• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ادامه یکه‌تازی‌های لبران جیمز در بیست و چهارمین پیروزی لس آنجلس لیکرز

ادامه یکه‌تازی‌های لبران جیمز در بیست و چهارمین پیروزی لس آنجلس لیکرز

لبران جیمز

لبران جیمز با یک عملکرد فوق‌العاده دیگر آخر هفته خود را به پایان برد. لبران جیمز ۳۲ امتیاز کسب کرد و لس آنجلس لیکرز یکشنبه شب توانست با برتری ۱۰۱ بر ۹۶ مقابل آتلانتا هاکس تعداد برد‌های متوالی خود را به عدد ۷ برساند.

درخشش لبران جیمز برابر آتلانتا

لیکرز هنوز هم با ۲۴ پیروزی و ۳ شکست در کنار میلواکی باکس بهترین رکورد بسکتبال NBA را در اختیار دارد. لبران جیمز در پایان بازی اظهار داشت:

بعضی وقت‌ها شرایط خوب پیش می‌رود و بعضی وقت‌ها هم اینطور نیست. سعی می‌کنم از بازی خود نهایت لذت را ببرم.

بعد از کسب ۲۸ امتیاز در بازی جمعه شب مقابل میامی هیت، جیمز برای تماشای یک بازی مدرسه‌ای به اوهایو پرواز کرد و از آنجا برای بازی با هاکس به آتلانتا سفر کرد. او هرگز به بازنشستگی فکر نمی‌کند. لبران جیمز ۳۴ ساله در این باره می‌گوید:

نمی‌دانم در طول دوران حرفه‌ای خود چند بازی انجام داده‌ام. نمی‌دانم که چند کودک نزد من آمده‌اند تا بازی‌ام را ببینند. این تعهد من است. تعهد من بازی کردن است.

آتلانتا هاکس به هر طریقی که بود بازی نزدیکی را ارائه داد. وینس کارتر اولین پاس لی اوپ را برای کم ردیش فرستاد تا پرتابی سه امتیازی انجام دهد اما به دروتن سبد نرفت، دنی گرین توپ را به سمت دیگر زمین برد و دو پرتاب آزاد برای لیکرز به دست آورد تا چهارمین باخت متوالی آتلانتا هاکس را رقم بزند. لوید پیرس، سرمربی آتلانتا هاکس در پایان بازی گفت:

ما بهترین عملکرد خود رد این رقابت را ارائه دادیم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

اگر تیمی در خانه خود آرزوی شبی کم فروغ از لبران جیمز را داشته باشد او سریعاً آن‌ها را ناامید خواهد کرد. جیمز، هواداران را با خود دارد «بسیاری از آن‌ها پیراهن شماره ۲۳ او را پوشیدند» و بسیاری از آنان با ۲۳ امتیاز او در نیمه اول به وجد آمدند. او سه اسلم رعدآسا از خود به نمایش گذاشت. او با پرتاب استپ بک خود در پایان نیمه اول، لیکرز را با نتیجه ۵۵ بر ۴۸ پیروز به رختکن فرستاد. وی همچنین ۷ ریباند و یک بلاک شات داشت. راجون روندو نیز عملکرد قابل تحسینی از خود ارائه داد. در کوارتر سوم لبران جیمز یک پرتاب سه امتیازی انجام داد تا اختلاف امتیاز را با آتلانتا هاکس را به عدد ۱۰ برساند. فرانک ووگل، سرمربی لس آنجلس لیکرز پس از پایان بازی اظهار داشت:

عملکرد او تماشایی بود. جیمز همیشه چیزی در آستین خود دارد.

لبران جیمز

آتلانتا هاکس که در این بازی تا ۱۱ امتیاز اختلاف با حریف نیز پیش رفت در اکثر مواقع اختلاف امتیاز با لیکرز را به عددی یک رقمی رساند. تری یانگ با ۳۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن آتلانتا هاکس بود. آنتونی دیویس ۲۷ امتیاز و ۱۳ ریباند برای لس آنجلس لیکرز کسب کرد. جیمز ۱۳ نیز ریباند و ۷ پاس گل را به نام خود ثبت کرد. شانه‌های کوین هوئرتر باز هم آسیب دید. ۴ دقیقه از کوارتر چهارم گذشته بود که گارد آتلانتا هاکس بار دیگر و این بار با برخورد به هاوارد، با مصدومیت شانه روبرو شد. او بعد از بازی بازوی خود را با احتیاط نگه می‌داشت اما هاکس انتظار ندارد که این مصدومیت مانند مصدومیت قبلی او جدی باشد. هوئرتر ۱۱ بازی را به این خاطر از دست داده بود.

نکات بازی

لس آنجلس لیکرز: آنتونی دیویس در صحنه‌اتی از بازی مچ پای راست خود را گرفت اما قادر بود تا پایان لس آنجلس لیکرز را همراهی کند. راجون روندو برای خطای لحظه آخری روی تری یانگ در کوارتر دوم خطای فنی دریافت کرد. کایل کوزما به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پای چپ سومین بازی متوالی خود را از دست داد.

آتلانتا هاکس: لوید پیرس در نیمه اول و بعد از جر و بحث با داور یک اخطار فنی دریافت کرد. آتلانتا هاکس فقط ۳۶ درصد از فیلد پرتاب موفق داشت. تری یانگ برای سیزدهمین بار در این فصل به امتیاز ۳۰ رسید اما ۹ پرتاب موفق از ۲۲ پرتاب خود داشت که شامل ۳ پرتاب موفق از ۱۱ پرتاب ۳ امتیازی او بود. پیرس در پایان بازی اظهار داشت:

ما نتوانستیم یک عملکرد فوق عالی را از هیچ‌یک از بازیکنان ببینیم.

بازی بعدی:

لس آنجلس لیکرز: آن‌ها سه شنبه شب در یکی از آخرین بازی‌های خود از ۵ بازی خارج از خانه خود در کفرانس شرق به مصاف ایندیانا پیسرز خواهند رفت.

آتلانتا هاکس: روز سه‌شنبه به نیویورک سفر خواهند کرد تا با نیویورک نیکس روبرو شوند که یکی از دو تیم ضعیف کنفرانس شرق است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *