بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA ؛ پیروزی تورنتو رپترز مدافع عنوان قهرمانی مقابل میامی هیت

مسابقات بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA که از بامداد پنجشنبه به صورت رسمی بازی‌های خود را پس از پنج ماه دوری، آغاز کرد دیشب در چند بازی دیگر ادامه یافت که در ادامه به بررسی نتایج آن خواهیم پرداخت.

در ادامه بازی‌های بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA چه نتایجی رقم خورد؟

همان طور که در خبرهای روزهای گذشته سایت بسکتفا خواندید پیش از آغاز رسمی رقابت‌ها، تیم‌های حاضر در لیگ NBA به مدت یک هفته در قالب بازی‌های دوستانه با یکدیگر به رقابت پرداختند تا تیم‌ها یک دیگر را محک بزنند و همچنین آمادگی بازیکنان خود را بررسی کنند چرا که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان این مسابقات به مدت پنج ماه به حالت تعلیق درآمد. هرکدام از تیم‌ها در سه بازی با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم‌های مدعی برای سایر تیم‌ها خط و نشان کشیدند.

در یک بازی تورنتو رپترز و میامی هیت با یکدیگر به رقابت پرداختند که تورنتو رپترز موفق شد با نتیجه ۱۰۷- ۱۰۳ حریف خود را شکست دهد. کوارتر اول با برتری ۲۳-۱۷ رپترز به اتمام رسید. کوارتر دوم نیز میامی موفق شد با نتیجه ۲۷- ۲۵ ست را پیروز شود. در کوارتر سوم میامی که تلاش خود را دو چندان کرده بود موفق نشد فاصله امتیازی را جبران کند و با نتیجه ۳۶- ۳۵ ست را واگذار کرد. اما در کوارتر چهارم نیز باز میامی بود که توانست ست را با نتیجه ۲۴ بر ۲۳ به نفع خود به پایان برساند ولی در مجموع جمع امتیازات ۱۰۷- ۱۰۳ مغلوب مدافع عنوان قهرمانی شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن تورنتو رپترز فرد وانولیت بود که در مدت زمان ۴۲ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۳۶ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ اسیست بدست آورد و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن میامی هیت گوران دراجیک بود که در مدت زمان ۲۸ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ اسیست را به نام خود ثبت کند.

در دیگر بازی واشینگتن ویزاردز و ایندیانا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۱۰ به نفع ایندیانا به پایان رسید. در ست اول واشینگتن ویازاردز موفق شد با نتیجه ۲۱ بر ۲۰ حریف خود را شکست دهد. کوارتر دوم اما با نتیجه ۳۶ بر ۲۶ به نفع ایندیانا به اتمام رسید. کوارتر سوم مجددا تیم پیروز توانست ست را با نتیجه ۳۴ بر ۲۱ به نفع خود به اتمام برساند. کوارتر چهارم اما واشینگتن علیرغم این که موفق شد نتیجه ۳۲ بر ۲۱ را رقم زند نتوانست از شکست بگریزد و در مجموع کلی با نتیجه بسیار نزدیک ۱۱۱ بر ۱۱۰ مغلوب شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن واشینگتن ویزاردز توماس برایانت بود که در مدت زمان ۲۹ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۰ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱ اسیست بدست آورد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن ایندیانا تی جی وارنت بود که در مدت زمان ۴۰ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۳۴ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ اسیست را به نام خود ثبت کند و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد.

بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA

در یکی دیگر از دیدارهای شب گذشته دنور ناگتس و اوکلاهاما سیتی تاندر با یکدیگر به رقابت پرداختند که دنور موفق شد با نتیجه ۱۲۱ – ۱۱۳ حریف خود را شکست دهد. کوارتر اول با برتری ۲۳ – ۲۲ به نفع دنور به اتمام رسید. کوارتر دوم اما اوکلاهاما با نتیجه ۲۹ – ۲۷ پیروز به رختکن رفت. در کوارتر سوم اوکلاهاما که تلاش خود را دو چندان کرده بود موفق شد با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ بر دنور چیره شود اما در کوارتر چهارم نیز باز دنور بود که توانست ست را با نتیجه ۳۱ بر ۲۸ به نفع خود به پایان برساند و در مجموع جمع امتیازات دو تیم به تساوی رسیدند و کار در وقت‌های قانونی به تساوی کشیده شد و کار به ست پنجم رسید. برتری دنور ناگتس جایی رقم خورد که آنها در ست پنجم موفق شدند با نتیجه ۱۲ بر ۴ حریف خود را مغلوب کنند و تیم پیروز میدان لقب گیرند. در این بازی امتیازآورترین بازیکن دنور ناگتس میشل پورتر بود که در مدت زمان ۴۴ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۳۷ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱ اسیست بدست آورد و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن اوکلاهاما سیتی تاندر شای الکساندر بود که در مدت زمان ۳۸ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۴ امتیاز، ۵ریباند و ۲ اسیست را به نام خود ثبت کند.

در دیداری مهم همچنین یوتا و لس آنجلس لیکرز به مصاف هم رفتند که لیکرز موفق شد با نتیجه ۱۱۶ – ۱۰۸ حریف خود را از پیش رو بردارد. در ست اول دو تیم در عدد ۲۴ مساوی شدند. کوارتر دوم با نتیجه ۳۴ بر ۳۲ به نفع لیکرز به اتمام رسید. کوارتر سوم مجددا تیم پیروز توانست ست را با نتیجه ۲۸ بر ۲۰ به نفع خود به اتمام برساند. کوارتر چهارم اما یوتا علیرغم این که موفق شد نتیجه ۳۲ بر ۳۰ را به نفع خود در این ست رقم بزند نتوانست از شکست بگریزد و در مجموع کلی با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۸ مغلوب شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن لس آنجلس لیکرز آنتونی دیویس بود که در مدت زمان ۳۹ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۴۲ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۴ اسیست بدست آورد و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن یوتا داناوان میشل بود که در مدت زمان ۳۵ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۳۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ اسیست را به نام خود ثبت کند.

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *