• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • مصدومیت لوکا دانچیچ ترمز دالاس را کشید؛ باتلر باز هم ناجی میامی شد

مصدومیت لوکا دانچیچ ترمز دالاس را کشید؛ باتلر باز هم ناجی میامی شد

هوادران دالاس ماوریکس با مشاهده مصدومیت لوکا دانچیچ شوکه شدند.

مصدومیت لوکا دانچیچ برابر میامی هیت

دانچیچ در دقایق ابتدایی به دلیل پیچ خوردگی مچ پا زمین را ترک کرد و دالاس ماوریکس توانست اختلاف ۲۴ امتیازی را در دقیقه پایانی وقت عادی جبران کند اما میامی هیت با برتری در وقت‌های اضافی توانست با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۱۸ ماوریکس را از پیش رو بردارد. بم آدبایو در ۱:۲۵ مانده به پایان وقت اضافه میامی را پیش انداخت، ۱۸ امتیاز کسب کرد و ۱۱ ریباند و ۱۰ پاس گل به دست آورد تا دومین تریپل دبل خود را در سه بازی اخیر بدست آورد. جی جی بارئا، گارد دالاس ماوریکس که با کسب ۱۲ امتیاز در ۱۳ دقیقه حضورش نقشی مؤثر را در این بازی ایفا کرد در پایان بازی اظهار داشت:

هر زمانی که شما بهترین بازیکن خود را از دست می‌دهید کار سخت می‌شود. اما خب فکر می‌کنم کار بزرگی انجام دادیم. هر بازیکنی به میدان آمد از جان مایه گذاشت و تلاش فوق‌العاده‌ای انجام داد.

در کمتر از ۲ دقیقه از شروع بازی، پای راست لوکا دانچیچ روی پای کندریک نان، گارد میامی هیت فرود آمد. مدافع عنوان بهترین بازیکن فصل اولی بسکتبال NBA کنترل خود را از دست داد و توپ هم لو رفت. او لحظاتی بعد روی پای خود ایستاد اما به رختکن منتقل شد. عکس‌برداری از پای وی انجام شد و نتیجه منفی بود اما او دیگر به زمین بازی بازنگشت. این گارد اسلوونیایی در شرایطی پای به این بازی گذاشت که میانگین ۳۰.۴ امتیاز، ۹.۹ ریباند و ۹.۳ پاس گل را در هر بازی از خود به نمایش گذاشته بود و با این تأثیرگذاری او دالاس ماوریکس بر صدر جدول بخش جنوب غربی لیگ NBA تکیه زد. اگرچه تصور آن هم نگران‌کننده به نظر می‌رسد اما ریک چارلیزل، سرمربی دالاس ماوریکس گفت که انتظار ندارد او به بازی دوشنبه شب مقابل میلواکی باکس برسد. چارلیزل در پایان بازی اظهار داشت:

اگر شما بازی پایاپایی را به نمایش بگذارید و در ۴۸ دقیقه فقط مسیر درست را بروید، همیشه در این لیگ حرفی شانسی برای خود قائل می‌شوید. ما بسیاری از بازیکنان را در ترکیب خود داریم که می‌توانند با انجام این کار پیروزی را بدست آورند حتی در غیاب لوکا! فقط باید بهتر ظاهر شویم.

لوکا دانچیچ

در غیاب لوکا دانچیچ، تیم هارداوی جی آر برای کمک به حضور دالاس در این ماراتن ۱۸ امتیاز از ۲۸ امتیاز خود را در نیمه دوم بدست آورد اما تلاش‌ها در وقت اضافه به باد رفت. کریستاپس پورزینگیس، یکی دیگر از ستاره‌های دالاس که در کنار لوکا دانچیچ بازی می‌کرد ۲۲ امتیاز و ۱۴ ریباند را در این بازی بدست آورد اما نتوانست از دو موقعیت بدست آمده در وقت اضافه استفاده کند. بعد از اینکه جیمی باتلر ۲ پرتاب آزاد خود را در ۹ ثانیه مانده به پایان بازی از دست داد، پورزینگیس نتوانست از ریباند هجومی سودی ببرد. در یکی دیگر از موقعیت‌ها جیلن برانسون یک پرتاب سه امتیازی را از دست داد. جیمی باتلر با ۲۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میامی هیت بود و تایلر هرو ۱۹ امتیاز بدست آورد. اریک اسپوئلسترا، سرمربی میامی هیت پس از پایان بازی اظهار داشت:

مشخصاً این بازی با مصدومیت لوکا دانچیچ کاملاً متفاوت دنبال شد، اما صرف نظر از این اتفاق بازی خوبی ارائه ندادیم.

وقتی لوکا دانچیچ زمین بازی را ترک کرد دالاس ماوریکس با ۴ امتیاز از حریف عقب بود و در عرض ۵ دقیقه اختلاف امتیاز به ۱۹ افزایش پیدا کرد و در کوارتر دوم به ۲۴ امتیاز رسید. اما دالاس اختلاف ۲۳ امتیازی در نیمه اول را جبران کرد و در کوارتر چهارم ۲ بار از حریف پیش افتاد و قبل از اینکه میامی هیت ۴ امتیاز آخر وقت‌های عادی را بدست آورد، دالاس با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۸ از این تیم پیش بود. جیمی باتلر در پایان بازی اظهار داشت:

پیروزی در بازی‌های خارج از خانه دشوار است. آن‌ها یک تیم خوب هستند حتی در غیاب لوکا دانچیچ. آرزوی بهترین‌ها را برای او دارم. متنفرم از این که مصدومیت بازیکنان را ببینم، مخصوصاً او!

نکات بازی

میامی هیت: میامی هیت در ۵ بازی متوالی پیروز شده بود. جیمی باتلر این نوار پیروزی را با کسب حداقل ۲۰ امتیاز به ۸ پیروزی متوالی رساند. بم آدبایو ۲ بلاک در این بازی داشت. کلی اولینیک ۱۷ امتیاز و ۸ ریباند به نام خود ثبت کرد و کندریک نان نیز در این بازی ۱۳ امتیازی شد.

دالاس ماوریکس: دلون رایت بعد از از دست دادن ۲ بازی به دلیل مصدومیت در این دیدار حاضر شد اما در ۹ دقیقه هیچ امتیازی نتوانست بدست آورد. برانسون ۱۸ امتیازی شد و ۸ پاس گل و ۷ ریباند بدست آورد. ماکسی کلبر با ۱۸ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *