تیم میلواکی باکس با پیروزی برابر تیم بوستون سلتیکس راهی دور بعد NBA شد

در بسکتبال حرفه ای امریکا NBA تیم میلواکی باکس توانست باز هم در برابر تیم بوستون سلتیکس پیروز شود و در مجموع ۴ بر ۱ بر حریف خود غلبه و راهی مرحله بعد شود.این مسابقه در حالی به پایان رسید که تیم میلواکی باکس با نتیجه ۱۱۶ بر ۹۱ پیروز میدان لقب گرفت.

پیروزی مقتدرانه تیم میلواکی باکس بر تیم بوستون سلتیکس

میلواکی باکس

کوارتر اول در حالی به پایان رسید که تیم میلواکی باکس ۳ امتیاز از تیم بوستون سلتیکس جلو افتاد و با نتیجه ۲۲ بر ۱۹ ست اول به پایان رسید. کوارتر دوم نیز به نفع میلواکی با نتیجه ۳۰ بر ۲۰ و در نتیجه با نتیجه ۵۲ بر ۹۳ به اتمام رسید.کوارتر سوم علی رغم تلاش سلتیکس،آن ها باز هم ۵ امتیاز عقب افتادند وآن کوارتر نیز ۲۸ بر ۲۳ به نفع میلواکی خاتمه یافت.کوارتر چهارم همه چیز را برای بوستون سلتیکس تمام کرد و در کوارتر چهارم نتیجه ۳۶ بر ۲۹ و در مجموع کل دیدار با نتیجه ۱۱۶ بر ۹۱ به نفع تیم میلواکی باکس به اتمام رسید.

استیونز سر مربی بوستون سلتیکس که ۶ سال است که در این تیم حضور دارد، امیدوار بود پس از پیروزی ای که در برابر تیم ایندیانا پیسرز در مرحله پلی آف این رقابت ها به دست آورد بتواند این بار نیز به مرحله بعدی صعود کند ولی علی رغم وجود بازیکن هایی از قبیل کایری اروینگ، گوردون هیوارد، و ال هارفورد، جیسون تیتوم و جیلن براون نتوانست میلواکی را شکست دهد. او در این بازی مسئولیت شکست را بر عهده گرفت و در مصاحبه با خبرنگار ESPN گفت:

 

امسال سخت ترین سال مربی گری ام در این تیم بود و انتظار داشتم پس از تلاش هایم نتیجه مطلوب را کسب کنم. وقتی که بعد از چند سال موفق نمی شوید یعنی مربی مقصر است و من این شکست را برای خودم می دانم.می دانم که همگان از ما انتظار بیشتری داشته اند و ما نتوانستیم موفق باشیم ولی فصل دشواری را پشت سر گذاشتم و باید بررسی کنم تا ببینم مشکل کار از کجا بود. به نظر من بازیکنانم خوب عمل کردند و با کار گروهی همدیگر را در مقاطع مختلف حمایت کردند و این نشان از شخصیت بالای آن ها دارد. روحیه آن ها فوق العاده بود و وقتی با خودشان هم صحبت می کردم این را می دیدم ولی متاسفانه موفق نشدند در داخل زمین این را نشان بدهند. همواره سعی می کنم اشتباهاتم را بپذیرم و در صدد جبران آن بر بیایم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *