آل هورفورد با قراردادی چهار ساله به تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز پیوست

شایعات و اخبار ترک بوستون سلتیکس از سوی آل هورفورد ، سرانجام رنگ واقعیت به خود گرفت و این سنتر ۳۳ ساله را در فصل بعد در تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز خواهیم دید.

آل هورفورد از فصل آینده برای فیلادلفیا سونی سیکسرز به میدان خواهد رفت

پیش از این گفته بودیم که آل هورفورد با صرفنظر کردن از بند قرارداد سال آخر خود که ۳۰.۱ میلیون دلار ارزش داشت، به عنوان بازیکن آزاد می‌توانست به تیم های خواهانش در لیگ NBA بپیوندد. حال او پس از کایری اروینگ، دومین جداشده بزرگ سبزپوشان بوستون در فصل آینده به حساب خواهد آمد. این بازیکن در فصل گذشته توانست برای اولین بار در مدت سه فصل حضورش در بوستون به مرحله نیمه نهایی منطقه کنفرانس شرق صعود نماید. هرچند او و تیمش در این مرحله توسط میلواکی باکس حذف شدند و رویای آن ها نیز در همان دور به پایان رسید. به گزارش آدرین وجناروسکی از ESPN، آل هورفورد با قراردادی چهار ساله و به ارزش ۱۰۹ میلیون دلار به تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز پیوست تا ادامه دوران ورزشیش را در این تیم ادامه دهد. قرارداد او ۹۷ میلیون دلار قطعی و ۱۲ میلیون دلار پاداش خواهد داشت. آل هورفورد یکی از ۱۱ انتقال باارزش بالای ۱۰۰ میلیون دلار NBA بود که پس از آغاز نقل و انتقالات تابستانی در روز یکشنبه صورت پذیرفت.

آل هورفورد

این بسکتبالیست ۳۳ ساله از سال ۲۰۱۶ و پس از جدایی از آتلانتا هاوکس در بوستون مشغول به بازی است و فصل گذشته به طور میانگین موفق به کسب ۱۳.۶ امتیاز، ۶.۷ ریباند، ۴.۲ اسیست و ۱.۳ بلاک در هر بازی برای سبزپوشان شده بود. او همچنین موفق به ثمررساندن ۳۶ درصد از پرتاب های سه امتیازی خود در فصل ۱۹-۲۰۱۸ شده بود. آل هورفورد یکی از قدیمی ترین بازیکنان فعال در لیگ NBA به حساب می‌آید. او از سال ۲۰۰۵ تاکنون مشغول به بازی بوده و پنج بار نیز در تیم های آل استار این لیگ جای گرفته است. او با توجه به فرم مناسب بدنی که دارد به راحتی می تواند ۵-۴ سال دیگر نیز در سطح اول لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا به بازی مشغول باشد و فیلادلفیا با او و جوئل امبید می تواند روزهای موفقی را در فصل آینده پشت سر بگذارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *