ستاره NBA به کرونا مبتلا شد

نیکولا جوکیچ، ستاره NBA هم پس از ملاقات با نواک جوکوویچ به ویروس کرونا مبتلا شده است.

حاشیه های تورنمنت تنیسی که نواک جوکوویچ در شرق اروپا برگزار کرد، پس از مثبت شدن نتیجه تست کرونای چند شرکت کننده این تورنمنت به اوج رسیده است. علاوه بر جوکوویچ، همسرش و سه تنیسور دیگر، حالا خبرها حاکی از ابتلای یک ستاره بسکتبال به کرونا است.

نیکولا جوکیچ، ستاره دنور ناگتس، که در صربستان با جوکوویچ دیدار داشته، حالا به کرونا مبتلا شده و بازگشت خود به آمریکا را به همین دلیل به تعویق انداخته است.

بنا بر گزارش ESPN این سنتر تیم دنور ناگتس پس از اینکه با نتیجه مثبت آزمایش روبرو شد، نشانه خاصی از علائم بیماری را نداشته است. به نظر می رسد او پس از گذشت یک هفته و کامل شدن قرنطینه، راهی دنور می شود تا برای شروع مجدد بازی های NBA آماده شود.

 

دیدار با جوکوویچ، باعث ابتلای جوکیچ به کرونا شد.

جوکیچ 25 ساله در بلگراد، پایتخت صربستان حضور داشت تا در یک بازی نمایشی روز 15 ژوئن حاضر شود. یکی از بازیکنانی که در این بازی حضور داشت و بعد از آن هم در نزدیکی جوکیچ دیده شد، نیکولا کانکوویچ بود که نتیجه آزمایش کرونای او هم خیلی زود نت مثبت اعلام شد.

جالب اینکه نواک جوکوویچ هم در رویداد مذکور، در کنار جوکیچ نشسته بود. مرد شماره یک تنیس جهان، یکی از چهار تنیسوری است که پس از حضور در تور آدریا در صربستان و کرواسی به ویروس کرونا مبتلا شده. این مسابقات بدون هیچ احتیاطی از منظر فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

اخیرا جوکوویچ اعتراف کرده که اصرار و تلاشش برای جلو بردن این تورنمنت اشتباه بوده است.

فضای مجازی پیرامون خبرهای جوکیچ و جوکوویچ، که دو ورزشکار برتر صربستان هستند، به شدت ملتهب شده است. این التهاب به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی این دو ورزشکار و در نتیجه ابتلای آنها به ویروس کرونا بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *