• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • تغییرات گسترده در پخش تلویزیونیNBA با شروع دوباره مسابقات

تغییرات گسترده در پخش تلویزیونیNBA با شروع دوباره مسابقات

  • توسط فرزین
  • 27/06/2020
  • خبر
  • 0

با شروع دوباره مسابقات NBA در اورلاندو، تماشاگری در ورزشگاه‌ها حضور نخواهد داشت.

بدین ترتیب، باشگاه‌ها ترتیبی اندیشیده اند تا جای خالی هواداران را با تصاویری از آنها که در خانه در حال تماشای بازی هستند، در کنار زمین پر کنند.
مارک تیتوم، از اعضای بلندپایه هیئت رئیسه ان بی ای در این رابطه گفت:” در ورزشگاه‌ها فرصتی برای حفظ ارتباط با هواداران ایجاد شده است. در حقیقت صد ها هوادار که در حال تماشای بازی تیم محبوبشان هستند در نمایشگرهایی که دور تا دور زمین قرار گرفته، نمایش داده می‌شوند.”
البته مسئولین ان بی ای هنوز توضیحی درباره اینکه این سیستم چگونه کار می‌کند و نحوه پخش چطور خواهد بود نداده اند و انتظار می‌رود به زودی در اپلیکیشن و وبسایت رسمی ان بی ای، بیانیه ای در این رابطه منتشر شود.

از زمانی که صحبت از ششروع دوباره لیگ به میان آمد، آدام سیلور، از دیگر اعضای بلندپایه لیگ، اعلام کرده بود که مسئولین ان بی ای به دنبال راهی هستند که هواداران همچنان در بازی ها دخیل باشند. در نهایت جزئیات بیشتری از سوی لیگ منتشر شد.
سیلور گفته بود:” در حالی که هواداران نمی‌توانند حضور فیزیکی در ورزشگاه داشته باشند، ما با سیستم‌هایی که پیش از این هیچگاه از آنها استفاده نشده سعی می‌کنیم این ارتباط عمیق و محکم را ادامه دهیم. برای مثال از دوربین‌هایی با زاویه هایی متفاوت استفاده خواهد شد که تجربه واقعی تری به تماشاگران بدهند و صدای بازیکنان و مربیان برای آنها واضح تر پخش می‌شود. همچنین امکان صحبت کردن و چت کردن به آنها در حین تماشای بازی داده می‌شود.”

اتفاقات پیش آمده، چالش بزرگی برای لیگ به وجود آورده زیرا هواداران، خواسته های متفاوتی دارند. برای مثال برخی هواداران در توئیتر اعلام کرده اند که دوست ندارند صدای ضبط شده ای برای طبیعی تر شدن بازی پخش شود و از دیگر چیزها که حواس آنها را پرت می‌کند، استقبال نکرده اند. آنها می‌خواهند تمامی صحبت‌های بازیکنان و مربیان را بشنوند. برخی دیگر دوست دارند مثل بازی‌هایی ویدیویی، اطلاعات و آمار بازی در حین پخش روی صفحه به نمایش در بیاید و کارشناسان نیز تعامل بیشتری داشته باشند.
البته این احتمال وجود دارد که لیگ در پخش زنده مسابقات، امکان شخصی سازی را به بیننده ها ارائه کند تا هر بیننده، هر طور که دوست دارد به تماشای بازی بنشیند. البته که بدون شک، تبلیغات بسیاری در کنار زمین دیده خواهد شد که مثل قبل نیست ولی شاید این موضوع بتواند ضرر هنگفتی که تیم‌ها و لیگ از دوران قرنطینه کرونا متحمل شدند را جبران کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *