راسل وستبروک در ازای کریس پاس به هیوستون ترید شد

دو تیم اوکلاهاما سیتی تاندر و هیوستون راکتس، موفق شدند بر سر تریدی به توافق برسند که شامل انتقال راسل وستبروک، ستاره تیم تاندر، به هیوستون و انتقال کریس پال، دو پیک راند اول سال های 2024 و 2025، و امکان تعویض پیک های راند اول سال 2021 و 2023 به تیم اوکلاهاما سیتی تاندر است.

این دومین ترید پر سر و صدای اوکلاهامایی ها در این پیش فصل است که طبق ترید اولشان، پال جرج، دیگر فوق ستاره این تیم، در ازای دنیلو گالیناری، شی گجلیوس آلکساندر و چند پیک راند اول، راهی لس آنجلس کلیپرز شده بود.

پس از آن ترید بود که فوق ستاره اول این سال های اوکلاهاما، راسل وستبروک هم به دنبال ترید شدن به باشگاه رفت و حالا موفق شد که به این مهم برسد. وستبروک از سال 2008 در اوکلاهاما سیتی تاندر حضور دارد و در این مدت، با بازیکنانی همچون جیمز هاردن، کوین دورنت، سرج ایباکا، کارملو آنتونی و پل جرج در این تیم هم بازی بوده که همه آن ها به مرور زمان اوکلاهاما را ترک کردند.

حالا نوبت به خود وستبروک رسیده بود که اوکلاهاما را ترک کند و ادامه قرارداد 4 ساله و 171 میلیون دلاری اش را در هیوستون راکتس و در کنار جیمز هاردنی بگذارند که برای دومین بار یار او در یک تیم خواهد بود.

وستبروک تجربه یک بار MVP در سال 2017 را دارد و 8 بار در تیم آل استار حضور داشته که دو بار ارزشمندترین بازیکن این بازی لقب گرفته است. از مهم ترین خصیصه های او، تریپل دبل ها بیشمار این بازیکن است که آمار وی را در سه فصل اخیر، حتی در متوسط ها نیز تا تریپل دبل بالا کشیده است.

او دو مدال طلای المپیک 2012 لندن و جام جهانی 2010 ترکیه را همراه با تیم ملی آمریکا به دست آورده است و این انتخاب چهارم درفت در سال 2008، یک بار نیز تا فینال NBA به همراه اوکلاهاما صعود کرده اما هیچگاه نتوانسته به قهرمانی برسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *