• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ادامه قدرت‌نمایی میلواکی باکس بدون یانیس؛ یکه‌تازی میدلتون مقابل ساکرامنتو

ادامه قدرت‌نمایی میلواکی باکس بدون یانیس؛ یکه‌تازی میدلتون مقابل ساکرامنتو

میلواکی باکس برای تولد فرزند یانیس آنتتوکومپو پیروزی را به او هدیه داد. کریس میدلتون و اریک بلدسوئه هر کدام ۲۸ امتیاز به دست آوردند تا میلواکی باکس دوشنبه شب با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۱۱ مقابل ساکرامنتو کینگز به برتری برسد اما آن‌ها در این دیدار یانیس آنتتوکومپو که جدیداً پدر شده است را در اختیار نداشتند.

پیروزی میلواکی باکس برابر ساکرامنتو

آنتتوکومپو، مدافع عنوان MVP و دوست دخترش صاحب یک فرزند شدند و او پیش‌تر در روز دوشنبه در توئیتر خود این موضوع را اعلام کرده بود و به همین دلیل نتوانست در این دیدار حاضر باشد. بادی هیلد، گارد ساکرامنتو کینگز پس از پایان بازی اظهار داشت:

آن‌ها تیم خوبی هستند. توازن زیادی دارند و با سیستم بسیار خوبی بازی می‌کنند. امشب بار اصلی آن‌ها بر روی دوش اریک بلدسوئه و کریس میدلتون بود. یانیس در این بازی حضور نداشت اما این بازیکنان توانستند مأموریت خود را به انجام برسانند. آن‌ها به خوبی خلأ او را پوشش دادند. ما باید کار را برای آن‌ها سخت می‌کردیم اما در کوارترهای سوم و چهارم موفق به انجام این کار نشدیم و آن‌ها کنترل بازی را در دست گرفتند.

میلواکی باکس بعد از سه کوارتر با نتیجه ۹۰ بر ۸۸ از حریف عقب افتاد اما با ۱۳ امتیاز متوالی کوارتر پایانی را آغاز کرد و ساکرامنتو کینگز نیز در این کوارتر ۵ پرتاب اول خود را از دست داد. بلدسوئه با ۲ پرتاب سه امتیازی متوالی اختلاف را زیاد کرد و باکس را ۱۰۱ بر ۹۰ پیش انداخت. بروک لوپز، سنتر میلواکی باکس در پایان این بازی اظهار داشت:

ما گفته بودیم که در کوارتر چهارم هر تیمی بازی را دفاعی آغاز کند از از دسترس خارج شدن بازی جلوگیری خواهد شد. این کار بود که گروه بازیکنان ما در کوارتر چهارم انجام داد. این کار ما را به تیم برتر میدان تبدیل کرد و در کل طول کوارتر چهارم سوار بر بازی بودیم.

بوگدان بوگدانوویچ دو پنالتی خود را به درون سبد فرستاد تا در ۵:۵۸ دقیقه مانده به پایان بازی ساکرامنتو کینگز نتیجه را به ۱۰۳ بر ۹۷ برساند. ساکرامنتو این شانس را داشت که اختلاف را به ۴ امتیاز کاهش دهد اما میدلتون با یک توپ‌ربایی و امتیاز اجازه این کار را نداد.

میلواکی باکس

مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس در پایان این بازی اظهار داشت:

از دید من این یک بازی ۶ امتیازی بود و آن‌ها این شانس را داشتند که اختلاف را به ۴ امتیاز کاهش دهند. به جای آن ما اختلاف را به ۸ امتیاز رساندیم و با اعتماد به نفس بیشتری در زمین حاضر شدیم.

پرتاب سه امتیازی دونته دیوینچنزو در ۳:۳۵ مانده به پایان بازی نتیجه را ۱۱۱ بر ۱۰۰ به نفع میلواکی باکس ساخت. هریسون بیرنز ۲۳ امتیاز بدست آورد و دی آرون فاکس ۱۷ امتیاز برای ساکرامنتو کینگز کسب کرد. قبل از این بازی کینگز ۴ بازی از ۵ بازی آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. بروک لوپز ۲۰ امتیاز برای میلواکی باکس بدست آورد. باکس با آمار ۴۶ پیروزی و ۷ شکست بهترین آمار تاریخ NBA خود را به ثبت رساند. میلواکی در بازی‌هایی که بعد از کوارتر سوم عقب بود آمار ۴ پیروزی و ۶ شکست را از خود به جای گذاشته است. همچنین باکس در بازی‌های بدون حضور یانیس آنتتوکومپو آمار ۵ پیروزی و شکست‌ناپذیری را رقم زده است. ساکرامنتو کینگز که بعد از یک کوارتر ۳۸ بر ۲۴ از حریف عقب افتاده بود اولین برتری خود را با لی‌آپ نمانجا بجلیکا در ۳۷ ثانیه مانده به نیمه اول بدست آورد و نتیجه را ۵۷ بر ۵۶ به سود خود دید. میلواکی باکس بعد از ثبت ۱۶ پرتاب موفق از ۳۱ پرتاب خود در کوارتر اول که شامل ۵ پرتاب موفق از ۱۲ پرتاب سه امتیازی این تیم بود در کوارتر دوم ۶ پرتاب موفق از ۲۱ پرتاب خود انجام داد تا ۱۹ امتیاز از این طریق بدست آورد.

نکات بازی:

ساکرامنتو کینگز: جباری پارکر، مهاجم که در ددلاین نقل و انتقالاتی از آتلانتا هاکس به این تیم پیوست دوشنبه شب و برای سومین بازی متوالی در ترکیب کینگز غیبت داشت. او ۲۰ بازی از ۲۱ بازی آخر آتلانتا هاکس را نیز به دلیل مصدومیت شانه از دست داده بود. لوک والتون گفت که جباری پارکر شانس بازی در روز چهارشنبه مقابل دالاس ماوریکس را خواهد داشت.

میلواکی باکس: ماروین ویلیامز، مهاجم کنه‌کار بسکتبال NBA روز دوشنبه با میلواکی باکس قرارداد امضا کرد. ویلیامز در پانزدهمین فصل حضور خود میانگین ۶.۷ امتیاز و ۲.۷ ریباند در ۴۱ بازی خود برای شارلوت هورنتس به جای گذاشت. وی دومین پیک درفت سال ۲۰۰۵ بود که توسط آتلانتا هاکس انتخاب گردید و در کل طول دوران بازیگری خود میانگین ۱۰.۳ امتیاز و ۵.۲ ریباند را از خود به جای گذاشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *