• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ادامه شکست‌ناپذیری بوستون سلتیکس در خانه؛ نیکولا یوکیچ، ناکام سربلند!

ادامه شکست‌ناپذیری بوستون سلتیکس در خانه؛ نیکولا یوکیچ، ناکام سربلند!

مدت زیادی است که هواداران بوستون سلتیکس با ناراحتی به خانه نمی‌روند. سلتیکس در این فصل در دیدارهای خانگی خود فوق‌العاده باقی ماند و جیسون تاتوم ۲۶ امتیاز و جیلن براؤن ۲۱ امتیاز کسب کردند تا این تیم جمعه شب با نتیجه ۱۰۸ بر ۹۵ از سد دنور ناگتس عبور کند.

پیروزی بوستون سلتیکس

بوستون در زمین خود تی دی گاردن ۹ پیروزی متوالی بدست آورده و شکستی را متحمل نشده است و یک رکورد خانگی خاص را برای خود رقم زده است. برد استیونس، سرمربی بوستون سلتیکس در پایان بازی اظهار داشت:

این شهر خاصی برای بازی و سرمربیگری است. هدف شماره یک ما این است که آنطور باشیم که مردم بوستون دوست داشته باشند. خوشبختانه به آن رسیده‌ایم.

هیچ تیمی از بوستون از تاریخ ۲۸ سپتامبر که رد ساکس مقابل بالتیمور اوریولز متحمل شکست شد، دست خالی به خانه نرفته است. پاتریوتس ۵ پیروزی متوالی خانگی در این فصل داشت و بدون شکست ماند و بروئینز نی در دیدارهای خانگی موفق بود. کمبا واکر، گارد بوستون سلتیکس که در این بازی ۱۹ امتیاز برای تیمش کسب کرد تا بوستون پنجمین پیروزی خود را در شش بازی اخیر بدست بیاورد در پایان بازی اظهار داشت:

خوشبختانه، هیچ تیمی از بوستون در خانه نباخته است.

نیکولا یوکیچ ۳۰ امتیاز و ۱۰ ریباند برای دنور ناگتس بدست آورد، تیمی که حالا ۳ شکست در ۴ بازی اخیر خود متحمل شده است. جمال مورای، گارد دنور ناگتس در پایان بازی گفت:

اصلاً خوب بازی نکردیم. واقعاً بازی بدی ارائه دادیم در حالیکه تیم دوم کنفرانس غرب هستیم. بنابراین تصور کنید که منظورم از بازی خوب چه عملکردی است.

بوستون سلتیکس

نکات بازی:

دنور ناگتس: گری هریس پانصدمین پرتاب سه امتیازی خود را در این بازی انجام داد.

بوستون سلتیکس: برد استیونس گفت گوردون هایوارد، مهاجم مصدوم تیمش روز یکشنبه به تمرینات بازمی‌گردد و قبل از کریسمس آماده انجام بازی‌ها خواهد بود. مارکوس اسمارت بعد از غیبت در یک بازی به دلیل مصدومیت و بیماری در این بازی حاضر شد. هر یک از هواداران پوستری از این بازیکن را در دست داشتند. اسمارت ۹ امتیاز در ۲۸ دقیقه بدست آورد. راب گرونوسکی، بازیکن بازنشسته پاتریوت در سالن بازی حضور داشت. بوستون سلتیکس و دنور ناگتس برای اولین بار بعد از تاریخ ۲۲ نوامبر مقابل یکدیگر حاضر شده بودند و در آن بازی کمبا واکر با هم‌تیمی خود سمی اجولیه برخورد شدیدی داشت. واکر بر روی برانکارد به بیرون برده شد اما فقط یک بازی را به دلیل مصدومیت از ناحیه گردن از دست داد.

براؤن، که پیک سوم مراسم درفت سال ۲۰۱۶ بود و جیسون تاتوم که در همان سال در مراسم درفت انتخاب شد، سبک بازی و شخصیتی متفاوتی داشتند که به شدت آن‌ها را به دو مکمل در زمین تبدیل کرده بود. براون در پایان بازی گفت:

فکر می‌کنم همدیگر را به خوبی تغذیه کردیم. مانند تلفیق آتش و یخ بود.

نیکولا یوکیچ شش بازی نتوانسته بود هیچ پرتاب سه امتیازی موفقی داشته باشد و از تاریخ ۲۰ نوامبر تا به حال ۱۶ پرتاب سه امتیازی متوالی را از دست داده است. او جمعه شب ۱ پرتاب موفق از ۵ پرتاب سه امتیازی خود داشت که آن هم در کوارتر چهارم رقم خورد. به طور کلی او ۱۳ پرتاب موفق از ۲۱ پرتاب خود از فیلد داشت. میشائیل مالون، سرمربی دنور ناگتس در پایان بازی اظهار داشت:

تماشای نیکولا که چنین بازی انجام داد یک پیروزی کوچک برای ما است. من هر روز یادآوری می‌کنم که او سال گذشته در هر یک از دیدارهای پلی‌آف انتظارات را از خود بالا برد و این برای یک بازیکن جوان توقع زیادی بود. امشب نمونه خوبی برای بازگشت او به فرم و شخصیت بازی قبلی خودش بود.

بوستون سلتیکس دو پرتاب موفق درون سبد اول بازی را انجام داد و دیگر هیچ‌گاه عقب نیفتاد و در کوارتر اول تا ۱۰ امتیاز اختلاف و در کوارتر دوم تا ۱۵ امتیاز اختلاف پیش رفت. آن‌ها در کمتر از ۲ دقیقه در کوارتر سوم با نتیجه ۷۴ بر ۶۴ از حریف پیش افتادند، ۱۱ امتیاز آخر این کوارتر را بازیکنان سلتیکس بدست آوردند که سهم براؤن ۶ امتیاز و سهم تاتوم هم یک استپ بک ۳ امتیازی در ثانیه‌های پایانی بازی بود. نیکولا یوکیچ در پایان بازی اظهار داشت:

من و هم‌تیمی‌هایم زیاد دفاعی بازی نکردیم و این کار را برای آن‌ها آسان کرد.

بازی بعدی:

دونور ناگتس: یکشنبه در خانه بروکلین نتس به میدان خواهند رفت.

بوستون سلتیکس: دوشنبه میزبان کلیولند کاوالیرز خواهند بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *