• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کولاک بلدسوئه و میدلتون در نبود آنتتوکومپو؛ میلواکی باکس و ۱۶ پیروزی پیاپی!

کولاک بلدسوئه و میدلتون در نبود آنتتوکومپو؛ میلواکی باکس و ۱۶ پیروزی پیاپی!

نبود یانیس آنتتوکومپو در هیچ مشکلی چهارشنبه شب برای میلواکی باکس به وجود نیاورد. یانیس آنتتوکومپو، مدافع عنوان MVP بیرون نشست اما میلواکی باکس به برتری‌های خود ادامه داد، اریک بلدسوئه ۲۹ امتیاز و کریس میدلتون ۲۴ امتیاز کسب کردند تا میلواکی باکس با نتیجه ۱۲۷ بر ۱۱۲ بر نیو اورلینز پلیکانز فائق آید و نوار پیروزی‌های متوالی این تیم به عدد ۱۶ برسد.

پیروزی میلواکی باکس برابر پلیکانز

میلواکی باکس (۲۲ پیروزی و ۳ شکست) با دومین رکورد تاریخ خود مساوی کرد و به رکورد ۲۰ پیروزی متوالی که در فصل ۷۱-۱۹۷۰ و فصل قهرمانی خود به جا گذاشته بود نزدیک شد. آنتتوکومپو به واسطه مصدومیت از ناحیه تاندون بر روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت و اولین بازی فصل خود را از دست داد. کریس میدلتون پس از پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم نسبت به تیم حریف اشراف بیشتری روی بازی داشتیم. بدون یانیس می‌دانیم که باید زحمت بیشتری بکشیم. این یک آزمون بزرگ بود. آن‌ها هم مثل ما قدم‌های سریعی برمی‌داشتند. فکر می‌کنم کار بزرگی انجام دادیم.

ارسان ایلیاسوا، فوروارد کهنه‌کار در پست یانیس آنتتوکومپو بازی را آغاز کرد، با ۱۸ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورد و ۹ ریباند هم در کنار آن داشت. جرج هیل به عنوان یک بازیکن تعویضی در این بازی ۱۳ امتیازی شد. اریک بلدسوئه پرتلاش ظاهر شد و در کوارتر سوم ۱۱ امتیاز به دست آورد تا به حملات نیو اورلینز پلیکانز پاسخ دهد و با ۵ پرتاب سه امتیازی بیشترین آمار فصل خود را از این حیث بدست آورد. وی ۱۰ پرتاب موفق از ۱۳ پرتاب فیلد خود داشت و ۶ پاس گل نیز بدان اضافه کرد. بلدسوئه در پایان بازی اظهار داشت:

سعی کردم تا آنجا که ممکن بود پرتاب انجام دهم. و اگر نمی‌توانستم پرتابی انجام دهم توپ را به هم‌تیمی‌هایم می‌سپردم و به ابزی درست آن‌ها اعتماد می‌کردم.

نیو اورلینز پلیکانز (۶ پیروزی و ۱۹ شکست) دهمین بازی متوالی خود را نیز واگذار کرد اما جی جی ردیک با ۳۱ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورد و برندون اینگرام نیز ۲۵ امتیاز و ۱۰ ریباند و جرو هالیدی ۲۱ امتیاز کسب کردند. در پایان نیمه اول وقتی نیو اورلینز با ۲۳ امتیاز اختلاف از حریف خود عقب افتاد، جی جی ردیک در رختکن برای بازیکنان صحبت کرد. ردیک در پایان بازی گفت:

اولین باری نیست که در پایان نیمه اول با یکدیگر صحبت می‌کنیم. در آن زمان کار درستی کردیم.

میلواکی باکس

آلوین گنتری، سرمربی نیو اورلینز پلیکانز گفت که تیمش باید هماهنگ‌تر باشد. گنتری در پایان بازی اظهار داشت:

این کامل‌ترین گروهی است که تا به حال به چشم دیدم، حتی در مورد هواپیما و اتاق غذا هم صدق می‌کند. اما مجبوریم در زمین با آن‌ها صحبت کنیم و آن‌ها را مجبور کنیم که در سالن با یکدیگر هماهنگ‌تر باشند. وقتی هماهنگ باشیم بسیار فوق‌العاده ظاهر می‌شویم. فکر می‌کردم ما در نیمه دوم هماهنگ‌تر باشیم اما وقتی تلاش می‌کنید که اختلاف ۲۵ تا ۲۸ امتیازی را کم کنید، کوچکترین اشتباه شما بزرگترین پیامد را دارد.

میلواکی باکس ۶ پرتاب از ۸ پرتاب سه امتیازی اول خود را به درون سبد بفرستد که بلدسوئه در آن هر ۳ پرتاب خود را تبدیل به امتیاز کرد تا باکس ۲۸ بر ۱۲ پیش بیفتد. میلواکی باکس با ۲۳ امتیاز در کوارتر اول پیش افتاد و پس از آن نیواورلینز با کسب ۸ امتیاز متوالی حساب کار را ۳۵ بر ۲۰ کرد. اما میلواکی باکس ۱۷ امتیاز متوالی دیگر بدست آورد تا بازی در کوارتر دوم ۵۶ بر ۲۸ دنبال شود و پس از آن در پایان نیمه اول نتیجه ۶۹ بر ۴۶ بود. کریس میدلتون و اریک بلدسوئه در این کوارتر هر کدام ۱۱ امتیاز کسب کردند و ارسان ایلیاسوا و جرج هیل نیز ۱۱ امتیاز بدان افزودند. نیواورلینز پلیکانز در کوارتر سوم برتری ۴۰ بر ۳۶ داشت. در ۲:۵۱ مانده به پایان بازی نیو اورلینز بازی اختلاف را به نتیجه ۱۲۰ بر ۱۰۸ کاهش داد اما میدلتون دو پرتاب موفق انجام داد تا خیال میلواکی باکس از پیروزی راحت باشد.

نکات بازی:

نیو اورلینز پلیکانز: نیو اورلینز بعد از باخت خانگی با اختلاف ۲ امتیاز مقابل دترویت پیستونز پای به این میدان گذاشت و درگیر مصدومیت پیک شماره ۱ خود زاین ویلیامسون است که ۲۵ بازی این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد.

میلواکی باکس: میلواکی در ۲۰ بازی از ۲۱ بازی اخیر خود پیروز بوده است و رکورد خانگی خود را به ۱۲ پیروزی و ۱ شکست ارتقا داد. تنها باخت خانگی آن‌ها مقابل میامی هیت بود. میلواکی باکس ۱۹ پرتاب موفق از ۳۹ پرتاب سه امتیازی خود داشت، یک پرتاب کمتر از برترین آمار فصل خود!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *