گریفین: زاین ویلیامسون می‌تواند موفقیت‌های گرین را در پلیکانز تکرار کند

دریموند گرین در ۵ سال اخیر به عنوان یک کاتالیزور در گلدن استیت واریرز عمل می‌کند. گرین در فاز هجومی فینال ۲۰۱۹ کنفرانس شرق مقابل پرتلند فوق‌العاده ظاهر شد و تمام طول زمین را یک تنه می‌دوید تا به دفاع پرتلند نفوذ و آن‌ها را سردرگم کند. حالا زاین ویلیامسون می‌تواند عملکرد او را تکرار کند.

زاین ویلیامسون می‌تواند مانند گرین عمل کند؟

گرین یک پخش کننده مفید است و پاس های دوم را در سطح بالا ارسال می‌کند و در ریباندهای هجومی هم امتیازآور عمل می‌کند. مردم او را به خاطر دفاعش تحسین می‌کنند اما گرین یک بازیکن هجومی بالقوه نیز به شمار می‌آید. شاید این فراموشی به خاطر مشکل پرتاب‌های سه امتیازی او در چند وقت اخیر باشد. بنابراین اگر زاین ویلیامسون بتواند به سطح تأثیرگذاری گرین نزدیک شود باید شکرگذار باشد.

گرین در آینده یکی از مشاهیر بسکتبال خواهد شد و زاین ویلیامسون امید بزرگ بعدی نیو اورلئانز پلیکانز است، تیمی که پس از خروج آنتونی دیویس به یک حرکت جدید نیاز داشت. دیوید گریفین، سرمربی پلیکانز امیدوار است که ویلیامسون قادر باشد بخشی از هنری که گرین در فاز هجومی دارد تکرار کند. گریفین در مصاحبه این هفته خود گفت که زاین ویلیامسون از مهارت‌هایی شبیه به گرین در فاز هجومی سود می‌برد.

زاین ویلیامسون

وی در گفتگو با جف دونکان از رسانه The Athletic اظهار داشت:

اگر چیزی درباره زاین بخواهم بگویم این است که او ما را هیجان زده می‌کند، نه به خاطر اینکه یک بازیکن هجومی است، بلکه او قادر است تا حمله را آسان کند. اگر به او به عنوان یک ورزشکار با سبکی بسیار شبیه به دریموند گرین بنگرید، می‌تواند همه چیز را برای دیگران آسان و بازیسازی کند. این نکته بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. شاید به خاطر عملکرد ذاتی اوست که قصد نداریم از او بخواهیم که بار حمله را یک تنه به دوش بکشد. ما قصد داریم تا به او بگوییم خود زاین باشد و تصور کند چه چیز از دیگران بیشتر داشته که پلیکانز او را انتخاب کرده و همین می‌تواند معادل پیروزی باشد.

گریفین در مصاحبه دیگر گفت زاین ویلیامسون هنوز در حال رشد است. همانطور که در جیانیس آنته توکومپو، ارزشمندترین باریکن زمین دیده‌ایم، بازیکنی که به رشد خود در دنیای NBA ادامه می‌دهد و به زودی می‌تواند به یک دفاع عالی نیز تبدیل شود. شاید به خاطر روشی که او در زمین حرکت می‌کند یا به خاطر اندازه، قدرت و ویژگی سرعتی بودن او دیگران ویلیامسون را با گرین مقایسه می‌کنند. این مقایسه فقط یک امیدواری مقطعی است اما دست نیافتنی نیست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *