• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • تجدید روحیه امتیازگیری میلواکی باکس با درخشش آنتتوکومپو و پیروزی بر پیسرز

تجدید روحیه امتیازگیری میلواکی باکس با درخشش آنتتوکومپو و پیروزی بر پیسرز

میلواکی باکس با جلوگیزی از یک شکست، بهترین آمار NBA را در اختیار دارد.

پیروزی میلواکی باکس برابر پیسرز با درخشش یانیس

یانیس آنتتوکومپو ۲۹ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۶ پاس گل به نام خود ثبت کرد و ضعیف‌ترین عملکرد فصل خود در بازی قبل را به فراموشی سپرد و چهارشنبه شب موفق شد با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۰۰ مقابل ایندیانا پیسرز به برتری برسد. ۲ شب بعد از باخت ۱۰۵ بر ۸۹ مقابل میامی هیت، میلواکی باکس رکورد خود را به ۵۳ پیروزی و ۹ شکست ارتقا داد تا برای سفر به غرب و ۳ بازی خارج از خانه آماده باشد. اولین بازی از این ۳ بازی جمعه مقابل لس آنجلس لیکرز خواهد بود. میلواکی باکس در تمام طول فصل در دو شب متوالی ۲ باخت نداشته است. یانیس آنتتوکومپو پس از پایان بازی اظهار داشت:

ما فقط تلاش کردیم تا به مسیر درست خود بازگردیم. ما نباید در حال حاضر می‌باختیم و بازی بدی را در مقابل میامی هیت انجام دادیم و فکر می‌کنم هر بازیکنی در رختکن می‌خواست که با توپ بازی کند و تیم را به مسیر قبلی بازگرداند و پیروز شویم.

ایندیانا پیسرز نوار ۴ پیروزی متوالی خود را پاره شده دید و رتبه پنجم کنفرانس شرق را به فیلادلفیا سونی سیکسرز تقدیم کرد. این تیم همچنین مالکوم برگدون را به دلیل مصدومیت در کوارتر دوم از دست داد. برگدون در این باره اظهار داشت:

پریدم تا از پرتاب کریس میدلتون جلوگیری کنم و همان لحظه احساس درد کردم.

پیسرز ویکتور اولادیپو را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو برای دومین بازی متوالی در اختیار نداشت. میلواکی نیز جرج هیل و کایل کورور، گاردهای ذخیره خود را به دلیل مصدومیت به همراه نداشت. این بازی حکم بازگشت به امتیازگیری امتیازآورترین تیم لیگ را داشت. میلواکی باکس بعد از ثبت حداقل ۱۰۰ امتیاز در ۸۳ بازی متوالی فصل عادی- که سومین آمار برتر تاریخ NBA محسوب می‌شد – باکس یکشنبه مقابل شارلوت هورنتس به برتری ۹۳ بر ۸۵ بسنده کرد و بازی خود به میامی هیت را نیز با امتیاز کمتر از ۱۰۰ واگذار کرد. با پرتاب سه امتیازی اریک بلدسوئه در ۹:۰۲ دقیقه مانده به پایان بازی آن‌ها به برتری ۱۰۱ بر ۸۱ رسیده بودند.

میلواکی باکس

مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس در پایان بازی گفت:

ما می‌خواهیم واقعاً یک تیم فوق‌العاده باشیم. وقتی شما یک تیم فوق‌العاده را در لیگ می‌بینید، هرگاه آن‌ها می‌بازند شما نمی‌خواهید تیمی باشید که بازی بعدی را با آن‌ها برگزار می‌کند. آیا ما این مسئله را نهادینه کرده‌ایم؟ این به جنگندگی و شهصیت این تیم بستگی دارد.

کریس میدلتون ۲۰ امتیاز کسب کرد و دونته دیوینچنزو با ۱۹ امتیاز با بیشترین امتیاز دوران حرفه‌ای خود برابری کرد. اریک بلدسوئه نیز ۱۶ امتیاز بدست آورد و وسلی متیوز در این بازی ۱۵ امتیازی شد. تی جی وارن ۱۸ امتیاز و دوگ مک درموت ۱۶ امتیاز برای ایندیانا پیسرز به دست آوردند. دومانتاس سابونیس ۱۵ امتیاز و ۱۰ ریباند کسب کرد و تی جی مک کانل با ۱۴ امتیاز به کار خود در این بازی پایان داد. میلواکی باکس در کمتر از ۱۰ دقیقه از شروع بازی با برتری ۳۳ بر ۱۱ از حریف پیش افتاد اما تمامی ۸ پرتاب سه امتیازی خود را در کوارتر دوم از دست داد تا در نیمه اول به برتری خفیف ۵۸ بر ۵۶ بسنده کند.

ایندیانا پیسرز فقط توانسته بود در اوایل بازی و در امتیاز ۲ با حریف به تساوی برسد، در دقایق ابتدایی کوارتر سوم نیز بازی را به تساوی کشاند. چند دقیقه بعد میلواکی باکس با کسب ۱۵ امتیاز و دادن فقط ۲ امتیاز به حریف به برتری ۷۸ بر ۶۴ رسید. میلواکی باکس در بقیه زمان‌های بازی اختلاف امتیاز دورقمی نسبت به حریف داشت و این اختلاف تا ۲۸ امتیاز نیز پیش رفت. مایلز ترنر، سنتر ایندیانا پیسرز پس از پایان این بازی گفت:

ما می‌دانستیم این تیم به تازگی به تیم خوب میامی هیت باخته است. آن‌ها فقط برای پیروزی به این میدان پای می‌گذاشتند.

نکات بازی:

ایندیانا پیسرز: دومانتاس سابونیس چهل و هشتمین دبل دبل سال خود را به ثبت رساند و حالا فقط ۱ تریپل دبل دیگر با رکورد تروی مرفی فاصله دارد. مرفی در فصل ۰۹-۲۰۰۸ موفق شد ۴۹ دبل دبل را به ثبت برساند. دومانتاس سابونیس نیز ۷ پاس گل در این بازی به نام خود ثبت کرد.

میلواکی باکس: میلواکی باکس این فصل در مقابل تیم‌های بخش مرکزی آمار ۱۳ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. تنها باخت آن‌ها در تاریخ ۱۲ فوریه مقابل ایندیانا پیسرز رقم خورد اما یانیس آنتتوکومپو در آن دیدار حاضر نبود. کورور از تاریخ ۱۰ فوریه دیگر نتوانسته برای باکس به میدان برود اما بودنهولزر این اطمینان را داد که این بازیکن در سفر به غرب باکس را همراهی خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *