• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بررسی برد تورنتو رپترز برابر پلیکانز با درخشش پاسکال سیاکم

بررسی برد تورنتو رپترز برابر پلیکانز با درخشش پاسکال سیاکم

تورنتو رپترز تلاش کرد تا توازنی را میان عملکرد تحسین‌برانگیز پاسکال سیاکم و نگرانی‌های ناشی از مصدومیت دو بازیکن کلیدی خود به وجود آورد.

درخشش پاسکال سیاکم برابر پلیکانز

پاسکال سیاکم با ۴۴ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را کسب کرد تا جمعه شب تورنتو رپترز بتواند با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۰۴ نیو اورلینز پلیکانز را از پیش رو بردارد. اما همزمان با درخشش پاسکال سیاکم، تیم پزشکی تورنتو رپترز وضعیت مصدومیت کایل لاری، گارد رأس و سرجی ایباکا، بازیکن نیمکت‌نشین خود را بررسی می‌کرد. کایل لاری دچار شکستگی از ناحیه انگشت شست چپ شد و مچ پای سرجی ایباکا نیز به شدت پیچ خورد. این بدان معنی است که مدافع عنوان قهرمانی لیگ NBA حداقل در آینده‌ای نزدیک دچار کمبود بازیکنان کلیدی خواهد شد. اما پاسکال سیاکم بار دیگر روز جمعه نشان داد می‌تواند رهبر تورنتو رپترز باشد.

او ۴۴ امتیاز کسب کرد و با بیشترین امتیاز دوران بازیگری‌اش که ۱۳ فوریه مقابل واشنگتن ویزاردز به دست آورده بود برابر شد. سیاکم که فصل قبل بیشترین پیشرفت را در میان بازیکنان لیگ NBA داشت در کوارتر اول بازی جمعه شب ۱۶ امتیاز کسب کرد. وی همچنین ۱۰ ریباند را به نام خود ثبت کرد. پاسکال سیاکم با ۱۰ پرتاب سه امتیازی بیشترین پرتاب ۳ امتیازی دوران بازیگری خود را رقم زد. پرتاب‌های ۳ امتیازی موفق یکی دیگر از علائم رشد این بازیکن است. نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز پس از پایان بازی گفت:

او چراغ سبز را برای هر گونه پیشرفتی از جانب خود نشان داد. من سرمربی جدی هستم. فقط تلاش کردیم که او را در مسیری قرار دهیم که بتواند در آن پیشرفت کند.

با خروج کایل لاری و استراحت دادن به فرد ون ویلت خط هجومی تورنتو رپترز در کوارتر چهارم در پاسکال سیاکم خلاصه می‌شد. سیاکم در پایان بازی گفت:

فقط تلاش می‌کنم که پیشرفت کنم، به بهتر شدن خود ادامه دهم و کاری را بکنم که توانایی آن را دارم و خودم باشم.

تورنتو رپترز از برتری ۴۵ امتیازی خود در کوارتر دوم استفاده کرد تا بازی را کنترل کند و در پایان رکورد ۶ پیروزی و ۲ شکست خود را رقم بزند. نیو اورلینز پلیکانز هم تا اینجای کار ۱ پیروزی کسب کرده و متحمل ۷ شکست شد. برندون اینگرام با ۲۷ امتیاز بیشترین امتیاز را برای نیو اورلینز پلیکانز کسب کرد. جرو هالیدی نیز ۱۶ امتیاز کسب کرد و ۶ ریباند و ۶ اسیست برای نیو اورلینز پلیکانز بدست آورد.

پاسکال سیاکم

پلیکانز در کوارتر اول بازی پایاپایی ارائه داد و نتیجه ۳۰ بر ۳۰ مساوی شد. اما تورنتو رپترز ۱۵ امتیاز اول کوارتر دوم را بدست آورد و با همین شروع طوفانی موفق شد ۴۵ امتیاز در این کوارتر کسب کند و در پایان نیمه اول با برتری ۷۵ بر ۵۳ به رختکن برود. حتی با خروج کوای لنارد، MVP بازی فینال فصل قبل در نقل و انتقالات آزاد تورنتو رپترز همچنان مدعی اصلی قهرمانی در کنفرانس شرق است و شروع بسیار خوب پاسکال سیاکم دلیلی کلیدی برای شروع تحسین‌برانگیز تورنتو رپترز است. کایل لاری درباره سیاکم گفت:

او به جمع فوق ستاره‌ها وارد شده است.

کایل لاری گفت که در کوارتر اول دچار مصدومیت از ناحیه شست شد و ادامه داد:

ما عکس‌برداری با اشعه ایکس را انجام دادیم و پزشکان عکس‌ها را مشاهده کردند و مشخص شد که از ناحیه شست شکستگی کوچکی برای من ایجاد شد. کایل لاری این را هم گفت که این مصدومیت ارتباطی به عمل جراحی او در ماه جولای برای بهبود لیگامنت همین شست نداشت. لاری بعد از مصدومیت روی نیمکت نشست اما چند دقیقه بعد به زمین برگشت. او حتی در کوارتر دوم دو پرتاب ۳ امتیازی موفق داشت اما در اواسط این کوارتر تعویض شد.

نیو اورلینز پلیکانز با دادن میانگین ۱۲۴.۳ امتیاز و به عنوان بدترین تیم لیگ از این حیث پای به مسابقه جمعه شب گذاشت و بعد از یک عملکرد بد دفاعی دیگر آلوین گنتری تشخیص داد که ترکیب اصلی این تیم باز هم باید دستخوش تغییر شود.

نکات بازی

تورنتو رپترز: نرمن پاول که به عنوان یک بازیکن تعویضی به بازی آمده بود ۱۸ امتیاز بدست آورد.

نیو اورلینز پلیکانز: نیو اورلینز با ۴۰.۴ درصد پرتاب از فیلد بدترین آمار فصل را رقم زد. فرانک جکسون، گارد این تیم به عنوان یک بازیکن نیمکت‌نشین ۱۳ امتیاز کسب کرد. نیکل الکساندر واکر، بازیکن تورنتویی و فصل اولی رپترز ۱۳ امتیاز بدست آورد. لنزو بال، گارد رأس ابتدایی این تیم بعد از عملکرد وحشتناکش (۴ ترن اور، ۵ امتیاز و ۲ اسیست) در این بازی در کوارتر چهارم بازی نکرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *