• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • آیا ترک تیم دانشگاهی توسط زاین ویلیامسون بعد از یک فصل تصمیم درستی بود؟

آیا ترک تیم دانشگاهی توسط زاین ویلیامسون بعد از یک فصل تصمیم درستی بود؟

بعد از اولین و آخرین بازی‌اش برای تیم دوک، واضح بود که زاین ویلیامسون برای برداشتن گام‌های بعدی پیشرفت آماده است. استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز فوراً بزرگی این بازیکن را درک و او را با لبران جیمز مقایسه کرد.

حضور زاین ویلیامسون در بسکتبال NBA

بعد از این تفاسیر، بدیهی بود که زاین بعد از یک فصل از دوک برود. حتی مصدومیت زانوی وی نیز مانع از این نشد که پیک شماره ۱ در مراسم درفت لیگ NBA مسیر پیشرفتش متوقف شود. هنوز، علیرغم همه این تفاسیر این بازیکن نمی‌خواست در بازگشت تعجیل کند. زاین ۱۹ ساله به خبرنگار The Ringer گفت که می‌خواست برای سال دوم هم در دوک بماند اما ناگهان درهای NBA به روی او باز شد. اگر فکر می‌کنید که این مسئله مضحک است و هیچ توجیهی برای انتخاب زاین به عنوان پیک شماره ۱ وجود نداشت، شما اولین نفر نیستید. وی پس از پایان بازی اظهار داشت:

هیچ‌کس مرا باور نمی‌کند. آن‌ها فکر می‌کنند من الان این حرف‌ها را می‌زنم اما اینطور نیست. من واقعا می‌خواستم که به دوک بازگردم.

زاین ویلیامسون

در حالیکه شما شاید فکر بکنید مایک کرزیزسکی، سرمربی دوک کاملاً منتظر بازگشت زاین بود اما در حقیقت اینطور نبود. وی گفت کرزیزسکی نمی‌خواست به او اجازه دهد به دوک بازگردد. ویلیامسون گفت کرزیزسکی می‌خواست ویلیامسون بهترین کار را برای خانواده‌اش انجام دهد و این بدان معنی بود که این بازیکن باید یک پله ارتقا می‌یافت. زاین پس از مشورت با مادر و ناپدری‌اش مصمم شد تا یک جهش در زندگی بسکتبالی خود داشته باشد. آن‌ها مطمئن بودند که رفتن ویلیامسون به لیگ NBA انتخاب درستی بود. روی این بحث می‌کردند که ویلیامسون کل طول زندگی خود روی فرصت‌هایش کار می‌کرد. در حالیکه ویلیامسون هنوز اولین بازی خود در NBA را انجام نداده است، شاید از تصمیم خود برای پیشرفت پشیمان نباشد. نیو اورلینز پلیکانز زاین ویلیامسون را به عنوان پیک اول مراسم درفت انتخاب کرد و با او قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰ میلیون دلار منعقد کرد. ویلیامسون اکنون روی بازگشت خود از عمل جراحی زانو کار می‌کند اما حضور او در میادین بسیار نزدیک است. شروع دوران بازی‌اش در NBA شاید ناامید کننده باشد اما ویلیامسون فرصت‌های فراوانی دارد تا ثابت کند ترک زودهنگام تیم دانشگاهی تصمیم درستی بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *