• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • رمز پیروزی رپترز مقابل ساکرامنتو؛ پاسکال سیاکم و یک نیمه تلاش!

رمز پیروزی رپترز مقابل ساکرامنتو؛ پاسکال سیاکم و یک نیمه تلاش!

پاسکال سیاکم و تورنتو رپترز از این مسئله اطمینان دارند که می‌توانند بازی بهتری را ارائه دهند.

درخشش پاسکال سیاکم

لوک والتون، سرمربی ساکرامنتو کینگز علیرغم یک باخت دیگر در کارنامه تیمش، مواردی را از بازیکنانش دیده که دلیلی برای خوشحالی اوست. پاسکال سیاکم ۲۳ امتیاز و ۱۳ ریباند کسب کرد، کایل لاری ۲۴ امتیازی شد و تورنتو رپترز توانست چهارشنبه شب با نتیجه ۱۲۴ بر ۱۲۰ از سد ساکرامنتو کینگز عبور کند. پاسکال سیاکم پس از پایان بازی گفت:

آنطور که می‌خواستیم پیروز نشدیم. اما بهرحال پیروزی از آن ما شد و این مهم است.

تورنتو در پایان نیمه اول با حساب ۳۶ بر ۲۳ از حریف خود پیش افتاد اما ساکرامنتو کینگز در سه کوارتر باقیمانده نسبت به تورنتو رپترز از نظر امتیازی برتر بود و ۱۵ امتیاز اختلاف را در کوارتر چهارم به سه امتیاز اختلاف کاهش داد. نرس نیک، سرمربی تورنتو رپترز در پایان بازی گفت:

آن‌ها حریف سرسختی بودند.

سرجی ایباکا ۱۰ امتیاز از ۲۱ امتیاز خود را در کوارتر چهارم کسب کرد و ا جی آنیونوبی با ۱۸ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورد تا رپترز پنجمین پیروزی متوالی خود مقابل ساکرامنتو کینگز را جشن بگیرد و از حیث دیدارهای خانگی این فصل خود نیز رکورد ۴ پیروزی و شکست‌ناپذیری را از خود به جای بگذارد. کایل لاری در پایان بازی گفت:

ما باید به بهتر شدن خود ادامه بدهیم و به عنوان یک تیم رشد کنیم. پیروزی از آن ما شد، آن را فراموش می‌کنیم و بهتر می‌شویم.

کایل لاری در هفت بازی اولش برای تونرتو رپترز در این فصل ۶ بار ۲۰ یا بالای ۲۰ امتیاز برای این تیم کسب کرد. مدافع عنوان قهرمانی لیگ NBA وقتی فصل قبل کایل لاری حداقل ۲۰ امتیاز می‌گرفت رکورد ۱۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رساند. فرد ون ویلت، هم‌تیمی لاری درباره او می‌گوید:

او همه کار انجام می‌دهد. هر چه که ما در شب مسابقه لازم داریم او به ارمغان می‌آورد.

کایل لاری ۶ اسیست برای تورنتو رپترز به دست آورد و یکی از سه بازیکنی بود که ۲ توپ‌ربایی داشت. دی آرون فاکس، گارد ساکرامنتو کینگز درباره لاری می‌گوید:

او هر کاری که شما از یک کاپیتان انتظار دارید انجام می‌دهد.

پاسکال سیاکم

فرد ون ویلت و مارک گسول هر کدام ۱۲ امتیاز بدست آوردند. مارک گسول از نظر آمار کلی بهترین آمار فصل خود را در این مسابقه بدست آورد. هریسون بیرنس با کسب ۲۶ امتیاز، بیشترین امتیاز فصل خود را کسب کرد، بوگدان بوگدانوویچ ۱۳ امتیاز از ۲۲ امتیاز خود را در کوارتر چهارم بدست آورد و بادی هیلد ۲۱ امتیاز برای ساکرامنتو کینگز کسب کرد. لوک والتون پس از پایان بازی گفت:

از مسیری که در آن حرکت می‌کنیم خوشحالم. بازی سختی بود، رقابت‌های قهرمانی لپگ NBA است و آن‌ها امشب پرتاب‌های زیادی انجام دادند.

آرون فاکس ۱۷ امتیاز و ۹ اسیست برای ساکرامنتو کینگز کسب کرد و کری جوزف ۱۰ امتیاز مقابل هم‌تیمی‌های سابق خود بدست آورد. بادی هیلد پرتابی را از دست داد که می‌توانست در ۳۵ ثانیه مانده به پایان بازی اختلاف امتیاز را به ۲ امتیاز برساند. دی آرون فاکس پس از پایان بازی گفت:

ما اختلاف امتیاز را به ۴ رساندیم اما پس از آن، رپترز قدرتمندانه ظاهر شد و این سطح تیم قهرمان لیگ را می‌رساند.

ساکرامنتو کینگز با ۲۰ پرتاب ۳ امتیازی بهترین رکورد تاریخ خود را بدست آورد. تورنتو رپترز در ابتدای کوارتر اول ۴ پرتاب متوالی را از دست داد. لی اوپ کایل لاری در ۱.۴ ثانیه مانده به پایان کوارتر اول حاشیه امنیت ۱۳ امتیازی را برای رپترز به ارمغان آورد. لوک والتون در پایان بازی گفت:

نباید در کوارتر اول ۳۶ امتیاز به مدافع عنوان قهرمانی تقدیم می‌کردیم.

نکات بازی

ساکرامنتو کینگز: برای دومین بار در طول این فصل آن‌ها در نیمه اول از حریف عقب افتادند. آن‌ها پیش‌تر در نیمه اول بازی با یوتا جاز از حریف عقب افتاده بودند. روی رانا، مربی فصل اولی کینگز کار خود را از تورنتو شروع کرد. او ابتدا مربی تیم‌های دبیرستانی بود و بعدها سرمربیگری تیم دانشگاهی رایرسون را عهده‌دار شد و در دو سال متالی ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ نتوانست عنوان قهرمانی رقابت‌های ملی کانادا را بدست آورد. ساکرامنتو کینگز در ۵ ژوئن سال ۲۰۱۹ مقابل گلدن استیت واریرز نیز رکورد ۲۰ پرتاب ۳ امتیازی را از خود به جای گذاشته بود.

تورنتو رپترز: پاتریک متیو عمل جراحی داشت و ۴ هفته دیگر برای ورود به میادین آماده خواهد شد. نرس اظهار داشت انتظار دارد ترنس دیویس، مت توماس و کریس بوچر خلأ حضور مک کاؤ را جبران کنند. آنیونوبی نیز با ثبت ۵ اسیست بیشترین اسیست دوران بازیگری خود را بدست آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *