راز انتخاب میامی هیت توسط جیمی باتلر چه بود؟

جیمی باتلر در نقل و انتقالات فصل پیش رو به میامی هیت پیوسته تا گارد این تیم در لیگ NBA باشد.

دلیل پیوستن جیمی باتلر به میامی هیت

میامی هیت نگرشی سخت‌کوشانه دارد و به دنبال این است شرایطی را فراهم کند که با جیمی باتلر پیروز باشد، این در حالیست که سیکسرز، لیکرز، کلیپرز و راکتس و تیم‌های دیگر به دنبال باتلر بودند و این بازیکن می‌توانست با چنین تیم‌هایی به دنبال قهرمانی باشد. هیت برای یک یا دوسال نتوانسته بود چنین انتقال بزرگی داشته باشد. اما باتلر پس از ملاقات با مدیر میامی هیت ، این تیم را انتخاب و دیگر ملاقات‌های نقل و انتقالاتی خود را لغو کرد. فرآیند جذب خیلی سریع اتفاق افتاد و حالا باتلر عضوی از تیم میامی هیت است. جیمی چگونه این تصمیم را گرفت؟ شاید شروعش زمانی باشد که او در لیتل هاوانا دومینو بازی می‌کرد. آنتونی چینگ، خبرنگار میامی هرالد نگاهی جذاب به این موضوع دارد که باتلر چگونه به کمک وین وید، عاشق میامی شد.

وی دراین‌باره نوشت:

اگر به دنبال این هستید که چگونه جیمی باتلر با شهر میامی خو گرفت باید بگویم او در ماه آوریل با یک تور ورزشی به لیتل هاوانا آمد. سیکسرز به این شهر آمده بود تا در ۹ آوریل با میامی هیت بازی کند و این آخرین باری بود که وین وید پیراهن میامی را به تن می‌کرد. همین زمان باتلر در مورد این منطقه مطالعاتی انجام داد.

میامی هیت جیمی باتلر

وی تازه معنای میامی واقعی را فهمیده بود. در ماه آوریل و در خلال تور، این بازیکن در پارک دومینو لیتل هاوانا می‌خواست برتری خود را در بازی دومینو به دیگران ثابت کند و با برنده شدن خود، موفق هم شد. وی اولین روز پس از انجام آن مسابقه را صرف شناخت شهر میامی کرد، از مردمش و عشق به بسکتبال پرسید و این که اگر او به این شهر بیاید خوشحال خواهد بود یا خیر. نهایتاً جوابش مثبت بود و او این مهم را انجام داد. وید به این بازیکن اطمینان داد که سازمان هیت و شهر میامی برای او بسیار متناسب خواهد بود اما جیمی مجبور بود روی این موضوع تحقیق کند و شخصاً مسائل را سبک و سنگین نماید.

پت ریلی، فاریک اسپولسترا و بقیه اعضای هیت از جیمی در بدو ورود حمایت کردند و باتلر می‌دانست که در کدام پست به بازی گرفته خواهد شد. باتلر سونی سیکسرز را به مقصد هیت ترک کرد و جوش ریچاردسون به جای وی در سیکسرز به خدمت گرفته شد. همچنین این انتقال موجب شد تا فیلادلفیا آل هورفورد را نیز به خدمت بگیرد. اکنون همه چیز به هیت بستگی دارد تا چگونه از استعداد باتلر بهره ببرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *