ستاره هیوستون با 60 جفت کفش به دیزنی می رود!

 پی جی تاکر بازیکن تیم راکتس بیش از 60 جفت کفش را به همراه خود به حباب اورلاندوی NBA  می آورد

 

 

پی جی تاکر بازیکن با سابقه تیم راکتس در مصاحبه اخیر خود گفت : به عنوان یک معتاد به کفش ورزشی ، جمع کردن وسایل برای یک سفر می تواند یک کار دلهره آور باشد. حتی اگر این یک سفر ساده آخر هفته باشد.

همیشه تعداد زیادی کفش  وجود دارند که بتوانید از آنها استفاده کنید و فضای کمی برای نگهداری آنها وجود دارد. همچنین سفر های کوتاه مختلفی وجود دارد که شما بخواهید برای آن وسیله جمع کنید سفر هایی که شما با ماشین می روید یا هواپیما ممکن است یک سفر یک روزه به ساحل یا حتی یک شام ساده باشد اما قطعا لازم است که کفش مناسب به همراه داشته باشید.

 

اعتیاد به کفش یا بهتر بگویم اعتیاد به کفش های کتانی باعث میشود تمام اشتیاق من روی کفش متمرکز باشد ، بنابراین انتخاب مناسب آن برای من بسیار مهم است . وگرنه ، در غیر این صورت ممکن است طی چند روز بعد به خودتان در یک آینه نگاه کنید و بار ها و بار ها متوجه شوید که می توانستید بهتر باشید.

 

به همین دلیل عجیب است که مهاجم تیم راکتس پی جی تاکر برای سفر خود به حباب اورلاندو NBA  بیش از  60 جفت کفش بسته بندی کرده است تا به همراه خود به آنجا ببرد. و بنا به گزارش های دریافت شده ، او در حالی که آنجاست ، جفت های بیشتری را از eBay خریداری خواهد کرد. او می گوید به من اعتماد کنید این حرکت درستی است .

به طور کلی می توان گفت شاید ایده تاکر خاص و منحصر به فرد باشد اما تصور بسته بندی 60 جفت کفش برای فردی که به اندازه او مشتاق به کفش نیست امری غیر طبیعی می باشد.

اما مسأله این است به یاد بیاورید تا چه میزان بسته بندی کفش برای یک سفر سه روزه ی ساده می تواند غیرممکن باشد ، این در حالی است که تاکر برای سه ماه در دیزنی ورلد خواهد بود. تصور کنید چقدر می تواند سخت باشد که برای سه ماه کفش بسته بندی کنید!

 

اگر بخواهم صادقانه بگویم این احتمالاً نوعی کشمکش برای تاکر می باشد . او دارای 60 جفت کفش بسته بندی شده است  که خیلی زیاد به نظر می رسد. اما فراموش نکنیم که او مجبور شد آنها را از هزاران موردی که از قبل در کمد مخصوصش قرار داده بود ، انتخاب کند.

 تاکر می گوید به پادشاه کفش های ورزشی اعتماد کنید. من می دانم که چه می کنم .

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *