• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • سومین برد پیاپی نیکس با ناکامی کارملو آنتونی در بازگشت به نیویورک همراه بود

سومین برد پیاپی نیکس با ناکامی کارملو آنتونی در بازگشت به نیویورک همراه بود

کارملو آنتونی

پرتاب ‌های او وارد سبد می‌شد و جمعیت شروع به داد و فریاد می‌کردند. همه چیز دست به دست هم داد تا این شب برای کارملو آنتونی اینگونه رقم بخورد.

ناکامی کارملو آنتونی برابر نیویورک نیکس

سپس او در کوارتر چهارم بر روی نیمکت نشست و نیویورک نیکس کاری کرد که بازگشت او هم نتواند برای پورتلند بلیزرز کارایی داشته باشد. میشل رابینسون تمامی ۱۱ پرتاب خود را تبدیل به امتیاز کرد و ۲۲ امتیاز بدست آورد، جولیوس رندل ۲۲ امتیاز و ۱۳ ریباند کسب کرد و نیویورک نیکس کارملو آنتونی را در بازگشت به مدیسون اسکوئیر گاردن ناکام گذاشت و چهارشنبه شب توانست با برتری ۱۱۷ بر ۹۳ مقابل پورتلند بلیزرز سومین پیروزی فصل خود را بدست آورد که بیشترین پیروزی متوالی فصل این تیم است. کارملو آنتونی ۲۶ امتیاز بدست آورد که بیشترین امتیاز او در بازگشت به بسکتبال NBA پس از مصدومیتش بود و قبل و بعد از این بازی مورد تشویق هواداران حاضر در سالن قرار گرفت چراکه برای ۶ و نیم فصل در این سالن بازی می‌کرد. اما او در کوارتر چهارم بر روی نیمکت نشست و نیویورک نیکس ۱۴ امتیاز اول این کوارتر را بدست آورد تا پنجمین باخت متوالی پورتلند بلیزرز را رقم بزند. کارملو آنتونی پس از پایان بازی اظهار داشت:

به طور کلی، بازگشتم به میادین در امروز مهم‌ترین مسئله بود. شکست چیزی است که ما هر زمانی ممکن است آن را تجربه کنیم. این اتفاق هر زمان دیگری هم می‌افتد. باید به احترام آن بازیکنان کلاه از سر برداریم، آن‌ها واقعاً امشب خوب ظاهر شدند. طوری که آن‌ها پرتاب‌هایشان را انجام می‌دادند موجب شد ما از جریان بازی خارج شویم. آن‌ها امشب شایسته پیروزی بودند.

رجی بولاک در اولین بازی خود برای نیکس ۲ پرتاب سه امتیازی انجام داد و ۱۱ امتیاز بدست آورد. او تابستان با این تیم قرارداد امضا کرد اما به دلیل مصدومیت از ناحیه دیسک نتوانست تا این بازی به میدان برود. بولاک پس از پایان بازی اظهار داشت:

بازگشت به میدان و اینکه می‌بینی توپ به درون حلقه می‌رود و در کنار هم‌بازی‌هایت بازی می‌کنی واقعاً فوق‌العاده است. من به دلیلی با این تیم قرارداد امضا کردم و می‌دانم که بازیکنان تحت قرارداد این تیم چه ظرفیت‌هایی دارند. خوشحالم که در زمین حاضر بودم.

کارملو آنتونی

دامیان لیارد پس از اینکه در سه بازی قبلی ۳۰ امتیاز یا بیشتر بدست آورد، در این بازی تنها توانست ۱۱ امتیاز کسب کند و ۵ پرتاب موفق از ۲۰ پرتاب خود داشته باشد. گارد آل استار این تیم ۱۰ ریباند و ۸ پاس گل به نام خود ثبت کرد اما ۶ پرتاب سه امتیازی خود را از دست داد و فقط ۱ پرتاب سه امتیازی موفق در این بازی داشت. این پرتاب سه امتیازی آخرین پرتاب کوارتر سوم بود و نیویورک در این کوارتر با برتری ۸۳ بر ۷۷ به رختکن رفت و سپس لیارد رفت و کنار کارملو آنتونی بر روی نیمکت نشست. بعد از پرتاب‌های موفق متوالی سی جی مک کالوم، پورتلند بلیزرز هنوز هم با ۶ امتیاز از حریف عقب بود اما بولاک ۲ پرتاب سه امتیازی موفق انجام داد و فرانک انتیلیکینا و بابی پورتیس نیز هر کدام یک پرتاب موفق در این بین داشتند. پس از آن پورتیس ۲ ضربه پنالتی را نیز تبدیل به امتیاز کرد تا نیویورک نیکس با نتیجه ۱۰۱ بر ۸۱ پیش بیفتد. کارملو آنتونی، که در باخت دوشنبه شب به فینیکس سانز ۴ پرتاب موفق از ۱۶ پرتاب خود داشت و دامیان لیارد وقتی اختلاف امتیاز نیکس با پورتلند به ۱۲ رسید وارد بازی شدند اما نیکس سوار بر بازی شده بود. تری اسکاتس، سرمربی پورتلند بلیزرز در پایان بازی اظهار داشت:

از لحاظ هجومی، خوب بود که کارملو را در زمین بازی دیدیم اما در کوارتر چهارم و به دستور من کارملو و دامیان بر روی نیمکت نشستند.

در حین معرفی بازیکنان این دیدار، وقتی نام کارملو آنتونی به عنوان آخرین بازیکن پورتلند بلیزرز در سالن خوانده شد جمعیت با صدای بلند او را تشویق کردند و اکثر اوقاتی که توپ در دستان او بود نیز چنین جوی وجود داشت. اما عملکرد درخشان رابینسون موجب شد تشویق‌ها به سمت او متمایل شود.

نکات بازی:

پورتلند تریل بلیزرز: پورتلند ۵ بازی خارج از خانه خود را آغاز کرد و تا ۱۱ ژانویه سال ۲۰۲۰ هیچ دیدار خانگی را در برنامه خود نمی‌‌بیند و در اولین بازی خانگی خود میزبان میلواکی باکس خواهد بود. این بیستمین بازی کارملو آنتونی در مقابل نیویورک نیکس بود. او در مقابل این تیم میانگین ۲۷.۸ امتیاز را کسب کرد که بیشترین امتیاز کسب شده او در مقابل حریفان است.

نیویورک نیکس: فرانک انتیلیکینا ۹ امیتاز و ۱۰ پاس گل بدست آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *