• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • داک ریورز: پال جرج حداقل ۱۰ بازی فصل عادی را از دست می‌دهد

داک ریورز: پال جرج حداقل ۱۰ بازی فصل عادی را از دست می‌دهد

داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز روز شنبه در گفتگو با مارک مدینا، خبرنگار USA Today اعلام کرد که پال جرج ، فوق ستاره این تیم که دوران ریکاوری پس از جراحی شانه خود را سپری می‌کند حداقل ۱۰ بازی فصل عادی را از دست خواهد داد.

مصاحبه ریورز در خصوص پال جرج

مارک مدینا در حساب توئیتری خود نوشت:

لس آنجلس کلیپرز زمان مشخصی را برای بازگشت پال جرج از مصدومیت مطرح نکرد. اما داک ریورز در اظهارنظری گفت که پال جرج برای ۱۰ بازی ابتدایی فصل عادی لیگ NBA در دسترس نخواهد بود. بنابراین شاید پال جرج تا بازی تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۱۹ در هیوستون دور از میادین باشد.

جرج عمل‌های جراحی کوچکی در تابستان روی شانه‌ خود انجام داد. هر دو عمل جراحی او نزدیک به پایان فصل انجام شد، زمانی که او در اوکلاهاماسیتی تاندر حضور داشت. این بازیکن ۲۹ ساله در کنفرانس رسانه‌ای کلیپرز در ماه سپتامبر تأیید کرد که او کل دوران پیش‌فصل را به واسطه مصدومیت از دست خواهد داد و فقط در تمرین‌های بدون برخورد بدنی اردوی تمرینی حاضر خواهد شد. اگرچه او به مرز آمادگی نزدیک می‌شود اما انتظار می‌رود درنوامبر و برای بازی ۱۳ نوامبر با به هیوستون راکتس خود اضافه شود.

پال جرج

پال در ماه سپتامبر گفت:

صادقانه بگویم که هنوز آماده نیستم و با آمادگی ۱۰۰ درصد فاصله دارم اما اگر بخواهم میزان دقیقی برای آن ذکر کنم ۸۵ تا ۹۰ درصد است. نزدیک به مرز آمادگی هستم و از حضور در اینجا خوشحالم.

در حالی که هواداران لس آنجلس کلیپرز لحظه‌شماری می‌کنند تا بازی جرج را به همراه کوای لنارد در تیم خود تماشا کنند، این مصدومیت موجب شده تا انتظارها طولانی‌تر شود. هیچ نیازی به عجله برای بازگشت او نیست و او هنوز به طور کامل در تمرینات تیم خود حاضر نشده است. پال جرج در فصل قبل میانگین ۲۸ امتیاز و ۸.۲ ریباند را با اوکلاهاما سیتی تاندر بدست آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *