غیبت کوای لئونارد در پرواز کلیپرز

یک منبع آگاه از شرایط می گوید که کوای لئونارد در پرواز چهارشنبه شب تیم لس آنجلس کلیپرز به سمت سنترال فلوریدا برای شرکت در شروع مجدد فصل ان بی ای حضور نداشته است.

غیبت لئونارد توجیه شده است و بر اساس گفته های فردی که با آسوشیتد پرس صحبت کرده، مطابق انتظارات باید که او در روزهای پیش رو به اردوی کلیپرز در مجموعه دیزنی که نزدیک اورلاندو قرار دارد، ملحق شود. باشگاه لس آنجلس کلیپرز هنوز به صورت رسمی و عمومی این موضوع را شفاف نکرده است.

ابتدا یاهو اسپرتس گزارش داد که کوای لئونارد در پرواز تیم کلیپرز به سمت محوطه اورلاندو حضور نداشته است.

بازیکنان کلیپرز قرار است که روز پنجشنبه و بخشی از جمعه را برای تامین ملزومات قرنطینه سپری کنند و  انتظار می رود که اولین جلسه تمرینی خود در دیزنی را جمعه شب انجام بدهند. آنها اولین بازی خود در شروع مجدد فصل ان بی ای را روز سی ام جولای در برابر لس آنجلس لیکرز برگزار خواهند کرد؛ دیداری که دومین بازی از شب نخست بازگشت رقابت های ان بی ای خواهد بود.

 

لئونارد در فصل جاری بهترین عملکرد در تیم خود را داشته و 26.9 امتیاز به طور میانگین در هر بازی کسب کرده است. کلیپرز هم اکنون در رده دوم جدول کنفرانس غرب ایستاده و تنها لس آنجلس لیکرز را پشت سر خود می بیند. لئونارد که فصل گذشته به تورنتو رپترز در رسیدن به عنوان قهرمانی فصل کمک کرده بود، عنوان ارزشمند ترین بازیکن مرحله فینال را هم از آن خود کرد.

تیم کلیپرز در بازی هایی که لئونارد را به همراه داشته، رکورد 38 برد و 13 باخت را داشته و در بازی هایی که این ستاره در تیم حضور نداشته، فقط 6 برد کسب کرده و 7 بازی را هم باخته است. همچنین امار کلیپرز در دیدارهایی که کوای لئونارد حداقل 30 امتیاز گرفته، جالب توجه است؛ 17 برد و تنها 3 باخت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *