• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • پی جی واشنگتن علاوه بر شکستن رکورد فردی، یک رکورد تیمی برای شارلوت کسب کرد

پی جی واشنگتن علاوه بر شکستن رکورد فردی، یک رکورد تیمی برای شارلوت کسب کرد

پی جی واشنگتن با بازیکنان فصل اولی پرسروصدای لیگ NBA فاصله زیادی داشت اما روز چهارنشبه این بازیکن فصل اولی برای شارلوت هورنتس رکوردشکنی کرد.

رکورد پی جی واشنگتن

این فوروارد که محصول کالج کنتاکی است یک پرتاب ۳ امتیازی در مقابل شیکاگو بولز انجام داد تا رکورد بیشترین پرتاب ۳ امتیازی دیدار اول یک بازیکن شارلوت هورنتس را بشکند و کمک کرد که شارلوت هورنتس با پیروزی ۱۲۶ بر ۱۲۵ یک رکورد تیمی از خود در رقابت‌های لیگ NBA به جای بگذارد. پی جی واشنگتن دیدار مقابل شیکاگو بولز را با کسب ۲۷ امتیاز و ۴ ریباند به پایان رساند. پنجمین پرتاب ۳ امتیازی او وی را با جیک لایمن و دونیل مارشال در بیشترین تعداد پرتاب‌های سه امتیازی در اولین بازی فصل برابر کرد. او ۲ پرتاب سه امتیازی دیگر نیز انجام داد تا این رکورد را منحصراً به نام خود سند بزند. شب برجسته او به شارلوت هورنتس کمک کرد تا رکورد تیمی خود را بشکند.

پی جی واشنگتن

تیم شارلوت در این بازی ۲۳ پرتاب ۳ امتیازی انجام داد و رکور قبلی خود، ۲۲ پرتاب در فصل عادی لیگ NBA را شکست. آن‌ها به هر یک از این دو پرتاب ۳ امتیازی آخر پی جی واشنگتن نیاز داشتند تا بازی را با یک امتیاز اختلاف به نفع خود به پایان برسانند. دوونته گراهام با ۶ پرتاب ۳ امتیازی موفق از ۷ پرتاب و ماروین ویلیامز با ۵ پرتاب ۳ امتیازی موفق از ۷ پرتاب دیگر ۳ امتیاززن‌های بزرگ این شب بودند. از حیث بازیکنان فصل اولی لیگ NBA و در میان بسیاری از نام‌هایی که زیر ذره‌بین هستند، در این فصل بسیاری از توجهات به زاین ویلیامسون، جا مورانت و تیلر هرو معطوف است. حالا نام پی جی واشنگتن را نیز به این لیست بیافزایید. لازم به ذکر است پی جی واشنگتن در پیک دروازدهم راند اول مراسم درفت سال ۲۰۱۹ توسط شارلوت هورنتس انتخاب شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *