گلدن استیت در بازی تدارکاتی پیش‌فصل از لس آنجلس لیکرز شکست خورد

گلدن استیت واریرز شنبه شب از مکان ورزشی جدید خود رونمایی کرد. آن‌ها گوشه‌ای از بزرگ بودن خود را نشان دادند و همراه با رونمایی از چیس سنتر از خریدهای جدید خود نیز استفاده کردند. واریرز در دیداری تدارکاتی برابر لس آنجلس لیکرز شکست خورد.

شکست گلدن استیت برابر لس آنجلس لیکرز

آن‌ها لحظات پرجنب و جوش‌تر، پرتاب‌های جالب‌تر و دفاع جانانه‌تری را از آنچه در اکثر هفته‌های پنج فصل گذشته تجربه کرده بودند از خود نشان دادند. اما ضعف مفرطی در ریباند از خود نشان دادند و در نیمه اول ۸- و در نیمه دوم ۱۱- را به نام خود ثبت کردند. آن‌ها ۱۰ پرتاب ابتدایی خود را از دست دادند و اولین نفر استفن کری بود. استفن کری در این باره می‌گوید:

من فقط خواستم پرتاب کنم، مشخصاً نمی‌خواستم ایربال انجام دهم. اما فکر کردم پرتاب کاملاً موفقی انجام دادم و همه را هیجان‌زده خواهد کرد.

گلدن استیت واریرز با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۰۱ از لس آنجلس لیکرز شکست خورد. فارغ از همه این‌ها هر دقیقه از بازی گلدن استیت واریرز را می‌شد پیش‌بینی کرد. این تیم گلدن استیت واریرز کمتر از یک هفته هست که در کنار یکدیگر حضور دارند و برخی بازیکنان و مربیان هنوز مطمئن نیستند که در چه تیمی حضور دارند. اگرچه چنین سبکی از بازی برای تیمی که پنج سال در قامت یک مدعی ظاهر شد کافی نیست اما برخی از مسئولان واریرز که سال‌ها با محیط دیگری خو گرفته بودند با محیط جدید ناآشنا بودند. آن‌ها به ندرت می‌دانستند که چگونه به چیس سنتر بیایند و راه رختکن این تیم را هم نمی‌دانستند. استفن کری می‌گوید:

هنوز برای من عجیب است. شما به صداها و نشانه‌های ویژه عادت کردید و رختکن تیم و تمام مجموعه‌های این مرکز ورزشی را جور دیگری دیده‌اید. حالا به سالن می‌آیید و فکر می‌کنید همه چیز نرمال است اما اینطور نیست. ما دو دیدار تدارکاتی پیش‌فصل دیگر داریم تا قبل از دیدار افتتاحیه خود در لیگ NBA با یکدیگر بیشتر آشنا شویم. اما دیدار امشب هم زیبا بود. این دیدار پتانسیل بالقوه‌ای به ما داد تا یک محیط جذاب برای خود بسازیم و از مزایای بازی خانگی خود لذت ببریم. من از احتمالات هیجان‌زده می‌شوم. بار دیگر می‌گویم که فقط باید به این مکان عادت کنیم. به هماهنگی نیاز داریم و امشب قدم بسیار خوبی برای این مهم برداشتیم.

لس آنجلس لیکرز

یک قدم خوب؟ این بازی بیشتر به یک قدم ضروری شبیه بود. قبل از اینکه آن‌ها ساعت ۵ بعدازظهر بدن‌های خود را برای انجام بازی گرم کنند، فقط یک بار گلدن استیت واریرز در سالن چیس سنتر حاضر شده بود. آن‌ها روز جمعه تمرین ساده‌ای در این سالن انجام دادند تا با زمین و جو آن تا حدودی آشنا شوند. شمارش جمعیت هم نکته حائز اهمیت دیگر بود چون نمی‌شد جمعیت حاضر در ورزشگاه را شمارش کرد.

تقریباً ۱۸۰۶۴ نفر در سالن بودند که برخی از آن‌ها برای برای تماشای فوق‌ستاره‌های لس آنجلس لیکرز ، لبران جیمز و آنتونی دیویس به سالن آمده بودند و خیلی سریع عملکرد خوب تیم خود را مشاهده کردند. لس آنجلس لیکرز ابتدا ۱۱-۰ پیش افتاد و سپس ۲۳-۷ و در پایان کوارتر اول ۳۳-۱۶ بر حریف خود چیره شد. برای لس آنجلس لیکرز ، این بازی یک بازی در مسیر پیشرفت بود. این دیدار در سالنی انجام می‌شد که آن را ندیده بودند. آن‌ها به این مسئله توجهی نداشتند و بسکتبال خود را بازی کردند. اما گلدن استیت واریز مجبور بود تا سایه سنگین همبازی‌شدن لبران جیمز و آنتونی دیویس را روی تیم خود احساس کند و علاوه بر آن با جو جدید سالن خود آشنا شود. برای بازیکنانی مانند جوردن پول و اریک پاسکال این سالن، تنها سالنی بود که آن را می‌شناختند. برای کادرفنی و به علاوه بازیکنان کهنه‌کاری همچون دریموند گرین و استفن کری شبی بود که سه سال انتظار ساخت آن را می‌کشیدند. شبی که به پس از سه سال به مکان جدیدی وارد شده بودند.

استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز درباره رونمایی از چیس سنتر گفت:

شب فوق‌العاده‌ای بود. واقعاً انرژی خوبی گرفتیم. تعداد جمعیت تحسین‌برانگیز بود. ما همه به سالن اوریکل عادت کرده بودیم و خاطرات بسیار خوبی از آن داشتیم. شب اول همیشه عجیب و غریب است.

قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه

  1. ممنون از سایت بسیار خوبتون ، همینطور ادامه بدید و یکم تو کانال های بسکتبالی تبلیغ کنید انشاالله خیلی معروف بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *