دی آنجلو راسل در بازی پیش‌فصل مهارت‌های خود را به رخ همگان کشید

انتظارها برای آمادگی کامل دی آنجلو راسل به پایان رسید. اگر او مانند بازی تدارکاتی پیش‌فصل شب جمعه وارد رقابت‌های فصل عادی لیگ NBA شود و در همین راستا پیشرفت کند، گلدن استیت واریرز سرود افتخار برای وی خواهد خواند و فروش لباس او در طول فصل افزایش خواهد یافت.

آمادگی دی آنجلو راسل در بازی های پیش فصل

استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز پس از پیروزی ۱۲۴ بر ۱۰۳ مقابل تیم دوم لس آنجلس لیکرز در چیس سنتر درباره این بازیکن گفت:

او بازیکن ماهری است که برایش فرقی ندارد چه اتفاقی در بازی بیفتد، راسل راهی می‌یابد تا بیش از ۲۰ امتیاز در یک بازی کسب کند. او یک پاسور فوق‌العاده است. یکی از خصیصه‌های وی که بدان علاقه دارم این است که او هیچ‌گاه دلسرد نمی‌شود. راسل فقط بازی می‌کند. بعد از یک شروع آهسته، او واقعاً در بازی جا افتاد. راسل شگفت‌انگیز است.

راسل پرتاب‌های خوبی انجام داد، در ۲۸ دقیقه موفق شد ۲۹ امتیاز کسب کند که ۶ پرتاب از ۱۱ پرتاب او ۳ امتیازی بود. او پاسور خوبی نیز بود و ۳ اسیست از خود به جای گذاشت و در امتیازات بسیاری تأثیرگذار ظاهر شد. راسل در این دیدار هماهنگی بیشاری با انرژی دفاعی و هدف خود برقرار کرد. توانایی دی آنجلو راسل در تغییر فاز دفاع به حمله یکی از ارزش‌های بازی او است و. یکی از چیزهایی است که خط حمله واریرز شدیداً بدان نیاز داشت. راسل در این باره گفت:

من فقط پرتاب کردم. چیزهای زیادی در فاز دفاعی وجود دارد و می‌خواهم در آن بهتر باشم . پرتاب کردن در این لیگ کار آسانی است و بیشتر از هر کاری می‌توان پرتاب کرد.

چیزی که مشخص است پیشرفت راسل در زمین بازی است. او در یک شهر جدید است، با همبازی‌ها و بسیاری از بازیکنان جوان. در بازی‌های ابتدایی او یک سردرگمی در عملکرد دفاعی و تردید در عملکرد هجومی او مشاهده می‌شد. همه آن‌ها در حال محو شدن است.

دی آنجلو راسل

همبازی او استفن کری بیشترین نقش را در این پیشرفت داشته است. کری در این باره می‌گوید:

فرصتی است تا یکدیگر را بشناسیم اما تماشای پتانسیل ما منوط به این است که هر دو در درون زمین باشیم. وقتی با یکدیگر در درون زمین قرار بگیریم اطمینان زیادی وجود دارد که راه درستی را در پیش می‌گیریم و تیم از مزایای تملک توپ ما بهره‌مند خواهد شد.

حتی با وجود این تشویق‌ها، دی آنجلو راسل هنوز موانعی بر سر راه خود می‌بیند. قبل از این‌که او برای دومین فصل متوالی بخواهد مدعی آل استار باشد باید در نواحی که ضعف دارد خود را بهبود بخشد. کری می‌گوید:

صادقانه بگویم کارهای زیادی است که باید انجام گیرد. نیاز داریم تا تیم خود را با چیزهای خوبی بسازیم. چیزهایی که تا به حال در آن‌ها به خوبی عمل نکرده‌ایم.

برای گلدن استیت واریرز و به عنوان یک عامل در کفرانس غرب، زوج استفن کری-دی آنجلو راسل در میان بهترین‌های لیگ جای خواهند گرفت. از نظر هجومی تضمین شده است و در زمینه دفاعی هنوز چیزی مشخص نیست. کری در ادامه می‌گوید:

بسیار خوشبینم که یک شروع بسیار خوب و داغ داشته باشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *