کایری اروینگ و شایعات حضور این بازیکن در تیم لس آنجلس لیکرز

لس آنجلس لیکرز

کایری اروینگ در تابستان پیش رو یکی از اهداف مهمی خواهد بود که باشگاه های بزرگ به دنبال حضور او در تیم شان خواهند بود. همان طور که در خبرهای پیشین خواندید، آنتونی دیویس یکی از ستارگان لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا به لس آنجلس لیکرز ترید شد تا در فصل آینده در این تیم سرشناس به بازی مشغول شود.

تیم لس آنجلس لیکرز خواهان جذب کایری اروینگ است

حال سؤال مهمی که مطرح می‌شود این است که ستاره بعدی که راهی لیکرز خواهد شد، چه کسی خواهد بود؟ شکی وجود ندارد که مدیران تیم لس آنجلس لیکرز برای جبران ناکامی ها و تقویت خود دست به ترید یا انتقال ستارگان بزرگ به تیمشان خواهند زد و به احتمال فراوان، شاهد تابستانِ داغی در بازار نقل و انتقالات بازیکنان NBA به خصوص در تیم لیکرز خواهیم بود. نامی که بیش از سایرین این روزها حول و حوش تیم لیکرز شنیده می‌شود، کایری اروینگ ستاره تیم بوستون سلتیک است. اروینگ زمانی که در تیم کلیولند کاوالیرز حضور داشت، هم بازی لبران جیمز بود و این دلیل خوبی است که نشان می‌دهد ستاره بعدی که در لیکرز حضور خواهد داشت، کسی جز کایری اروینگ نخواهد بود.

کایری اروینگ لس آنجلس لیکرز

حضور لبران جیمز و کایری اروینگ سبب شد تا کلیولند در سال ۲۰۱۶ به مقام قهرمانی مسابقات NBA برسد. اروینگ علاقۀ زیادی به سبک بازی آنتونی دیویس داشته و با حضور AD در لیکرز می توان گفت که ستاره کنونی بوستون سلتیک نیز علاقه مند به حضور در این تیم باشد. البته باید به این نکتۀ مهم توجه داشت که حضور اروینگ تا نهایی شدن ترید دیویس مشخص نخواهد شد. لیکرز به دنبال آن است تا ترید آنتونی دیوس حداکثر تا ششم جولای پایان پذیرد تا بتواند با هزینه ای مناسب، تصمیم به انتقال ستاره دیگری در تیمش بگیرد. تجربۀ بازی در کنار شاه جیمز و همچنین علاقه به سبک بازی دیوس همگی سبب می شود که ما به این انتقال بزرگ خوشبین باشیم. حضور همزمان لبران جیمز، کایری اروینگ و آنتونی دیویس می تواند از غول خفتۀ سال گذشته NBA حریفی به غایت ترسناک در لیگ بسکتبال ایالات متحده پدید آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *