دمارکوس کازینز برای عقد قراردادی یک ساله با لس آنجلس لیکرز به توافق رسید

پس از یک دوره مصدومیت شدید از ناحیه آشیل پا در تابستان گذشته که منجر به مصدومیت طولانی مدت دمارکوس کازینز شد، به نقل از آدرین وویناروفسکی خبرنگار ESPN و به قرار مَسموع دمارکوس کازینز بر سر مفاد قراردادی یک ساله با باشگاه لس آنجلس لیکرز به توافق رسیده است. قرارداد او با لس آنجلس لیکرز به ارزش ۳.۵ میلیون دلار منعقد خواهد شد.

دمارکوس کازینز در آستانه پیوستن به لس آنجلس لیکرز قرار دارد

به گزارش آدرین وجناروسکی از ESPN، قرارداد کازینز یک ساله و ۳.۵ میلیون دلار خواهد بود.او که برای ششمین سال متوالی در تورنمنت و همایش آل استار فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ شرکت کرده بود، قصد داشت قراردادی حداکثری امضا نماید، منتهای مراتب آن مصدومیت شدید زردپی آشیل پا تمامی برنامه های او را بر هم زد. در عوض کازینز قراردادی یک ساله به ارز ۵.۳ میلیون دلار با گلدن استیت امضا کرد. قراردادی که به وی این شانس را می داد که هم بتواند با واریرز به مقام قهرمانی برسد و هم این که پس از آن مصدومیت لعنتی و شدید که می توانست منجر به پایان دوران قهرمانی او شود، خودی نشان دهد. او در نیمۀ نخست فصل بیرون نشست و پس از آن به میادین بازگشت و سی مسابقه را بطور منظم انجام داد. در زمان محدودی که به وی برای بازی کردن رسید، کازینز به طور میانگین آمار ۱۶.۳ امتیاز و ۸.۲ ریباند در هر بازی را به ثبت رسانید. او هر سی مسابقه را از ابتدا و نه به عنوان بازیکن تعویضی آغاز نمود و در هر مسابقه به طور متوسط ۲۵.۷ دقیقه بازی کرد. متأسفانه دمارکوس کازینز نه با گلدین استیت قهرمان شد گلدن استیت فینال را به تورنتو باخت و نه توانست سؤالات و تردیدهای جدی در ارتباط با مصدومیتش را از بین ببرد. او در نخستین مرحله از بازی های پلی آف در یک حرکت بدون توپ از ناحیۀ عضله چهارسر دچار مصدومیت شد و تا بازی فینال که در آن تا حدودی مؤثر بود، به میادین بازنگشت. او در دوران اوج خود، نمایشی درخشان و عملکردی چیره دستانه با توانایی های منحصربفرد برای کنترل، انتقال و پاس دادن توپ در زیر سبد داشت. هر چند انتقاداتی جدی نیز به سلانه سلانه راه رفتن وی در میدان و متعاقب آن عدم التزام کافی و وافی به تعهدات دفاعی در فصلی که گذشت وارد بود. اگر چه کازینز رگه ها و نشانه هایی از قابلیت های قدیمی خود قبل از مصدومیت را نشان داده بود، ولی این از نگرانی ها در ارتباط با بازگشت وی به فرم لازم برای رقابت کردن در سطح بالای ALL STAR، کم نکرد.

لس آنجلس لیکرز دمارکوس کازینز

او که از مصدومیت پارگی آشیل پا بازگشته بود، آن قدر فرصت پیدا نکرد که همه را متقاعد به این کند که به طور کامل بهبود یافته است. او که امسال ۲۹ ساله شده و دو سال با مصدومیت های ریز و درشت از جمله همان مصدومیت شدید آشیل پا دست به گریبان بوده است فصلی مهم و سرنوشت ساز پیش رو دارد، چرا که باید نشان دهد تا چه درجه ای بهبود یافته و تا چه حد می تواند در میادین سخت و در زیر فشار تأثیرگزار باشد. همچین به نقل از وجناروسکی گارد رأس لس آنجلس لیکرز روجان راندو هم برای عقد یک قرارداد دو ساله به ارزش ۲.۶ میلیون یورو و تمدید با تیم خود به توافق رسیده است. در فصلی که گذشت راندو در ۴۶ مسابقه برای لیکرز به میدان رفت. راندو در این ۴۶ بازی میانگین آماری ۹.۲ امتیاز در هر بازی را به ثبت رسانید، هر چند که این بازیکن ۳۳ ساله ۳۶ مسابقه را به علت مصدومیت های متعدد دست و همچین محرومیتی کوتاه مدت در ابتدای فصل از دست داد. دربارۀ راندو باید گفت که بهترین فصل او فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ بود زمانی که در ساکرامنتو کینگز بازی می کرد و به رغم این که فرصت محدودی برای بازی داشت، از همان فرصت محدود استفاده ای بهینه کرد و درخشید. حال باید دید که آیا راندوی ۳۳ ساله که پس از هشت فصل بازی در بوستون سلتیکس، در پنج فصل گذشته در پنج تیم متفاوت بازی کرده است، می تواند باز هم درخشش آن فصلی که در ساکرامنتو بود را تکرار کند یا خیر؟!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *