• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ادامه توقف‌ناپذیری لبران جیمز ؛ پیروزی لیکرز مقابل اسپرز چگونه رقم خورد؟

ادامه توقف‌ناپذیری لبران جیمز ؛ پیروزی لیکرز مقابل اسپرز چگونه رقم خورد؟

لس آنجلس لیکرز با درخشش لبران جیمز موفق شد سن آنتونیو اسپرز را شکست دهد و به صدرنشینی در کنفرانس غرب ادامه دهد.

درخشش لبران جیمز برابر اسپرز

لبران جیمز پس از پایان با سن آنتونیو اسپرز گفت:

این چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم. تیم ما، در هر زمان به دنبال موفقیت در بازی هستیم. از این طرز تفکر خوشحالیم. داشتن این رفاقت و برادری حتی اگر حریف هم شما را مغلوب کند احساس بسیار خوبی دارد.

۹ روز بعد از مرگ کوبی برایانت، به نظر می‌رسید لس آنجلس لیکرز در این غروب به روال عادی بازی خود برگشت. نرمال‌ترین حالت ممکن این بود که پادشاه جیمز بسکتبال فوق‌العاده‌ای ارائه داد. لبران جیمز ۱۹ امتیاز از ۳۶ امتیاز خود را در کوارتر چهارم بدست آورد که شامل یک پرتاب سه امتیازی شگفت‌انگیز بود و موجب شد لس آنجلس لیکرز سه‌شنبه شب با نتیجه ۱۲۹ بر ۱۰۲ مقابل سن آنتونیو اسپرز به پیروزی برسد. لبران جیمز ۹ پاس گل و ۷ ریباند بدست آورد و این در حالی بود که آنتونی دیویس و کایل کوزما هر کدام ۱۸ امتیاز برای لس آنجلس لیکرز بدست آوردند تا لیکرز برای سومین بار در این فصل سن آنتونیو اسپرز را از پیش رو بردارد.

کایل کوزما و لبران جیمز در ۳:۳۰ دقیقه روی هم رفته ۷ پرتاب‌ موفق سه امتیازی در کوارتر سوم داشتند تا به استقبال کوارتر چهارم بروند. پرتاب‌های لبران جیمز در هر بار پرتاب خود با دشواری بیشتری روبرو می‌شد اما تمامی آن پرتاب‌ها به درون سبد رفت. آنتونی دیویس در حالیکه جشن آخرین پرتاب سه امتیازی لیکرز می‌خنددید گفت:

وقتی این بازیکنان به این صورت فوق‌العاده ظاهر می‌شوند شما همیشه از تماشای آن‌ها لذت می‌برید. این برنامه ما نبود.

دمار دروزن ۲۸ امتیاز کسب کرد و ۹ ریباند و ۷ پاس گل در شهر مادری‌اش برای سن آنتونیو اسپرز به دست آورد. اسپرز ۵ بازی از ۷ بازی آخر خود را با شکست پشت سر گذاشته است. سن آنتونیو فقط ۳ ریباند در کوارتر چهارم بدست آورد و این در حالی بود که لیکرز ۱۶ پرتاب موفق از ۲۴ پرتاب فیلد خود داشت. در زمینه ریباند لیکرز برتری ۵۸ بر ۲۸ نسبت به حریف خود داشت.

لبران جیمز

هنگامیکه از گرگ پوپوویچ، سرمربی سن آنتونیو اسپرز این سؤال را پرسیدند که اسپرز چه کاری می‌توانست در مقابل قدرت‌نمایی لبران جیمز انجام دهد او پاسخ داد:

اطمینان حاصل کنید که عکس خوبی می‌گیرید!

برایان فوربز ۱۳ امتیاز بدست آورد اما یک شب بعد از باخت به لس آنجلس کلیپرز آن‌ها به استپلز سنتر بازگشتند تا در ۲ بازی اول از ۸ بازی متوالی خارج از خانه خود شکست بخورند. به عنوان یک رقیب، لیکرز تیمی است که می‌خواهید مقابل آن بازی بکنید. من به چشم یک بازی دشوار به آن نگاه نمی‌کنم. این بخشی از کار ما و قسمتی از بازی بسکتبال است. لس آنجلس لیکرز در اولین بازی خانگی بعد از ضربه روحی که جمعه گذشته و اولین بازی پس از مرگ کوبی برایانت تجربه کرده بود به فرم عادی خود بازگشت. دو پیراهن بایگانی شده کوبی برایانت همچنان در دیوار بالای سالن و در یک محیط بسته قرار داشت و جمعیت هواداران لس آنجلس لیکرز در کوارتر سوم فریاد کوبی، کوبی سرمی‌دادند و این شعارها در ثانیه‌های پایانی بازی تکرار شد.

نکات بازی:

سن آنتونیو اسپرز: آن‌ها تا ۲۶ فوریه بازی خانگی نخواهند داشت. دجونته مورای ۱۲ امتیاز کسب کرد.

لس آنجلس لیکرز: جاواله مک گی ۱۴ امتیاز بدست آورد. از لبران جیمز درباره نظریه آنالیزورها که می‌گفتند یک دست داغ در بازی وجود ندارد اظهار داشت:

من تضمین می‌دهم آنالیزورها هرگز در عمر خود درون زمین بسکتبال بازی نکرده‌اند.

قبل از بازی، گرگ پوپوویچ پاسخ تکان‌دهنده‌ای درباره جایگاه کوبی برایانت در این بازی داد. دستیار سرمربی تیم ملی آمریکا در المپیک درباره کوبی برایانت گفت:

به شیوه‌های مختلف برای ما این موضوع خاص بود. او شبیه یک فوق قهرمان می‌ماند که در عالم واقعیت یک انسان بود. هیچ‌گاه یک فوق قهرمان تبدیل به یک انسان واقعی نمی‌شود اما این تفکری است که ما درباره او داشتیم. وقتی شخصی برای مدتی طولانی بیمار می‌شود و انتظار مرگ او را دارید می‌توانید با همه چیز کنار بیایید. اما وقتی فردی در شرایطی می‌میرد که با دخترش به کام مرگ می‌رود و همه افراد همراه او می‌میرند، همه چیز تبدیل به یک تراژدی می‌شود و از همه جنبه‌ها دردناک است.

دوایت هاوارد ۱۲ امتیاز و ۱۱ ریباند بدست آورد و هر ۵ پرتاب او به درون سبد رفت تا نمایش قدرتمندانه دیگری برای لیکرز داشته باشد.

بازی بعدی:

سن آنتونیو اسپرز: پنجشنبه میزبان پورتلند بلیزرز خواهند بود.

لس آنجلس لیکرز: پنجشنبه میزبان هیوستون راکتس خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *