• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کوای لنارد چگونه کلیپرز را از شوک باخت مقابل فینیکس سانز خارج کرد؟

کوای لنارد چگونه کلیپرز را از شوک باخت مقابل فینیکس سانز خارج کرد؟

کوای لنارد ۴ بازی است که در ترکیب لس آنجلس کلیپرز به میدان می‌رود و پال جرج هنوز با بازی در کلیپرز فاصله زیادی دارد. همه منتظر این هستند که این دو بازیکن را در کنار یکدیگر ببینند. لس آنجلس کلیپرز استعدادهای کافی را برای شکست شارلوت هورنتس داشت.

درخشش کوای لنارد برابر شارلوت

کوای لنارد ۳۰ امتیاز کسب کرد و ۷ ریباند و ۶ اسیست به دست آورد و لو ویلیامز یک روز بعد از جشن تولد خود ۲۳ امتیاز برای کلیپرز کسب کرد تا آن‌ها دوشنبه شب مقابل شارلوت هورنتس ۱۱۹ بر ۹۶ پیروز از زمین مسابقه خارج شوند. مونترزل ۸ امتیاز از ۱۹ امتیاز خود را در کوارتر چهارم بدست آورد و لندری شامت نیز ۱۶ امتیاز کسب کرد تا کلیپرز سومین پیروزی خود را در چهارمین بازی این فصل بدست آورد تا همچنان در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشد. بعد از برد تأثیرگذار کلیپرز مقابل لس آنجلس لیکرز و گلدن استیت واریرز در ابتدای فصل، آن‌ها باخت شوکه‌کننده ۱۳۰ بر ۱۲۲ را مقابل فینیکس سانز تجربه کردند و در بازی با شارلوت هورنتس، لس آنجلس کلیپرز بازی را در نیمه دوم به لحاظ دفاعی مدیریت کرد تا از برد خود در مقابل جوانان هورنتس اطمینان حاصل کند. داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز در پایان این بازی گفت:

موارد زیادی وجود دارد که باید در آن‌ها بهتر شویم و شما فقط وقتی بازیکنان در زمین حضور دارند این موارد را می‌بینید. بازیکنان جدید زیادی در زمین هستند. باید تا آنجا که می‌توانیم در بازی‌ها پیروز باشیم. ما در کنفرانس غرب هستیم.

کوای لنارد پس از پایان بازی گفت:

ما در ابتدای هر بازی با استراتزی دفاعی وارد میدان می‌شویم و دیشب نیز همین اتفاق افتاد. هنوز اوایل لیگ است. راه طول و درازی تا پایان داریم. هنوز در حال هماهنگی هستیم و در زمین باید یکدیگر را بشناسیم. نمی‌گویم که همیشه باید اینطور باشیم. باید روز به روز پیشرفت کنیم.

تری روزیر در چهارمین بازی شارلوت هورنتس ۱۷ امتیاز کسب کرد. دوونته گراهام ۱۴ امتیاز و ۱۲ اسیست بدست آورد و کودی زلر ۱۴ امتیاز و ۱۳ ریباند برای شارلوت بدست آورد اما آن‌ها برای اولین بار شکست را در لیگ تجربه کردند. جیمز بورگو، سرمربی شارلوت هورنتس پس از پایان بازی اظهار داشت:

شیوه‌ای که در آن با دو تن از بهترین تیم‌های لیگ NBA رقابت کردیم را دوست دارم. حتی ما امشب بهتر از بازی قبلی بازی کردیم. شاید بهترین عملکرد دفاعی ما در سال ۲۰۱۹ همین بازی باشد.

در حقیقت، شارلوت هورنتس در استپلس سنتر و در این دیدار حتی بیشتر از دیدار با لس آنجلس لیکرز به بازی دفاعی تمایل داشت. اما یک شب پس از این‌که شارلوت هورنتس در نیمه دوم نتوانست از امتیاز ۳۹ فراتر برود، آن‌ها در نیمه دوم بازی با لس آنجلس کلیپرز نیز فقط موفق شدند ۴۲ امتیاز بدست آورند.

کوای لنارد

گراهام در این باره می‌گوید:

احساس می‌کنم در حال رشد هستیم. حتی مقابل لس آنجلس لیکرز نیز ما قدم‌های خوبی برداشتیم. امشب به میدان آمدیم تا بجنگیم و هجومی باشیم اما آن‌ها در نیمه دوم به خوبی ما را کنترل کردند.

از ماه فوریه سال ۲۰۰۹، لس آنجلس کلیپرز در ۱۰ بازی متوالی مقابل شارلوت هورنتس در استپلز سنتر پیروز از میدان خارج شده است. همچنین کلیپرز در ۱۰ بازی از ۱۱ بازی قبلی خود با شارلوت پیروز شده است.

کوای لنارد از زمان ورود به لس آنجلس لیکرز به ویژگی‌های هجومی خط آتش خود پیشرفت در بازیسازی را نیز افزوده است. ۲ روز پس از ثبت بالاترین میزان اسیست مقابل فینیکس سانز با ۱۰ اسیست (رکورد قبلی او ۹ اسیست بود که مقابل گلدن استیت واریرز کسب کرد)، ۵ اسیست در نیمه اول بازی مقابل شارلوت هورنتس انجام داد.

نکات بازی

شارلوت هورنتس: کودی زلر بر بالای چشم چپ خود یک بانداژ بسته بود که به ضربه شدید آرنج آنتونی دیویس در دیدار یکشبه شب با لس آنجلس لیکرز مربوط می‌شد. ملیک مونک ۱۵ امتیاز بدست آورد.

لس آنجلس کلیپرز: زوباک بیشترین بلاک دوران بازیگری‌اش را با ۵ بلاک تجربه کرد. شامت با ۴ پرتاب ۳ امتیازی در شش دقیقه اول بازی از این حیث در طول دوران بازیگری خود رکورد زد. جورج به واسطه مصدومیت از ناحیه شانه ۶ بازی ابتدایی لیگ را از دست داد اما داک ریورز گفت که آن‌ها همچنان در حال سبک و سنگین کردن خط هجومی خود با ورود پال جرج هستند.

بازی بعدی:

شارلوت هورنتس: بازی با ساکرامنتو کینگز در چهارشنبه شب

لس آنجلس کلیپرز: بازی با یوتا جاز در چهارشنبه شب

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *