• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کارملو آنتونی به هجدهمین امتیازآور برتر تاریخ NBA تبدیل شد

کارملو آنتونی به هجدهمین امتیازآور برتر تاریخ NBA تبدیل شد

تقریباً تنها پس از دو هفته پیوستن به پورتلند تریل بلیزرز، چهار بازی طول کشید تا کارملو آنتونی معروف بتواند در حد و اندازه‌های نام خود برای این تیم نمایش داشته باشد تا همه امیدوار شوند که ملو دوباره به اوج بازخواهد گشت.

عملکرد خوب کارملو آنتونی در پورتلند

جدیدترین بازیکن تیم پورتلند تریل بلیزرز در جریان پیروزی ۱۱۷-۹۴ این تیم برابر شیکاگو بولز در روز سه‌شنبه، از ۲۰ پرتاب منطقه‌ای خود ۱۰تا را وارد سبد حریف کرد. کارملو آنتونی در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس گل به نام خود ثبت کرد. در تمام طول بازی، آنتونی به همه نوع ممکن در بخش هجومی امتیاز آورد تا یک بار دیگر خودش را اثبات کند. نقطه اوج داستان یک دانک زیبا از آنتونی بود که نیمکت پورتلند را به هوا فرستاد. سی جی مک‌کالم، گارد بلیزرز پس از این دیدار در گفتگو با خبرنگار آسوشیتد پرس گفت:

آنتونی همان کیفیت قدیم را دارد. او به خوبی جایگیری می‌کند و شوت سه امتیازی می‌زندو او حتی یک دانک هم زد و مثل همیشه در هنگام دفاع به ما توصیه می‌کرد.

کارملو آنتونی

حتی تماشاگران تیم بولز که در استادیوم یونایتد سنتر حاضر بودند هم به‌نظر می‌رسید از تماشای عملکرد آنتونی لذت می‌بردند. آنها در کوارتر چهارم شعار «ما ملو را می‌خواهیم» سر می‌دادند. چاشنی این شب به‌یادماندنی برای آنتونی یک دستاورد تاریخی بود. ملو به لطف این ۲۵ امتیاز خود در رده‌بندی بهترین امتیازآوران تاریخ NBA از اسطوره دنور ناگتس یعنی الکس انگلیش عبور کرد و در رده هجدهم قرار گرفت. پسر آنتونی از طریق ارتباط زنده تصویری شاهد این رکوردشکنی پدرش بود.

بدون شک این بازیکن باتجربه قادر نیست هرشب در کنفرانس غرب برابر تیم‌هایی به مراتب قوی‌تر از این شیکاگو بدرخشد اما قطعاً این نمایش از ملو در شبی که فوق ستاره پورتلند یعنی دیمین لیلارد تنها ۱۳ امتیاز آورد می‌تواند ثابت کند که بلیزرز در به خدمت گرفتن این بازیکن کهنه‌کار ضرر نکرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *