مجیک جانسن: لیکرز با بردلی در کوارتر چهارم شکست ناپذیر است

مجیک جانسن، مدیر قبلی لس آنجلس لیکرز که سابقه بازی در این تیم را هم دارد و مدتی است این باشگاه را ترک کرده است، جدیدا به عنوان تحلیل کننده حرکت های این تیم، فعالیت می کند و آخرین تحلیل وی نیز در مورد آخرین بازیکنی است که به لیست لیکرز اضافه شده است.

لیکرز که روز گذشته، آیوری بردلی را به خدمت گرفت، به نظر یک عنصر دفاعی عالی را به ترکیب خود اضافه کرده است و مجیک جانسن، اسطوره لیکرز نیز این موضوع را تایید کرده است. جانسن در توییتر خود نوشت:

” دنیای لیکرز، من در مورد کوارتر چهارم بازی های لیکرز با حضور لبران جیمز، کوزما، دیویس، دنی گرین و بردلی رویا پردازی می کنم. این تقریبا شکست ناپذیر است.”

لس آنجلس لیکرز که در فصل گذشته نتوانست حتی به پلی آف راه پیدا کند، در این فصل با اضافه کردن چندین بازیکن از جمله آنتونی دیویس، دمارکوس کازینز و دنی گرین، و نگه داشتن بازیکنان مهمی همچون کانتیویس کالدول پاپ، راجان راندو و جوال مک گی، تیم خوبی را اطراف دو ستاره اصلی اش، کایل کوزما و لبران جیمز ساخته است و در نظر دارد که در این فصل، بار دیگر به قهرمانی NBA دست یابد.

گفتنی است که عدم موفقیت ترید آنتونی دیویس، یکی از موارد مخرب در مدیریت لیکرز در فصل گذشته بود که رفته رفته باعث ناآرام شدن رختکن این تیم شده و شاید دلیل اصلی ترک این باشگاه توسط مجیک جانسن نیز همین ترید ناموفق بود. تریدی که سرانجام در انتهای، با رفتن لانزو بال، برندن اینگرام و جاش هارت به همراه 3 پیک راند اول درفت به نیواورلانز و پیوستن آنتونی دیویس به لیکرز، به سر انجام رسید تا این بازیکن بتواند برای لیکرز در فصل آینده در کنار لبران جیمز به میدان برود.

حالا بردلی نیز آخرین ورودی لیکرزی ها است که شاید این تیم را در دفاع، بسیار خوب تقویت کند و لیکرز شانس قهرمانی بیشتری را به دست آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *