لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی لس آنجلس کلیپرز – پورتلند تریل بلیزرز

لس آنجلس کلیپرز لیگ بسکتبال NBA

امروز در بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال، قصد داریم به بررسی وضعیت دو تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز و پورتلند تریل بلیزرز بپردازیم. این دو تیم قرار است در راستای سری مسابقات لیگ بسکتبال NBA در ساعت ۶:۰۰ چهارشنبه ۲۲ اسفند در ورزشگاه لس آنجلس کلیپرز یعنی استیپلز سنتر به مصاف یکدیگر بروند. با بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال همراه باشید.

لس آنجلس کلیپرز: بازسازی تیم در لیگ بسکتبال NBA هزینه دارد

تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز سال‌ها بود که تحت سرمربی‌گری داک ریورز، جزو تیم‌های مدعی کنفرانس غرب به حساب می‌آمد، اما نمی‌توانست به قهرمانی در مرحله‌ی پلی‌آف یا حتی قهرمانی در کنفرانس خود، دست یابد. همین ناکامی‌ها بود که کریس پاول، ستاره‌ی اصلی این تیم را به فکر جدایی انداخت و در نهایت او به تیم بسکتبال هیوستن راکتس منتقل شد. بلیک گریفین، ستاره‌ی دیگر کلیپرز هم که فعالیت حرفه‌ای‌اش از سال ۲۰۱۵ دچار آفت مصدومیت‌های پیاپی شده بود، نهایتاً در سال ۲۰۱۸ به تیم دیترویت پیستونز منتقل شد.

کریس پاول کلیپرز

در غیاب این دو ستاره، بازیکنان تازه‌وارد دیگری همچون دانیلو گالیناری، توبیاس هریس، لو ویلیامز و مونترزل هارل این فرصت را یافتند تا لس آنجلس کلیپرز جدیدی را به لیگ بسکتبال NBA معرفی کنند. مسئولین تیم، جری وست را هم به عنوان مشاور اختصاصی به تیم مدیریتی باشگاه اضافه کردند تا مطمئن شوند، فرایند بازسازی تیم به بهترین نحو اتفاق می‌افتد. جری وست که دوبار جایزه‌ی مدیر سال را دریافت کرده، از عوامل تأثیرگذار در اوج‌گیری لس آنجلس لیکرز در اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ و گلدن استیت واریرز در اواسط دهه‌ی ۲۰۱۰ بود. با این حال، کلیپرز پیشرفت که نکرد، هیچ، دیگر آن تیم سابق هم نشد و فصل قبل را در جایگاه دهم کنفرانس غرب به پایان رساند. توبیاس هریس هم امسال در نقل و انتقالات میان فصل به تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز منتقل شد.

تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز امسال هم تیم متوسطی بود و نتوانست به جمع مدعیان کنفرانس سخت خود بپیوندد، اما اکنون در جایگاه هشتم کنفرانس خود قرار دارد و از تیم‌های هفتم و ششم هم فقط در تفاضل گل عقب است. تا پایان فصل چیزی باقی نمانده،‌ آن‌ها ۱۵ بازی دیگر پیش‌روی خود دارند که ۱۰تای آن‌ها در خانه است. اگر دست از تلاش برندارند و عملکرد خوبی که در ۱۰ بازی اخیر (۷ پیروزی) داشته‌اند را ادامه دهند، می‌توانند این فصل از لیگ بسکتبال NBA را در جایگاه بهتری به پایان رسانده و سید (Seed) بهتری در مرحله‌ی پلی‌آف کسب کنند.

پورتلند تریل بلیزرز: همه‌چیز روی روال

پورتلند تریل بلیزرز بهترین سایت بسکتبال

تیم بسکتبال پورتلند تریل بلیزرز که در این فصل همچون فصل‌های قبل عملکرد خوبی در کنفرانس سخت غرب داشته، اکنون در جایگاه پنجم قرار دارد و از فرم خوبی برخوردار است. ستاره‌ی اصلی تیم، دیمین لیلارد (با متوسط ۲۶ امتیاز در هربازی) در کنار سی. جی. مک‌کالوم و یوسف نورکیچ، در رساندن تیم به اهدافش، عملکرد موفقی داشته‌اند. هرچند رقابت هنوز به پایان نرسیده است. یوتا جاز، سن آنتونیو اسپرز و لس آنجلس کلیپرز هرسه فقط به‌اندازه‌ی ۲.۵ برد با این تیم فاصله دارند و منتظر موقعیتی برای پیشی گرفتن هستند. از طرفی اوکلاهما سیتی تاندر هم فقط از نظر تفاضل گل از این تیم جلوتر است و هیوستن راکتس هم فقط به‌اندازه‌ی ۱ برد از پورتلند جلو افتاده، در نتیجه برای رسیدن به جایگاه سوم هم راه دوری در پیش ندارند. در ۱۶ بازی باقیمانده‌ی این تیم بسکتبال در این فصل از لیگ بسکتبال NBA، همه‌چیز می‌تواند دگرگون شود.

از اینکه تا پایان این مطلب همراه بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال بودید، متشکریم. منتظر مطالب بعد سایت بسکتبال ما باشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *