• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • اولین شکست خانگی میامی هیت مقابل تیم‌های کنفرانس شرق چگونه رقم خورد؟

اولین شکست خانگی میامی هیت مقابل تیم‌های کنفرانس شرق چگونه رقم خورد؟

جیمی باتلر گوردون هیوارد

حدس زدن جدول رده‌بندی شرق کار سختی نیست. میلواکی باکس در صدر آن قرار دارد و سپس پنج تیم برای کسب جایگاه دومی با یکدیگر رقابت می‌کنند. بوستون سلتیکس و میامی هیت هم در میان این ۵ قافله دیده می‌شوند.

شکست میامی هیت برابر بوستون

گوردون هیوارد ۲۹ امتیاز و ۹ ریباند بدست آورد، جیلن براؤن ۲۵ امتیاز کسب کرد و بوستون سلتیکس توانست با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۱ مقابل میامی هیت به پیروزی برسد. گوردون هیوارد در پایان بازی اظهار داشت:

هر بازی اهمیت خاص خود را دارد. هر یک از بازی‌هایی که برای رسیدن به پلی‌آف انجام می‌دهیم مهم هست. همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند. هر یک از ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که گویی در بازی پلی‌آف قرار داریم.

بوستون سلتیکس به اولین تیم از کنرانس شرق تبدیل شد که به میامی می‌آید و پیروز از زمین مسابقه خارج می‌شود. باقی تیم‌های کنفرانس در زمین هیت آمار ۱۳ شکست بدون حتی یک پیروزی را به ثبت رساندند. بوستون سلتیکس کاری کرد که میامی ۳۷ درصد پرتاب موفق داشته باشد که بدترین آمار فصل آن‌ها در دیدارهای خانگی و سومین آمار بد آن‌ها در ۴۷ بازی انجام شده هیت در این فصل است. اریک اسپوئلسترا، سرمربی میامی هیت پس از آن‌که تیمش دومین شکست فصل را از بوستون سلتیکس متحمل شد در پایان بازی اظهار داشت:

دفاع آن‌ها واقعاً ما را به دردسر انداخت. آن‌ها در این دو بازی دفاع خود را بر ما دیکته کردند. ما از این بهتر هستیم و در مقابل تیمی با این ساختار دفاعی کوچکترین اشتباه بزرگترین اشتباه شما خواهد بود.

کمبا واکر ۱۶ امتیاز و ۸ پاس گل برای بوستون بدست آورد. بوستون ۱۱ امتیاز نیز از جانب مارکوس اسمارت کسب کرد و دنیل سیث نیز ۱۰ امتیاز و ۱۱ ریباند به نام خود به ثبت رساند. گوران دراگیچ با ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میامی هیت بود و جیمی باتلر نیز در این بازی ۲۰ امتیازی شد. بم آدبایو ۱۶ امتیاز و ۱۰ ریباند کسب کرد و دونکان رابینسون ۱۲ امتیاز برای هیت بدست آورد. بوستون سلتیکس در ۹ دقیقه اول ۱۵ پرتاب‌ سه امتیازی موفق داشت و هیت نتوانست هیچ پرتاب ۳ امتیازی داشته باشد و این مهم‌ترین دلیلی بود که سلتیکس از همان ابتدا بر بازی مسلط شد و اختلاف ۱۳ امتیازی در کوارتر اول با حریف ایجاد کرد. میامی به دفاع منطقه‌ای پرداخت و روند حرکتی سلتیکس را کند کرد اما این کافی نبود. برد استیونس، سرمربی بوستون سلتیکس در پایان بازی گفت:

بازیکنان در زمینه هجومی واقعاً عملکرد خوبی داشتند. امتیازگیری در برابر آن بازیکنان سخت است.

میامی هیت

میامی هیت ۲ بار در کوارتر دوم از حریف پیش افتاد اما فقط برای چند دقیقه. بوستون سلتیکس با برتری ۵۳ بر ۴۸ در نیمه اول به رختکن رفت. اما میامی هیت در نیمه دوم دیگر نتوانست برتری را از آن خود کند. هر زمان که آن‌ها به نتیجه نزدیک می‌شدند، بوستون پاسخی برای آن داشت و پرتاب سه امتیازی مارکوس اسمارت در ۱:۵۰ مانده به پایان بازی بوستون را با ۸ امتیاز اختلاف پیش انداخت. واکنش‌ها به درگذشت کوبی برایانت که در سانحه سقوط هلی‌کوپتر به همراه جیانا، دختر خود و ۷ نفر دیگر دار فانی را وداع گفت ادامه داشت. اسپوئلسترا، استیونس و دستیارانشان کفش‌های ورزشی پوشیدند که امضای کوبی برایانت پای آن بود. بم آدبایو در پایان بازی اظهار داشت:

او بیش از یک بازیکن بود. وقتی می‌خواهید به کوبی افتخار کنید واژه‌ها کم می‌آیند.

میامی هیت شماره‌های ۸ و ۲۴ را نیز به نمایش گذاشتف شماره‌هایی که برایانت در تیم لس نجلس لیکرز می‌پوشید.

نکات بازی:

بوستون سلتیکس: جیسون تاتوم به دلیل مصدومیت سومین بازی متوالی خود را از دست داد. تاتوم گفت حس می‌کند به بازگشت نزدیک شده است. برد استیونس در این باره گفت:

مشخصاً با این نوع مصدومیت باید خیلی مراقب باشیم.

انس کانتر به علت مصدومیت در این بازی غایب بود. بوستون سلتیکس ۴ بازی از ۵ بازی بعدی خود را در مقابل تیم‌هایی انجام خواهد داد که کمتر از ۵۰ درصد برد دارند.

میامی هیت: تعداد بازی‌های متوالی بم آدبایو به ۱۳۳ رسید، یک بازی کمتر از ایساک آستین در رده چهارم تاریخ تیم میامی هیت! اگر این بازیکن در تمامی بازی‌های این فصل حاضر باشد، بازیکن شماره ۲ تاریخ هیت خواهد بود و با رکورد ۱۷۴ بازی گلن رایس فقط ۶ بازی اختلاف پیدا می‌کند.

کمبا واکر عضوی از تیم ملی آمریکا در جام جهانی چین بود و پس از آن گفت که می‌خواهد برای حضور در المپیک به ترکیب تیم ملی بازگردد. واکر روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت:

اگر آن‌ها من را می‌خواهند، همینجا هستم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *