• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • جیمز هاردن با ۵۹ امتیاز برنده واقعی ماراتن هیوستون راکتس و واشنگتن ویزاردز

جیمز هاردن با ۵۹ امتیاز برنده واقعی ماراتن هیوستون راکتس و واشنگتن ویزاردز

جیمز هاردن به تمام ۵۹ امتیاز کسب شده خود در مقابل واشنگتن ویزاردز نیاز داشت.

درخشش جیمز هاردن برابر واشنگتن

هاردن ۲:۴ ثانیه مانده به پایان بازی یکی از ۲ پرتاب آزاد خود را تبدیل به امتیاز کرد تا شب چهارشنبه هیوستون راکتس بتواند با نتیجه ۱۵۹ بر ۱۵۸ مقابل واشنگتن ویزاردز پیروز شود. مایک دی آنتونی، سرمربی هیوستون راکتس در پایان این بازی گفت:

فکر نمی‌کردم که برای پیروزی باید تقریباً ۱۶۰ امتیاز بدست بیاوریم اما این اتفاق رخ داد. مجموعه‌ای از مهارت‌های خارق‌العاده فردی را نشان دادیم. عملکرد بازیکنان باورنکردنی بود. آن‌ها هیچ فرصتی را از دست ندادند در دقایقی کنترل بازی را از دست دادیم و ویزاردز نهایت استفاده را از آن‌ها برد.

واشنگتن ویزاردز توانست ۶۲.۶ درصد پرتاب از فیلد داشته باشد و ۲۰ پرتاب ۳ امتیازی این تیم به درون سبد رفت. هیوستون راکتس ۵۳.۴ درصد از فیلد پرتاب داشت و ۴۲.۶ درصد از پرتاب‌های ۳ امتیازی این تیم تبدیل به امتیاز شد. بردلی بیل ۴۶ امتیاز برای واشنگتن ویزاردز کسب کرد و در ۸:۰۱ ثانیه مانده به پایان بازی ۳ پرتاب انجام داد تا دو تیم در امتیاز ۱۵۸ مساوی شوند. بردلی بیل در پایان بازی گفت:

از پیروزی‌های نزدیک بیزارم. اما این‌که ببازید و بدانید فقط یکی دو امتیاز برای کسب پیروزی باید کسب می‌کردید احساس خوبی به شما می‌دهد.

جیمز هاردن در نیمه دوم ۳۸ امتیاز کسب کرد که ۲۱ امتیاز آن در کوارتر دوم به دست آمد و ۱۷ امتیاز آن در کوارتر چهارم رقم خورد. جیمز هاردن در پایان بازی گفت:

تنها روشی که قصد داریم و می‌توانیم با اتخاذ آن مقابل حریفان پیروز شویم تلاش‌های دفاعی ما خواهد بود و باید این رویه پایدار باشد. در حال حاضر این ثبات وجود ندارد و به همین خاطر است که چنین لحظات دشواری برای ما رقم می‌خورد. امسال باید این مهارت خود را بهبود بخشیم. ما فقط تلاش می‌کنیم و به این شرایط خود را عادت خواهیم داد و به ساختن تیم خود ادامه می‌دهیم.

جیمز هاردن

۱۸ پرتاب از ۳۲ پرتاب فیلد جیمز هاردن تبدیل به امتیاز شد و ۶ پرتاب از ۱۴ پرتاب ۳ امتیازی این بازیکن نیز به درون سبد رفت و ۱۷ پرتاب آزاد از ۱۸ پرتاب خود را با موفقیت به امتیاز تبدیل کرد. همچنین وی در ۳۷ دقیقه حضورش ۹ اسیست انجام داد. راسل وستبروک در سه کوارتر اول فقط ۳ امتیاز کسب کرد اما در کوارتر چهارم توانست ۱۴ امتیاز کسب کند و دومین ترسپل دبل خود در این فصل را رقم زد. وی ۱۲ اسیست و ۱۰ ریباند نیز به نام خود ثبت کرد. کلینت کاپلا ۲۱ امتیاز و ۱۲ ریباند به دست آورد تا به رکورد ۳ پیروزی و ۱ باخت هیوستون کمک کرده باشد. روی هاچیمورا ۲۳ امتیاز در اولین بازی خانگی خود با ویزاردز کسب کرد و دیویس برتانز نیز ۲۱ امتیازی شد. واشنگتن سومین شکست فصل خود را تجربه کرد و در مقابل فقط ۱ برد در کارنامه این تیم دیده می‌شود. اسکات بروکس، سرمربی واشنگتن ویزاردز از تیم بازسازی شده خود رضایت داشت. ۶ بازیکن از ۹ بازیکنی که او در این دیدار به آن‌ها میدان داد اعضای جدید این تیم بودند.

نکات بازی:

هیوستون راکتس: پی جی تاکر در سه بازی اول فصل حداقل ۱۵ امتیاز کسب کرد. مایک دی آنتونی سرمربی هیوستون به شوخی گفت:

از اهمیت او همین‌قدر بگویم که چند دقیقه برای پرواز تأخیر داشت و من به بازیکنانم گفتم ما صبر می‌کنیم. او تنها بازیکنی است که خوب پرتاب می‌کند. آئوستین ریورز در کوارتر چهارم خطای فنی دریافت کرد.

واشنگتن ویزاردز: تروی براؤن ۱۴ امتیاز در اولین بازی خود بدست آورد. او به دلیل مصدومیت سه بازی اول فصل را از دست داد. سی جی مایلز (مصدومیت از پای چپ) به رقابت‌های جی لیگ فرستاده شد و تا زمان ریکاوری کامل در خدمت تیم کپیتال سیتی گو گو خواهد بود. آدمیرال اسچوفیلد نیز به تیم گو-گو فرستاده شد و جاستین رابینسون از جی لیگ به لیگ NBA آمد.

هاچیمورا، بزرگترین درفت تاریخ بسکتبال ژاپن در لیگ NBA هواداران زیادی در دیدارهای خانگی دارد و شینسوکه سوگیاما، سفیر ژاپن در ایالات متحده آمریکا نیز یکی از این هواداران بود. او بعد از بازی در جلوی رختکن واشنگتن ویزاردز با سوگیاما ملاقات کرد و گفت:

من امروز هواداران ژاپنی زیادی را در سالن دیدم. آن‌ها پیراهن من و پرچم ژاپن را در دست داشتند و خیلی خوب است که این صحنه‌ها را می‌بینم.

دیدارهای بعدی:

هیوستون راکتس: جمعه شب مهمان بروکلین نتس خواهد بود.

واشنگتن ویزاردز: شنبه شب از مینستوتا تیمبرولوز میزبانی خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *