ویکتور اولادیپو: ایندیانا پیسرز حتماً در پلی‌آف NBA حضور خواهد داشت

با حضور مالکوم بروگدون، جرمی لمب، تی جی مک کونل، جاستین هالیدی، تی جی وارن و ستاره تیم ویکتور اولادیپو که تا نیم‌فصل نمی‌تواند بازی کند، حدس این که ایندیانا پیسرز در منطقه کنفرانس شرق فصل آینده لیگ NBA چه جایگاهی خواهد داشت دشوار خواهد بود.

صحبت های ویکتور اولادیپو در خصوص شانس ایندیانا

خود ویکتور اولادیپو در گفتگو با جی مایکل از ایندی استار درباره جایگاه فصل بعدشان می‌گوید:

حتماً به پلی آف صعود می‌کنیم و شاید هم بیشتر پیشروی کنیم.

بعد از اینکه میلواکی باکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز در سطح بالایی قرار گرفتند، منطقه شرق رقابتی‌تر شده است. فصل گذشته ایندیانا پیسرز شدیداً تدافعی بازی می‌کرد-سومین تیم برتر لیگ NBA که آن را به مایلز ترنر بدهکار است. اما در زمینه هجومی عملکرد متوسطی را ارائه دادند(قبل از پاری عضله اولادیپو، آن‌ها به رتبه ۱۰ نزول کردند). بعد از ویکتور اولادپیو ، ایندیانا پیسرز بازیکنی نداشت که موقعیت پرتاب برای تیمش فراهم کند (بوژان بوگدانوویچ عملکرد خوبی از این حیث ارائه داد اما در نقش یک ستاره ظاهر نشد).

در این فصل بروگدون می‌تواند موقعیت خلق کند، لمب می‌تواند برای خود موقعیت بسازد، هر دوی آن‌ها می‌توانند توپ را حفظ کنند و مخصوصاً زمانی که اولادیپو برگردد و هر کس در جایگاه خود باشد گزینه‌های بیشتری برای پیسرز روی میز خواهد بود. پیسرز در اجرای تیمی مشکل داشت زیرا تعادلی میان خط حمله و خط دفاع این تیم دیده نمی‌شد.

ویکتور اولادیپو

ویکتور اولادیپو در این باره می‌گوید:

حالا می‌توانیم تعادل را در خط حمله و خط دفاع برقرار کنیم. بازیکنانی داریم که می‌توانند این کار را انجام دهند. بازیکنان زیادی داریم که کار با توپ را بلد هستند. نه تنها من! چنین بازیکنانی را قبلاً نداشتیم. بازیکنان ما این فرصت را دارند و می‌توانند این مهم را عملی کنند.

این نوع تیم‌ها در کنفرانس شرق می‌توانند بسیار خطرناک ظاهر شوند. اما، قبل از آن بسیاری از خریدهای جدید این تیم باید با هم در ایندیا پیسرز هماهنگ شوند. سپس در اواسط فصل، ویکتور به عنوان بهترین بازیکن آن‌ها برمی‌گردد و پس از آن بازیکنان این تیم نقش‌هایشان تغییر می‌کند.

اگر تمام این موارد برای نیت مک میلان و دستیارانش عملی شود، ایندیانا پیسرز مدعی حضور در پلی آف خواهد بود اما اگر و اماهای زیادی در مسیر پیسرز قرار دارد. اکنون، رسیدن به پلی آف و سالم بودن اهمیت دارد و پس از آن می‌توان درباره ظرفیت‌های این تیم نظر داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *