بررسی بازیکنان واریرز؛ دریموند گرین می‌خواهد ثابت کند ارزش قیمتش را دارد

ترکیب گلدن استیت واریرز بسیار متفاوت‌تر از فصل گذشته است. گلدن استیت با مصدومیت کلی تامپسون و بدون بازیکنان اصلی خود نظیر کوین دورانت، آندره ایگودالا و شان لیوینگستون پای به عصر جدیدی در چیس سنتر می‌گذارد. واریرز در حال سپری کردن پیش‌فصل خود است و بر این تیم متحول شده مروری خواهیم داشت. این قسمت: دریموند گرین .

دریموند گرین یکی از بازیکنان اصلی گلدن استیت

قرارداد دریموند گرین ۱ ساله به ارزش ۱۸ میلیون یورو است (تمدید ۴ ساله به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو که از فصل ۲۱-۲۰۲۰ آغاز می‌شود). در فصل گذشته دریموند گرین جنگید تا در زمین مسابقه حضور داشته باشد اما با مصدومیت غوزک پا، زانو و انگشت پا ۱۶ دیدار فصل عادی را از دست داد. پرتاب‌های ۳ امتیازی فقط ۲۸ درصد از کار او بودند و به طور میانگین ۷.۴ امتیاز در هر بازی کسب کرد و ریتینگ پایین دفاعی ۱۰۶ خود را به خود اختصاص داد. چند هفته قبل از پلی آف بنابر درخواست باب میرز، مدیر ورزشی گلدن استیت واریرز ۲۰ پوند از قرارداد او کم شد. اما گرین بعد از کاهش وزن بعد از فصل عادی بهبود یافت و میانگین ۱۳.۷ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۸ اسیست را به خود اختصاص داد و حتی زمانی که کوین دورانت ۹ دیدار را به خاطر مصدومیت ساق پا از دست داد، گرین به گلدن استیت واریز کمک کرد تا به پنجمین فینال متوالی خود برسند. هنوز موضوع جر و بحث دریموند گرین و کوین دورانت در زمین مسابقه و در جریان باخت به لس آنجلس کلیپرز داغ است و یکی از دلایلی که کوین دورانت تصمیم به حضور در نقل و انتقالات آزاد گرفت همین موضوع بود. در حالی که دورانت به بروکلین نتس پیوسته است، دریموند گرین با اشاره به اینکه رابطه وی با دورانت بار دیگر دوستانه شده است گفت:

من و کوین رابطه فوق‌العاده‌ای داریم. درست است که در نوامبر آن درگیری پیش آمد اما من هیچ دوست نزدیکی ندارم که با او جدی برخورد نکرده باشم. حتی با برادر خودم-برادر خونی خودم هم جدی برخورد می‌کنم. این ماهیت من است اما لحظات دشوار شخصیت را می‌سازد و من در آن زمان چنین کاری انجام دادم.

دریموند گرین

با تمدید ۴ ساله قرارداد به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو، دریموند گرین مدت زیادی در گلدن استیت برای قهرمانی خواهد جنگید. وظیفه او این است که با چالش عدم حضور کلی تامپسون در اغلب بازی‌های فصل ۲۰-۲۰۱۹ دست و پنجه نرم کند و در کنار ۸ بازیکن جدید ترکیب گلدن استیت قرار گیرد. دریموند گرین شبیه دیگر هم تیمی‌هایش، نمی‌خواهد یک شکست خورده باشد. یک ساعت پس از شکست در بازی فینال، گرین به رسانه‌ها گفت منطقی نیست که بگویند دوران سلطه گلدن استیت ب NBA به پایان رسیده است.

دریموند گرین در این باره گفت:

فکر می‌کنم همه تصور می‌کنند این نقطه پایانی برای است اما این هوشمندانه نیست. کار ما هنوز تمام نشده است. ما بازی امسال را باختیم. واضح است که سال ما نبوده اما گاهی اوقات سرنوشت این گونه رقم می‌‌خورد. اما صداهای زیادی می‌شنوم که می‌گویند این پایان دوران ما است. اما چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. ما باز خواهیم گشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *