ستاره NBA به کرونا دچار شد

  • توسط فرزین
  • 14/07/2020
  • خبر
  • 0

راسل وستبروک، گارد هیوستون راکتس پس از غیبت در اردوی تیمش در دیزنی لند شهر شهر اورلاندو، اعلام کرد که تست کرونا او مثبت بوده و به همین علت در این اردو غایب است.

پس از شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، رقابت های ورزشی یکی پس از دیگری لغو و به زمانی دیگر موکول شدند.  از ماه مارس بود که برگزاری NBA نیز لغو شد و قرار است از کمتر از 1 ماه دیگر، بازی ها از سر گرفته شوند.

مسئولین NBA تصمیم گرفتند که برای از سر گیری رقابت ها، تمام تیم ها را در مجموعه دیزنی لند شهر اورلاندو دور هم جمع کنند تا از ارتباط بازیکنان با افراد دیگر و سفر تیم ها به شهرهای مختلف جلوگیری شود تا بدین شکل، از ابتلای بازیکنان نیز جلوگیری شود. تیم ها پیش از حضور در این مجموعه باید از بازیکنان تست کرونا بگیرند و برخی از بازیکنان به علت ابتلا به این ویروس، در کمپ‌‌های تمرینی حاضر نیستند.

حال راسل وستبروک، جدیدترین بازیکنی است که اعلام کرده به این بیماری دچار شده است. او در توئیتر و اینستاگرام نوشت:” پیش از رفتن به اورلاندو به همراه هم تیمی هایم، تست کووید 19 من مثبت اعلام شد. در حال حاضر خوب هستم، خودم را قرنطینه کرده ام و آماده ام که وقتی ویروس از بدنم خارج شد، به هم تیمی‌هایم بپیوندم. از همه شما بابت پیام‌ها و حمایت هایتان ممنونم. لطفا این ویروس را جدی بگیرید. ماسک بزنید!”

هیوستون دومین جلسه تمریی خود را در مجموعه دیزنی لند بدون حضور وستبروک، جیمز هاردن و لوک ام باه اموته برگزار کرد. آنها به همراه سرمربی شان، مایک دی آنتونی در طول هفته اخیر از صحبت راجع به بازیکنان و شرایطشان و همینطور احتمال غیبتشان سر باز زدند ولی اعلام کردند که بازیکنان در طول این هفته به جمع تیم خواهند پیوست.

دی آنتونی روز یکشنبه گفت:” اینها مشکلاتی هستند که مردم با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند. ما نمی‌خواهیم وارد فضای دیگری شویم. بازیکنان در راه هستند. ما در چند روز آینده منتظر حضورشان هستیم. به زودی این اتفاق خواهد افتاد و مدت زیادی طول نخواهد کشید. البته که قطعی نیست ولی فکر می‌کنم تا اواسط هفته بازیکنان غایب در جمع ما باشند.

شرایط هاردن و لوک امباه آ موته هنوز مشخص نیست و البته معلوم نیست که با توجه به پروتکل لیگی در مورد کووید 19، وستبروک چه زمانی می‌تواند به جمع هم تیمی‌هایش اضافه شود. طبق پروتکل NBA، وست بروک باید هر روز تست بدهد. وقتی دو تست منفی از او گرفته شود، او هم می‌تواند به دیزنی لند رفته و در کنار هم تیمی‌هایش تمرین کند. در آن مقطع وست بروک باید یک تست کرونا دیگر بدهد و دو روز نیز قرنطینه باشد.

دی آنتونی در این رابطه گفت:” وقتی بازیکنان ما به اینجا بیایند، آماده خواهیم بود که بازی های تمرینی 5 به 5 برگزار کنیم. حضور همه در اینجا خیلی خوب خواهد بود ولی همه سعی می‌کنند بیشترین تلاش را برای آمادگی داشته باشند. فکر می‌کنم زمانی که 8 بازی تمام شود، اثری از این موضوعات هم نباشد.”

دی آنتونی قرار است پس از تمرینات سبک تیمش، روز دوشنبه مقابل رسانه‌ها ظاهر شود.  وست بروک، MVP Kia فصل 17-2016 در این فصل به طول میانگین 27.5 امتیاز، 8 ریباند و 7 اسیست در هر بازی داشته است. آنها در سید 6 کنفرانس غرب حضور دارند. اولین دیدار آنها نیز مقابل دالاس موریکز برگزار خواهد شد.

\

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *