورتر جونیور ، جارد

هر بار که جادوگران اصرار دارند که Beal را نگه می دارند ، بقیه نقاط حلقه ها به صورت جمعی ابرو را بالا می برند.

روش هایی وجود دارد که آنها را حفظ می کنند ، دیوار را به قدرت کامل بازگردانید و دوباره به تصویر نهایی کنفرانس شرقی برگردید. مشکل این است که ، سناریوهای بیشتری وجود دارد که در آن دیوار هرگز یکسان نیست ، Beal به تنهایی در سال 2021 یا هر تعداد بلایای منطقه عذاب می کند.

با داشتن حقوق و دستمزد پف کرده و یک مجموعه چشم انداز غیرمترقبه ، یک بازسازی ممکن است غیرقابل اجتناب باشد. اگر جادوگران تا کنون این واقعیت را تصور کنند ، باید از تجدید تجارت بردلی بیل برای دوباره پر کردن مجموعه دارایی خود استفاده کنند.

 

“سرگرم کننده کردن تجارت در خارج از نقاط روشن و روشن در آنچه در دوران بسکتبال در بسکتبال DC بدل شده دشوار خواهد بود ، دشوارتر خواهد بود که نتوانید یک مدعی معتبر در اطراف بیل بسازید و بعد از تماشای او در دو تابستان قدم بزنید. با هیچ چیز برای نشان دادن آن ، “دن Devine رینجر نوشت.

 

در اینجا ، گری هریس به عنوان نسخه برند بیل وارد فروشگاه می شود ، مایکل پورتر جونیور بلیط بخت آزمایی است و جرارد وندربیلت ، عضو 5 ستاره 2017 ، می تواند یکی دیگر از این افراد باشد.

برای بردلی بیل ، این معامله ممکن است اولین فرصت قهرمانی مشروع خود را فراهم کند. ناگتس فصل 54 برنده را پشت سر می گذارد – جادوگران در 49-17-2017 حداکثر 49 سال را تجربه کردند – و آنها هنوز بهترین بسکتبال را از نیکولا جوکیچ ، میانی 24 ساله و یا 22 ساله جمال ، پیدا نکردند. موری

بردلی بیل را به معادله اضافه کنید و این ممکن است بهترین تخلف NBA باشد. هر سه بازی سازان قدرتمندی هستند ، هر سه در خارج از تیراندازها قادر هستند و هر سه می توانند حذفیات زمان خرد را تحویل دهند. هرکدام شانس ایجاد کردن دارند اما هیچ یک بر بسکتبال مسلط نیست.

ناگت ها می توانند نام تجاری خود را از این بازی زیبا بازی کنند و فقط قدرت ستاره کافی دارند تا از غرب بازسازی شده بیرون بیایند.

تکمیل 3 بزرگ بروکلین

جادوگران واشنگتن دریافت می کنند: رجی جکسون ، کاریس لوورت ، جرئت آلن

بروکلین نت دریافت می کند: بردلی بیل ، میخایلیوک ، خیی توماس ، کریستین وود

دیترویت پویزن دریافت می کند: اسپنسر دینویدی، جو هریس، دیویس بارتنز

 

آیا بهتر است عمق حمایت از یک دوقلوی پویا داشته باشید یا یک Big Big Three تمام عیار باشد؟ شبکه ها ممکن است ادعا کنند که هر دو با DeAndre Jordan همراه با کوین دورانت و کیری ایروینگ بازی می کردند اما احتمالاً نمی توانستند این کار را با صورت مستقیم انجام دهند.

با این وجود Beal را به مخلوط اضافه کنید و ناگهان نت ها مسابقه را به Big Big Three بعدی برنده می شوند (یا روزی آشیل داورانت را بهبود می بخشد). بروکلین در 11 فصل گذشته از 11 بازیکن 3 بازیکن به طور متوسط 23 امتیاز و 5 پاس گل خواهد داشت. هیچ کس دیگری بیش از یک نفر نخواهد داشت.

در حالی که ممکن است نگرانی در مورد تقسیم لمس وجود داشته باشد ، شایان ذکر است که سرپرست نتس ، کنی اتکینسون ، عادت کرده است تا چندین سازنده شات را توانمند سازد.

 

ممکن است بروکلین بسیار سنگین باشد – از Svi Mykhailiuk ، خیی توماس و کریستین وود به عنوان یاران کم نظیر کمک نکنید ، اما بیشتر قهرمانان اخیر قهرمان بوده اند. استعداد فوق العاده ای خواهد بود. این تخلف می تواند غیرقابل توقف باشد. و اگر اتکینسون خریدهای کاملی از جردن و دورانت انجام دهد ، این دفاع ممکن است به خودی خود وحشیانه باشد.

در همین حال جادوگران با کوهی از انتخاب ها و چشم اندازها کاملاً به بازسازی خود متکی می شوند.

ممکن است یک ستاره آینده تضمینی در ترکیب وجود نداشته باشد ، اما Caris LeVert ، Jarrett Allen و Rodions Kurucs همه هوپورهای 25 و کمتر هستند که در حرفه های کوتاه خود تحت تأثیر قرار گرفته اند ، اگرچه درج کوروش می تواند به نتیجه پرونده حمله او وابسته باشد. . رگی جکسون به عنوان نگهبان نگهبان امتیاز جدید عمل می کند و از نظر ایده آل به اندازه کافی خوب بازی می کند که واشنگتن بتواند بعداً به عنوان یک قرارداد منقضی ، وی را در نظر بگیرد.

پیستونها سرانجام می توانند آزمایش رگی جکسون را به پایان برسانند و یک محافظ امتیاز در اسپنسر دینویدی را به دست بیاورند که با استفاده از آن راحت توپ را با سایر صاحبان توپ (که برای شکوفایی با بلیک گریفین مهم است) به دست آورد. آنها همچنین با اضافه کردن جو هریس و دیویس برتانز که به ترتیب اول و ششم به ترتیب با سه درصد امتیاز در فصل گذشته به پایان رسیدند ، به نیاز دیرینه به تیراندازی در خارج از خانه پاسخ می دهند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *