تست کرونا 9 بازیکن دیگر مثبت شد

9 بازیکن NBA در تست های کرونا که اخیرا از آنها گرفته شده به این ویروس مبتلا شده اند.

در حالی که قرار است به زودی رقابت های ان بی ای از سر گرفته شود و بازی ها در ایالت فلوریدا  و در دیزنی لند شهر اورلاندو ادامه پیدا کند، حالا خبرهای بسیار بدی از تیم ها به گوش می‌رسد. پیش از این اعلام شده بود که سه بازیکن به ویروس کرونا مبتلا شده اند و همین موضوع برگزاری ادامه لیگ  را در هاله ای از ابهام قرار داده بود. با این حال،  تصمیم بر این گرفته شد که ادامه لیگ پشت در های بسته در دیزنی لند انجام شود و بازیکنان و تیم ها پس از حضور در این مکان، دیگر اجازه خروج نداشته باشند تا لیگ به پایان برسد.

با این حال تست هایی که روز گذشته انجام شده نشان می‌دهد که 9 بازیکن دیگر نیز به ویروس مبتلا شده اند. حال سازمان ان بی ای در بیانیه ای اعلام کرد:” هر بازیکن، مربی یا کادر فنی که تست او مثبت اعلام شود، باید در قرنطینه خانگی باقی بماند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کند تا بیماری در او فروکش کرده و خروج ویروس از بدنش توسط پزشکان تایید شود.”

روز هفتم جولای قرار است تیم ها به اورلاندو سفر کنند تا ادامه بازی ها را در آنجا پیگیری کنند. رقابت ها در ماه مارس، به علت شیوع کرونا متوقف شده بود و حالا به نظر می‌رسد به شروع دوباره بیش از همیشه نزدیک باشد ولی حضور تیم ها در یک مکان مشخص، با بالا رفتن آمار کرونا در چند روز اخیر ممکن است دردسرهایی در پی داشته باشد. بازیکنان، مربیان و دیگر اعضای کادر فنی به تمرین کردن ادامه خواهند داد،  با یکدیگر رقابت خواهند کرد و هر روز نیز تست کرونا از آنها گرفته خواهد شد. همچنین هیچ هواداری حق حضور در دیزنی لند را ندارد و بازی ها در پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

دنور ناگتز پس از مثبت شدن تست دو بازیکن آنها، تمرینات خود را متوقف کرد و همچنین نیو اورلنز پلیکانز هم این هفته اعلام کرد که سه بازیکن آنها نیز به کرونا مبتلا شده اند. در حالی که مخالفت های بسیاری با برگزاری رقابت ها، چه از سوی بازیکنان و چه باشگاه ها انجام شده بود، حال باید دید این درگیری ها به کجا خواهد رسید و آیا بازیکنانی که مخالف ادامه لیگ هستند می‌توانند برگزاری آن را متوقف کنند یا نه.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *