• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • واریرز، تاونز یا بن سیمونز را به‌عنوان جانشین دی آنجلو راسل درنظر دارد

واریرز، تاونز یا بن سیمونز را به‌عنوان جانشین دی آنجلو راسل درنظر دارد

زمانی که گلدن استیت واریرز با حقیقت جدایی کوین دورانت کنار آمد، همین تابستان اخیر یک قرارداد «ساین اند ترید» با دی آنجلو راسل امضا کرد، آنها این کار را با انعطاف‌پذیری‌های متعاقب انجام دادند.

واریرز به دنبال جانشین دی آنجلو راسل

البته فارغ از این صحبت‌ها، واریرز از دی آنجلو راسل به‌عنوان یک بازیکن خوشش آمده بود و هنوز هم خوشش می‌آید. آنها یک قرارداد چهارساله و ۱۱۷ میلیون دلاری به این بازیکن ارائه کردند. همچنین واریرز اگر بخواهد می‌تواند این بازیکن را به‌صورت بلند مدت هم حفظ کند. اما اگر این فرنچایز بخواهد مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد، راسل در آن صورت یک سرمایه بزرگ برای مبادله خواهد بود؛ بازیکن ۲۳ ساله‌ای که عضو تیم آل استار باشد به‌راحتی پرورش پیدا نمی‌کند. در حال حاضر شایعات متعددی پیرامون مقصد احتمالی راسل در صورتی که دی آنجلو راسل بخواهد او جابه‌جا کند وجود دارد. مینسوتا تیمبرولوز در تابستان اخیر تمایل بسیاری بالایی به او داشت و همچنین گزارش شده است که واریرز نیز کارل آنتونی تاونز، سنتر ولوز را زیر نظر داشته است. اتان استراس از اتلتیک گزارش داده است که تاونز از وضعیت خود در مینسوتا چندان راضی نیست.

کارل آنتونی تاونز یک اسم بزرگ است و واریرز برای به خدمت گرفتن این بازیکن احتمالاً باید یک بسته پیشنهادی جذاب مثل راسل و یک پیک راند اول ۲۰۲۰ به میسنوتا پیشنهاد بدهد. معاملات بزرگ هم‌اکنون برای گلدن استیت در دسترس هستند، در کنار این اسامی یک نام بزرگ دیگر نیز وجود دارد که شاید شنیدنش به شما سرگیجه بدهد: بن سیمونز! مارکوس تامپسون از اتلتیک می‌نویسد:

یکی از جذاب‌ترین چیزهایی که من شنیده‌ام این است که دی آنجلو راسل با بن سیمونز از فیلادلفیا سونی سیکسرز مبادله شود. یک پوینت گارد که بتواند بازی را بگرداند، امتیاز کسب کند و البته شوت هم بزند به کار سونی سیکسرز خواهد آمد. برخی معتقدند که ترکیب بن سیمونز با بیگ من تیم فیلادلفیا یعنی جوئل امبید برای تحقق رویای کسب قهرمانی این فرنچایز مناسب نیست. همان‌طور که یک منبع به من گفته است، با توجه به نیازهای واریرز و تیم‌هایی که می‌تواند با آنها مبادله بازیکن داشته باشد، سیمونز احتمالاً بهترین بازیکنی است که واریرز می‌تواند به جای دی آنجلو بگیرد.

دی آنجلو راسل

تامپسون در ادامه صحبت‌های خود حتی گفته است که واریرز از الان نگران احتمال هماهنگی سیمونز و دریموند گرین با یکدیگر است. با توجه به آنگه هردو بازیکن پوینت فورواردهایی هستند که نمی‌توانند شوت بزنند، پس گرین شاید اضافی به نظر برسد. به اعتقاد تامپسون چند نفر در مجموعه واریرز معتقد هستند که سیمونز و گرین با یکدیگر به هماهنگی نخواهند رسید. اگر بخواهیم مسئله را از چند زوایه ممکن بررسی کنیم، بحث اول مالی خواهد بود. راسل در فصل جاری ۲۷.۲ میلیون دلار درآمد خواهد داشت در حالی که سیمونز که گزینه افزایش قراردادش تا فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ فعال نخواهد شد، حدود ۸.۱ میلیون دلار درآمد خواهد داشت.

سونی سیکسرز احتمالاً راضی نخواهد شد که بازیکنان دیگری را هم برای تأمین مالی این معامله به گلدن استیت بفرستد. سیمونز در میان بسکتبال‌دوستان به‌عنوان بازیکن بهتری در مقایسه با راسل درنظر گرفته می‌شود حتی اگر دی آنجلو راسل در ترکیب فیلادلفیا بهتر از سیمونز کارایی داشته باشد. پس باید انجام این معامله در دقایق آخر را فراموش کرد. اگر این معامله سنگین بخواهد جوش بگیرد باید در تعطیلات بین فصلی بعدی انجام شود، زمانی که حقوق سالانه سیمونز به ۲۹.۲ میلیون دلار افزایش خواهد یافت.

در آن زمان، این معامله کاملاً قابلیت چانه زدن را خواهد داشت. آیا امکان دارد واریرز یک پیک راند اول مراسم درفت ۲۰۲۰ را برای سیمونز وارد بازی کند؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *